רק נייל וזאיין פנויים -כדאי לתפוס מקומות ותיאורים!!-
אני צריכה מישהי שתתנדב להיות האחות הקטנה של הארי, מישהי רוצה?
תתנו תיאורים!

סוף סוף הגעתי ללונדון 5

21/04/2013 569 צפיות 4 תגובות
רק נייל וזאיין פנויים -כדאי לתפוס מקומות ותיאורים!!-
אני צריכה מישהי שתתנדב להיות האחות הקטנה של הארי, מישהי רוצה?
תתנו תיאורים!

פרק 8:
———————————נקודת המבט של לואי———————-
וואו היא ממש יפה, "מצטער", "זה בסדר" ענתה, "איך קוראים לך?" "אביה" ענתה…

"אביה בואי כבר אנחנו צריכות ללכת! אנחנו נאחר לשדה!!" אמרה מאחוריה עוד ילדה, לילדה השנייה היו עיניים חומות דבש כאלה, היה לה שיער חום חלק באורך בערך כמו של אביה, היא בינונית כזאת לא גבוהה לא נמוכה, היא מאוד מאוד רזה, היא הייתה באייפון שלה תוך כדי דיבור…
"טוב, אני באה אני באה! גל הזאתי משהו מיוחד" אמרה אביה, "אממ אפשר את מספר הנייד שלך?" שאלתי, "בטח" ענתה, היא נתנה לי ונעלמה..
—————————————-נקודת המבט של הארי————————
איזו יפה הגל הזאת, חבל שלא לקחתי את הנייד שלה גם… אני כל כך טיפש!!
———————————-נקודת המבט של ליאם———————–
אלי מצחיקה, אני מאוד מחבב אותה, זה ממש מוזר אני מכיר אותה רק יומיים, למה אהבה היא דבר מוזר כל כך?!
————————————-נקודת המבט של טומי———————-
נייל ממש נחמד! הוא הסתובב איתי כל היום! זאין הלך הביתה הוא שכח את המראה שלו….. לואי כל היום דיבר עם האביה הזאת, היא נשמעת ממש נחמדה, הארי כל הזמן לקח ללואי את הטלפון ושאל "גל נמצאת? גל נמצאת? גל נמצאת?" חופר… ליאם ואלי פגשתי אותם רק בערב, נייל הצחיק אותי כל היום, שילם לי על הצהריים (הוא כל הזמן ביקש ביס!! שמנמן..), ובסוף הוא זה שהראה לי את כל הנפלאות שיש בלונדון (אני לא מאמינה שאמרתי 'נפלאות'…)
אבל למה אני מרגישה כאילו הוא עושה לי בייביסיטר?! לא נורא זה "בייביסיטר" ממש נחמד..

——————נקודת המבט של זאין————-
נוווו איפה המראה הזאת?!
—————————-נקודת המבט של לואי———————–
דברתי עם אביה כל היום בטלפון! הארי המעצבן הזה חטף לי כל הזמן את הנייד וחפר לאביה, מסכנה שכמוה אני ממש מרחם עליה, אסור להסתבך עם הארי, חח
גיליתי שאביה היא מישראל, אף פעם לא הייתי שם זה נשמע ממש מעניין לטוס לשם להתרחק מכל הקור הזה של לונדון…
החלפנו שמות בסקייפ וכל הלילה דיברתי איתה בשיחת וידיאו…
סוף סוף הארי השיג את המספר של גל ועזב אותי בשקט, סוף סוף!
—————-נקודת המבט של הארי—————-
קבלתי את המספר של גל! קבלתי את המספר של גל! קבלתי את המספר של גל!
תוך כדי רקדתי, כולם הסתכלו עלי במבט של "מה לעזאזל עובר עליו?!" אבל לא היה לי אכפת, אחרי הכל אני ממש לא ביישן (המבין יבין), גיליתי שגם גל אוהבת לרקוד כמוני! היא גם מכורה לאייפון שלה כמוני! וגיליתי שהיא אוהבת כדורעף, פשש ספורטיבית… נשמעת נחמדה :)

—————————–נקודת המבט של ליאם———————–
חזרנו לבית של מר סיידי ושל טומי, הופתעתי לגלות שלואי והארי החליטו לטוס לישראל והם לוקחים את כולנו על חשבונם… איך הראיון הזה הגיע להם לראש?! טוב לך תבין את הארי ולואי… נשקתי את אלי נשיקת לילה טוב והלכתי לישון, בוקר למחרת…


תגובות (4)

תמשיכייייי ועם יש אפשרות להצתרף עם נייל אז אני אשמח אז שם לירון
גיל מה שצריך
תיאור עיניים חומות ושער חום ארוך
אופי אוהבת לבלות לקים ולצאת לשופינגגגג
מקווה שתוסיפי אותי:P
לירון

21/04/2013 07:35

אחמ אחמ תמשיכי ומי זאת האלי הזאת שגונבת לי את ליאמו?@??!?!?!?!!?
ותראי את הסיפור שלי אהבה של חודשים XD

21/04/2013 08:03

חעחעחע תודה שצירפת אותי אני באמת לא גרה בישראל אבל גם אני לא גרה בלונדון אני גרה בארצות הברית ועברתי מישראל לפני כמעט שנה אז זה יוצא דומה חחחח ותודה שצירפת אותי וליתר ביטחון אם שחכתי לומר תודה שצירפת אותי חיחיחי

21/04/2013 20:29

בבקשה :)

22/04/2013 05:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך