אני דיי חדשה בעסק הזה של כתיבת סיפורים. אשמח לתגובות חיוביות ושליליות!! בבקשה תקראו ותגיבו.

סוכנת צעירה פרק 1

13/08/2014 856 צפיות 6 תגובות
אני דיי חדשה בעסק הזה של כתיבת סיפורים. אשמח לתגובות חיוביות ושליליות!! בבקשה תקראו ותגיבו.

היא הקלידה רצף חסר משמעות של אותיות ותייקה אותן במחשב תחת התיקייה 'מסמכים חשובים'.
הלילה האחרון שלה בסוכנות הוצף באלפי מיילים כעוסים שנושאים את הכותרות על הצעירה שהתקבלה לסוכנות, ודפקה את הכול.
לאחר החטיפה של ילדה קטנה היא התקבלה לחקור את התיק, כשמצאה את החוטף היא נחטפה גם היא. החוטף החשיב אותה שמתחפשת לשוטרת עקב גילה הצעיר, לאחר שנתפס היא פוטרה מהסוכנות והובטח לה תפקיד שימלאו לה 18.
אלה תומפסון. חייה כשוטרת צעירה הסתיימו והיא נאלצה להסתפק בעבודה רגילה לחלוטין.
לא עוד סכנה, לא עוד יריות- ילדה בת 17 טיפוסית שחושבת על בנים וכסף לקולג'.
אלה עמדה במסעדה והסתכלה על הסועדים, אחד מזמין צ'יפס, השני דג. אין להם דאגות בחיים, היא לקחה הזמנה מזוג צעיר והגישה אותה לטבח.
"גברת תומפסון?" נשמע קול אישה מאחוריה. ריח בושם יוקרתי נדף על אפה, שמלתה של האישה הייתה ירוקה וחושפנית ושיערה בלונדיני בוהק.
"מי שואל?" התחכמה אלה והסתובבה לכיוון האישה.
"אני העוזרת האישית של מר בארי הארסלי, אולי שמעת עליו?"
"הבעלים של תוכנות הארסלי? ברור." ענתה אלה והתעניינה מיד מדוע העוזרת האישית של בארי תומפסון האגדי מחפשת דווקא אותה.
"ובכן, הוא ישמח להיפגש איתך גברת תומפסון. בארבע עיניים" אמרה העוזרת האישית והושיטה לאלה כרטיס ביקור עם שמו של בארי עליו.
"בנוגע למה?" שאלה אלה בחשדנות ולקחה את הכרטיס מידה בהססנות.
"אני לא מעודכנת בפרטים גברת תומפסון"
"אלה"
"כן. אז אלה, כשתמצאי לך זמן תרימי אלינו טלפון."
אלה הסיטה קצוות שיער שחורה אל מאחורי אוזנה, "אשתדל" אמרה והכניסה את כרטיס הביקור לכיסה, הנהנה בראשה וחזרה לעבודתה.
כשנגמרה לה המשמרת יצאה אלה אל מחוץ למסעדה, הוציאה את כרטיס הביקור מכיסה והתבוננה בו. 'תוכנות הארסלי' היה כתוב בגדול על הכרטיס ומתחת מספר טלפון.
אלה חייגה את המספר וחיכתה,
"הלו?" נשמע קול גברי מהצד השני של הקו.
"מדברת אלה תומפסון" אמרה אלה והתיישבה על הספסל הפינתי ברחוב,
"גברת תומפסון כמובן, הייתי רוצה שניפגש" אמר בארי בנוקשות.
אלה כחכחה בעדינות בגרונה, "מצטערת, לא נפגשת עם זרים" ענתה בחוצפה והתכוונה לנתק, 'לא הייתי צריכה להתקשר' חשבה.
"לא חכי!" צעק בארי מהצד השני של הקו
"מה בדיוק אתה רוצה מר הארסלי?" שאלה אלה ישירות.
"אני מפחד שמאזינים לנו כרגע"
"אל תדאג לזה, הקו נקי"
"אני צריך את עזרתך גברת תומפסון" התחנן בארי בטלפון.
"דבר"
"בתי, ג'ניפר. נרצחה"
אלה פערה את עיניה ולא הגיבה,
"גברת תומפסון את שם?" שאל בארי לאחר כמה רגעים.
"למה אתה לא פונה למשטרה?" שאלה אלה ונעמדה, היא החלה להסתובב הלוך חזור בקצה הרחוב החשוך.
"פניתי, אני באמת צריך שניפגש גברת תומפסון."
"מתי?"
"עכשיו פנוי לך?"
"השעה 3 לפנות בוקר"
"והנה את ערה"
"לאן להגיע?"
"רחוב אוסטריד 66, המעבר האחורי"
"ניפגש עוד 10 דקות"
"תודה" אמר בארי וניתק.
כשאלה הגיע לרחוב אוסטריד השעה הייתה 3 וחצי לפנות בוקר, היא החנתה את הרכב מול בית 66 ויצאה לכיוון המעבר האחורי.
"גברת תומפסון" יצא גבר צעיר למראה לבוש בחליפה כחולה ולחץ את ידה,
"אלה" ענתה והלכה אחריו אל תוך הבית.
"שבי כאן" אמר הגבר הצעיר והציע לאלה כוס קפה ועוגה, "מר הארסלי מיד יתפנה לשירותך" אמר ונכנס לחדר השני.
"את בטח אלה תומפסון" נשמע קול מאחוריה, אלה הסתובבה ושם הוא עמד, בארי הארסלי. המיליארדר שהמציא את תוכנות הארסלי. שיערו היה אפור וחליפתו השחורה הייתה מגוהצת על גופו, העניבה הכחולה הדגישה את עיניו הכחולות שהסתכלו על אלה ובחנו אותה.
היא התחרטה שלא החליפה בגדים למכובדים יותר מאשר המדים של המסעדה.
"ואתה בטח בארי הארסלי" אמרה אלה וקמה מהכורסא שעליה ישבה.
"אכן" אמר בארי והושיט לאלה את ידו, הם לחצו ידיים ואלה חזרה לשבת.
"אני צריך את עזרתך" אמר בארי והתיישב על ידה.
"את זה כבר אמרת מר הארסלי. ושוב- למה אתה לא פונה למשטרה?"
בארי צחק, "פניתי. הם מחשיבים את הרצח שלה כהתאבדות. הדו"ח הרפואי הראה משהו אחר. התגלה שטף דם במוחה של ג'ניפר שעלול היה לגרום למותה. הקיבה שלה הייתה נקייה מכדורים!"
"אם הקיבה הייתה נקייה מכדורים למה מחשיבים את הרצח שלה כהתאבדות?" שאלה אלה בבלבול.
"כי על הרצפה היכן שנמצאה היו מפוזרים עשרות כדורים, מכל הסוגים. סמים, משכחי כאבים" בארי גירד בשיערו והניח יד על מצחו. "אני רוצה שתוכיחי שזה היה רצח" פסק בארי.
"אני מצטערת, אבל פוטרתי מהסוכנות. אומרים שאני צעירה מדי"
"את בדיוק בגיל המתאים יקירה. להיכנס חזרה לתיכון, שנה אחרונה ולחקור מקרוב. אני יממן הכול. "
"חלום של כל נערה מתבגרת. לחזור לתיכון"
"גברת תומפסון. אם תפתרי את התיק- לא תצטרכי יותר לעבוד כמלצרית בחיים." ניסה בארי לקנות את אלה מבחינה כספית, לאחר שראה את המדים שהיא לובשת וקרא את הקורות חיים שלה לפני שבאה ידע כיצד לקנותה.
"אני חייבת להודות, אתה דיי מפתה. אבל עוד שנה אני גם ככה חוזרת לתפקיד" אמרה אלה ושברבה את שפתיה, היא שוקלת לקחת את התפקיד ברצינות.
"ואת לא רוצה לאבד את היכולות שלך בשנה הזו נכון? אם תעשי הפסקה מהבילוש והעבודה איך תמשיכי עוד שנה כשתשכחי את התפקיד?"
"מה אתה יכול לספר לי על החיים של ג'ניפר?" שאלה אלה וגרמה לחיוך קטן מצדו של בארי.
"מהמפונקות שיש להן הכול" סיכם בארי.
"בדיוק ההפך ממני, אז אני צריכה להפוך לאחת כזו כדי להחליף את מקומה?"
"משהו כזה"
"אוקי" אמרה אלה וחשבה, "היה לה חבר? חברות קרובות?"
"היה לה חבר, והיה עוד אחד שהסתובב לה בין הרגליים כל היום" אמר בארי בנימה קלה של גועל, "חברות היו לה 3 קרובות, כל היום שרצו פה"
אלה הנהנה בראשה, "אני יצטרך רשימה עם השמות ותמונות, חברים חברות אקסים- הכול. אני יצטרך מקום לגור פה, מקום בבית ספר שבו למדה וכמובן בגדים" אמרה והצביעה על מדי העבודה שלה.
"תודה רבה גברת תומפסון!" אמר בארי ולחץ את ידה בעדינות, "נהיה בקשר" אמר.


תגובות (6)

וואו, איזו כתיבה מקורית. זה סיפור ראשון שלך?

13/08/2014 15:28

    תודה רבה!:) כן.. ראשון
    יש לזה המשך.. אם יאהבו את הפרק אני יעלה את ההמשך.

    13/08/2014 15:51

זה ממש מעניין, אני דורשת המשך!!

13/08/2014 16:05

וואו תמשיכי אני ממש ממש אהבתי

13/08/2014 16:22

המשך בקרוב:):)

13/08/2014 16:31
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך