אם יגיבו על הסיפור אני אתחיל את הסיפור (:

סוכנות בלשים ~הקדמה~

16/11/2011 192 צפיות 2 תגובות
אם יגיבו על הסיפור אני אתחיל את הסיפור (:

היי, קוראים לי נעמה.
אני בת 20. לא מזמן גמרתי בגרויות בפנימיה ועכשיו אני מתחילה לעבוד וללמוד באוניברסיטה… זו לא העבודה הכי מזהירה בחיי אבל אני מצליחה פחות או יותר לפרנס את עצמי… אחרי שגמרתי את הבגרויות בפנימיה יש לי את הזכות להתחיל ללמוד באוניברסיטה, לעבוד ולשכור לעצמי דירה שאחיה בה לבד.
היה לי את האפשרות להישאר בפנימיה עד שאסיים ללמוד באוניברסיטה אבל לא היה שום סיכוי בעולם שאשאר שם! אבל אני לא רוצה לדבר על זה.
אני רוצה לספר לכם על אבא שלי. אמא שלי מתה כשהייתי בת 3 . אבא שמר עליי מאז שאני זוכרת את עצמי. גם אז לרוב אבא שלי היה בעבודה… הוא פשוט היה נורא עסוק בכל מני תעלומות…
כן כן הוא בלש! מכיוון שלא ממש הייתה לי אמא אבא תמיד היה מדבר איתי על תעלומות ועל העבודה שלו. לאט לאט התרגלתי וזה אפילו עניין אותי, כשהוא היה חוזר הביתה אני והוא היינו משחקים בתעלומות. הוא היה מחביא רמזים בכל הבית ואני הייתי עוקבת אחריהם ותמיד בסוף הייתי מוצאת ממתקים וכאלה.
בזמן שאבא שלי לא היה בבית הייתה עוזרת שהייתה שומרת עליי, כשהייתי קטנה היה מקרה ממש מביך שבטעות קראתי לה אמא… העוזרת הייתה בשוק, היא התחילה לקרוא לי 'ביתי' ולקרוא לי 'מותק'.
אבא שלי פעם תפס אותה אומרת את זה והוא ישר פיטר אותה. מאז ההורים של חברה שלי הייתה שומרת עליי. בגיל יותר בוגר התחלתי להישאר לבד בבית ואבא היה קונה לי סיפרי תעלומות כמו 'שרלוק-הולמס'
ועוד כל מיני ספרים. באזור גיל 15 הוא התחיל לקחת אותי לזירות פשע שהוא חקר אותם, אפילו הצלחתי לפענח כל מיני רמזים. כשהייתי בת 16 הוא יצא לפענח תעלומה בזירת פשע באנגליה. הוא היה אמור להיות שם שלושה ימים אבל הוא לא חזר… אני נורא דאגתי, התקשרתי למזכירה שלו והיא אמרה לי שהם לא יודעים איפה הוא. המשטרה חקרה את כל העניין. הם אמרו שהוא מת, אבל הם לא מצאו את הגופה שלו! איך הם יכולים להיות בטוחים שהוא מת? הם עשו חקירה בבית והם מצאו את הצוואה של אבא שלי, היה כתוב שם את התאריך של היום שבו הוא יצא לטיסה באנגליה. אבל אני עדיין לא מאמינה שהוא מת! זה לא יכול להיות…. לא יכולתי לדמיין את עצמי בלי אבא שלי. בלוויה (בלי הגופה) הקריאו את הצוואה והיה כתוב שהוא מוריש את החברת בילוש שלו (שבו הוא עבד כל הזמן, זו חברה גדולה) לעומר… אבל זה לא הגיוני. למה עומר?! עומר הוא הבלש הכי לא יוצלח בחברה של אבא שלי והוא תמיד חושב את עצמו. הוא הוריש לו אפילו את הבית! אותי שלחו לפנימייה.
מאז אני למדתי להיות עצמאית ולא לוותר ולהילחם על הדברים שלי.
ונחשו איפה אני עובדת? בתור מזכירה בחברה של אבא שלי…. 'סוכנות בלשים'.


תגובות (2)

אני אהבתי את הסיפור!!!!!!אבל איזה חרא האבה הזה! הוא לא הוריש לה שום דבר!! חוצפה! גסות!
תמשיכייייייי

17/11/2011 12:30

בא לי לבכות…

17/11/2011 12:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך