כותבת סיפורים D:
פרסמתי את הסיפור הזה גם באינסטגרם בעמוד my.story.il, אז אם תרצו תעקבו (:

סוכנים צעירים- פרק 1

פרסמתי את הסיפור הזה גם באינסטגרם בעמוד my.story.il, אז אם תרצו תעקבו (:

"היילי, יש סיבה שאני מנהל בית יתומים בנוסף למפקדה חשאית. אני צופה בילדים, וצפיתי בך, ואת מתאימה ליחידה הזו. למעשה, את יכולה להיות המפקדת בה" אומר הארי.
הארי, המנהל של בית היתומים שגדלתי בו כל חיי.
הוא סיפר לי שהוא מנהל יחידה של נערים ש'נלחמים בפשע', אבל לפי דוגמאות שסיפר לי הם רק מאתרים סוחרי סמים וכאלה.
הוא החליט שאני מתאימה ליחידה, והנה אני, ממש מחוץ למפקדה המזוויעה הזו.
אני נכנסת לבניין, שנראה כמו ארמון מבפנים, מנוגד למה שרואים מבחוץ.
"אני אקרא בשמותיכם אחד אחד, ואספר עליכם להיילי, שהיא חדשה ביחידה" אומר הארי וכולם מהנהנים.
"ארבל! לחדר החקירות!"
נערה בעלת שיער ארוך וחלק שמתחיל בסגול ונגמר בלבן הולכת לחדר החקירות.
"היילי, זאת ארבל. היא המפקדת מהבנות. היא מרדנית ועקשנית, משהו שמזכיר אותך. תקשיבי לה" אומר הארי.
"וואטבר, אני ארבל, המפקדת מהבנות, מה שהוא אמר" היא אומרת ויוצא מהחדר בחזרה לשורה שעמדו בה.
"ויולט!" צועק ונערה בעלת שיער בלונדיני קצר וחלק אך פנים שדומות להפליא לפניה של ארבל נכנסת לחדר.
"היי! אני ויולט! אני אחותה התאומה של ארבל! אני מקווה שתהני כאן, אני אוכל לעשות לך היכרות עם כולם!" אומרת ויולט אבל אני לא מחייכת מהמתיקות הצבועה הזאת שלה.
"תקראי לפיבי ופני" אומר הארי.
שתי בנות נכנסות לחדר, האחת עם שיער שטני חלק והשנייה עם שיער חום מתולתל.
"זאת פיבי" אומר הארי ומצביע על הנערה עם השיער החום.
"וזאת פני" אומר ומצביע על השנייה.
"הן ביישניות וחברותיות ועוזרות לנו עם המוח החכם להפליא שלהן" אומר הארי ומורה להן לצאת.
האחרונה נכנסת, יש לה שיער ורוד, ארוך וחלק.
"אני בדיוק מה שהוא אמר לך על ארבל, אנחנו חברות טובות, תשתדלי לא לדבר איתי הרבה"
אומרת ויוצאת.
הארי יוצא מהחדר גם הוא ואני שומעת את קולו צועק: "פטר!"
הוא נכנס עם עוד נער גבוה מאוד עם שיער חום.
"זה פטר, הוא מפקד הבנים" אומר הארי.
"כל מה שיוצא טוב במשימות זה בזכותי, וכל השאר… בזכות השאר" אומר פטר ומחייך חיוך שחצן.
הוא יוצא מהחדר ואחריו נכנס נער בעל שיער חום ותסרוקת של ג'סטין ביבר בעבר.
"אני סטיבן, חכם, מגניב, ומצטער בשבילך שאת לא יכולה לצאת איתי כי אסור לצאת אחד עם השני ביחידה" אומר, מחייך ויוצא. שניהם לא נתנו להארי להשחיל מילה.
אחרי זה נכנסים שלוש בנים עם שיער חום קוצים קלים, אחד מהם זועף.
"טראביס" אומר הזועף ומושיט לי את ידו כדי ללחוץ אותה.
"פול" אומר אחד נמוך עם עיניים כחולות.
"ואני ווד" אומר האחרון ומחייך, שלושתם יוצאים מהחדר.


תגובות (1)

אני בדרך כלל לא קוראת סיפורים בהמשכים, אבל נראה לי אעקוב אחרי הסיפור שלך.. הוא יפה בינתיים!

30/07/2015 12:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך