dani~
אז.. החלטתי להתחיל סיפור חדש. די בהשראת תיכון לילה האמת. אז.. מה אתם חושבים? תעקבו אחרי הסיפור? ( או ממה שיצא ממנו 0-0 )

סוד אפל?- הקדמה ופרק ראשון.

dani~ 08/08/2014 730 צפיות 10 תגובות
אז.. החלטתי להתחיל סיפור חדש. די בהשראת תיכון לילה האמת. אז.. מה אתם חושבים? תעקבו אחרי הסיפור? ( או ממה שיצא ממנו 0-0 )

"גרייס, גרייס," לארה ניערה אותי מהרהוריי, והם נפסקו. הפניתי את מבטי אל עברה בעודי מורידה את האוזניות. "כן?" אמרתי באדישות וחוסר רצון. "הגענו," היא אמרה מורידה את חיוכה מהפנים. שמתי לב שהמכונית נעצרה. הבטתי מהחלון בהשתקפותי, בשיערי הבהיר והחיוור, בעיניי החומות כקפה.מעבר להשתקפותי ראיתי יער ארוך שממשיך גם מעבר לשער.
השער היה ענק, ומצידו שני צריפים קטנים ובהם היו מספר שומרים, לאחר 2 דקות בערך, השער נפתח. אמי התניעה שוב את המכונית ונכנסנו. עברה בי צמרמורת ברגע שנכנסנו מבעד לשער. נסענו במשך דקה או שתייים בשביל מעט צר ומצידיו יער ארוך, שופע וירוק. עציו הגבוהים נישאים למרומים וצמחים שונים נראו שם.
הן באמת עומדות לשלוח אותי ?

"זה רק לטובתך," אמי הניחה את ידיה על כתפיי וניסתה לחייך.
"לטובתי? או לטובתכן?" שאלתי מגחכת ומביטה הצידה, נמנעת ממבטה של אמי, ובוחנת את לארה שעמדה שעונה אל המכונית ושרה שירים מגוחכים. "גרייס, תפסיקי." אמי הניחה את ידיה על מותניה והבעתה השתנתה.
"את יודעת שזה יעזור לך…" היא הוסיפה בטון נמוך יותר.
"מה שתגידי," עניתי ופניתי לכיוון המבנה הענק שהתגלה לפניי.
הפנימיה הייתה בנויה מלבנים חומות כאדמה, ודלת הכניסה וגרם המדרגות בצבע שמנת, ובכל זאת היא נראתה כה מדרנית.
על יד דלת הכניסה עמדה אישה גבוהה בעלת שיער אדמוני קצר ועיניים תכולות עמוקות, מחויכת אלינו. האישה החלה לרדת במורד המדרגות לקראתנו, שמלתה האדומה וההדוקה גרמה לה להראות כמו בובת חרסינה. על פניה נמשים אך בכל זאת מסתתרים שם כמה קמטים. "ברוכה הבאה," פנתה אליי האישה וחייכה. "תעלי במורד המדרגות, מחכה לך שם ההדרכה שלך, מי שיעזור לך בחודש הקרוב בכל." היא הוסיפה, עדיין בחיוך. "אני רוצה להעביר כמה מילים עם אמך," היא הוסיפה שוב ופנתה אל אמי. העברתי מבט אחרון באחותי לארה ובאמי והתחלתי ללכת לעבר המדרגות. התחתי לעלות בהן וזה הרגיש כמו נצח, הן לא נראו ארוכות מאוד, אך הן בהחלט מתונות.
דחפתי בכבידות את דלת הכניסה וצפיתי פשוט בארמון.
המברשות הנוטפות האירו כל עבר, למרות שעדיין היה מואר בחוץ. שטיח אדום היה מוצמד אל הרצפה, כמו פרקט. מצד שמאל של דלת הכניסה נערם גרם מדרגות לקומה למעלה, ומצד ימין חדר מסוים. התקרבתי אליו מעט ובחנתי שחרוטות על הדלת המילים 'גוון שפירד'. צבע קירות המסדרון היו בצבע שמנתף בדיוק כמו קודם, ובעלה הקירות עיטורים אדומים נישאו. המסדרון נראה רחב וחמים.
"וואו," מלמלתי לעצמי, "זה גדול," הוספתי. גיחכתי על עצמי בטיפשותי. הנחתי את התיק על הרצפה והתישבתי שעונה על הקיר, מחכה למי שאמור להדריך אותי.
לאחר מס דקות בעודי מחליטה להדליק את האמפי שלי ולשים אוזניות, נשמע קול גברי מגרם המדרגות.. הוא התקרב במהירות. "סליחה על האיחור," ענה מבויש ונבוך. "שון קאמבר," אמר ושלף את ידו, רמז ללחיצת יד. במהירות נעמדתי ולחצתי את ידו. "גרייס הוליסט," עניתי בחיוך מוזר.


תגובות (10)

אני אעקוב כמובן (בלי קשר לזה שתכון לילה זה מושלם;-;)^^ אהבתי מאוד, לפחות את ההקדמה\הפרק הראשון… הערה קטנה-בספורים וספרים עדיף לא להשתמש בקיצורים (כך שבמקום מס' עדיף לכתוב מספר).
אה ואגב, זה אולי(בר) שם אצלך בתמונה?*^*

08/08/2014 17:16

    מממ שמחה שאהבת ^^
    כן אני יודעת שכותבים בלי קיצורים התכוונתי לכתוב ככה, ואינלי מושג למה שיניתי את זה 0-0 היגיון מוזר.
    וכן, אוליברררררררר♥♥♥

    08/08/2014 17:19

לא קראתי תיכון לילה… אבל אני אעקוב ^^
אהבתי את ההתחלה :)
מחכה להמשך ^^

08/08/2014 17:23

    שמחה שאהבת ^^
    וכמו שאמרתי, תקראייי תיכון לילה ^^

    08/08/2014 17:28

לדעתי את כותבת ממש יפה =)
מחכה להמשך ^^

08/08/2014 17:39

    חחחחחח
    טנקס ^^

    08/08/2014 17:45

נשמע מעניין.
וידעתי שזה על תיכון לילה!
חחחחח ><
אשמח לקרוא את שאר סיפורייך. הרעיונות שלך היו אדירים.
(אני זאת שהתכתבת איתה בצ'אט ונתתי לך את הסיפור שלי, חחחח)

09/08/2014 16:54

    אוה, איזה עולם קטן.. בדיוק כרגע הגבתי על ההודעה שלך!
    שמחה שאת אוהבת (=
    ושאני מהווה השראה לאנשים. WEIRD.
    שמחה שאהבת תרעיונות שלי.. אני כאן כל יוםXD
    נראלי..

    09/08/2014 16:56

2 = שתי דקות.
– = תשתמשי באנטר להפריד בין זמנים.
אהבתי!
~קצה לפרק השני~
ודרך אגב, בלופ זה שלי!
[יש לה על המילה הזאת בעלות!]
שמעת את דילן!
[את מטרידה.]
ביי.

09/08/2014 21:41

    בלופ זה מאגניב מידי.
    קשה לי להיפרד מהמילה.
    ושמחה שאהבת^^

    09/08/2014 21:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך