יוני
עוד מעט יצא פרק ראשון, שבו אני מספר על הדמויות שבחרתי, אשמח אם תתנו לי רעיונות לדמויות, הדמות חייבת להיות בגילאים בין 16 ל20 ואתם צריכים לציין את הדברים הבאים: בן\בת שמן\רזה *שם הדמות *שם האבא (אם יש) *שם אמא (אם יש) *שמות של אחים ואחיות (אם יש) *מה הוא\היא אוהב\ת לעשות *מה הוא\היא רוצה להיות כאשר ת\יהיה גדול\ה *מ1-10 כישורי הישרדות ואם אני אוהב את הרעיון אשמח לשים אותו בסיפור:) אם תמצאו שגיאות כתיב בבקשה תרשמו לי.

סטטוס שורדים | הסבר

יוני 22/07/2016 651 צפיות 5 תגובות
עוד מעט יצא פרק ראשון, שבו אני מספר על הדמויות שבחרתי, אשמח אם תתנו לי רעיונות לדמויות, הדמות חייבת להיות בגילאים בין 16 ל20 ואתם צריכים לציין את הדברים הבאים: בן\בת שמן\רזה *שם הדמות *שם האבא (אם יש) *שם אמא (אם יש) *שמות של אחים ואחיות (אם יש) *מה הוא\היא אוהב\ת לעשות *מה הוא\היא רוצה להיות כאשר ת\יהיה גדול\ה *מ1-10 כישורי הישרדות ואם אני אוהב את הרעיון אשמח לשים אותו בסיפור:) אם תמצאו שגיאות כתיב בבקשה תרשמו לי.

שלום לכולם וברוכים הבאים לאי המוות, שמי מר יקום או במילים אחרות "הכל".
בכוחי ליצור או למחוק כל דבר ביקום, אבל תפקידי הוא לשפוט את בני האדם בכדור הארץ.
כל שנה אני לוקח 10 אנשים צעירים, ושם אותם על האי שלי , את האי הזה אנשים רגילים לא יכולים לראות או להרגיש, בשבילם זה פשוט לא קיים, אך בכוחי לתת להם את הכוח לראות ולהרגיש את האי, אבל בואו נחזור לנושא, כמו שאמרתי אני לוקח כל שנה אנשים צעירים בגילאים 16-20 ושם אותם על האי, אבל בשביל שמשפחותיהם לא ידאגו, אני מוחק את קיומם עד שאני משחרר אותם, זאת אומרת שכל מי שהכיר אותם ישכח מהם 3 חודשים או עד שמישהו מסוים לא ישרוד ויחזור לכדור הארץ וימשיך כאילו כלום לא קרה.
ודרך אגב הבחירה היר רנדומלית יכול היות 5 בנים ו5 בנות וגם יכול להיות 9 בנות ובן אחד וגם יכול להיות 10 בנים וכו'.
אני שם אותם באי ונותן להם לשרוד, אם הם מצליחים במשימה שלהם (לשרוד 3 חודשים באי המוות) אז אני משחרר אותם והכל ממשיך כרגיל, אך אם אף אחד לא שרד אני גורם לאסונות טבע חמורים כמו צונאמי או רעידות אדמה וכו'.
אך אל תדאגו כאשר הם מתים באי הם לא באמת מתים במציאות, ברגע שהם מתים באי הם פשוט חוזרים לבית שלהם וממשיכים לחיות כרגיל.
אני ממש מקווה שהבנתם, אז בואו נתחיל…!
ההמשך יבוא…:)


תגובות (5)

נראה שאף אחד לא כתב, אז אני אכתוב

23/07/2016 13:47

יש לי רעיון לדמות…
שם: אוליביה גרייס
מין: בת
מראה : גובה ממוצע, מבנה גוף רגיל, עיניים חומות – ירוקות גדולות, שיער חום מתולתל (אבל לא מקורזל) שמגיע כמעט עד לאמצע הגב, עור קצת כהה – שזופה. כמעט תמיד אוספת את השיער שלה בצמה מבולגנת על הצד. לא סובלת חולצות בטן אבל אוהבת גופיות. יש לה שרשרת עם תליון שהיא אף פעם לא מורידה (אתה יכול להמציא איזשהו סיפור מאחורי זה) וכתם לידה קטן על הכתף.
גיל: 17 (אבל אפשר גם 16 אם אתה רוצה).
אופי (אני יודעת שלא אמרת שצריך אבל לדעתי זה חשוב, תרגיש חופשי לשנות אם זה לא מתאים לך): היא פרדוקס מהלך – שקטה עם אנשים חדשים אבל מאוד קולנית כשהיא רוצה… אין לה בעיה ללכת עם הזרם ועם תוכניות של אנשים
אחרים, אבל ברגע שזה לא מתאים לה – אתה תדע מזה. היא זהירה ולא ממהרת לבטוח באנשים – אבל יודעת שהם ישרדו רק עם יעבדו יחד ותעשה הכול כדי לוודא שזה קורה. אפשר לומר שהיא בת ה17 הכי קשוחה על האי. אין לה בעיה ללכלך את הידיים ולעשות עבודות פיזיות, והיא מאוד אוהבת לאכול. מצויינת בלשמור סודות אבל גרועה בלעודד אנשים. ואי אפשר, פשוט אי אפשר, לנצח אותה בוויכוח. יש לה תשובה לכל דבר ובסופו של דבר הצד השני פשוט יתייאש, אם עדיין לא שינה את דעתו.
שם האבא: צ'ארלי גרייס
שם האמא: מירנדה גרייס
אחים: יש לה אח גדול בן 24, הוא עיוור.
תחביבים: סנפלינג, שחייה וגלישה, פיסול.
מה היא רוצה לעשות כשתיהיה גדולה: עוד אין לה מושג בדיוק, אבל היא חושבת על ליהיות יועצת פיננסית או לחלופין מדריכת טיולים. תכנית ב' שלה זה ליהיות עורכת דין.
כישורי הישרדות: כשהיא היתה קטנה היא אהבה לטפס על עצים, והיא יודעת לגלף בעץ, אז 6 -7 מתוך 10.

23/07/2016 14:33

    תודה רבה דמות נפלאה, הייית שמח אם היית מסביר למה אח שלה עיוור?0.0
    ואני מעדיף שהיא תיהיה בת 16 וחצי ככה.
    יפה תודה.

    24/07/2016 14:54

שם: אופק אמהרי.

גיל: שבע עשרה.

מין: נקבה.

שמנה\ רזה: שמנה אך חמודה כזאת.

שמות ההורים: אריאל (ארי) אמהרי וגילי אמהרי (הייתה אל כץ) גילי לא אמא שלי. אמא שלי לא כאן (אם אפשר להבין משהו מזה…). אבא שלי התחתן עם מישהי אחרת, גילי.

אופק אוהבת: לטייל ולעשות דברים שיהיו אתגר בשבילה.
מה אופק רוצה לעשות: אני שרה לפעמים. אומרים שיש לי קול יפה, אני לא יודעת, אולי. אני לא יודעת מה תוכל לעשות חוץ מזה.

אחים ואחיות: יש לי שני אחים גדולים, אחות גדולה ואח קטן.
לירוי – בן עשרים,
אוצר – בן תשע עשרה. קראו לו ככה כי לירוי התנהג הכי גרוע שיכל אז הוא היה 'האוצר הקטן שלהם אחרי לירוי' ,
טולי – כן, ככה קוראים לאחותי. היא תאומה של אוצר,
אני, אופק, בת שבע עשרה,
טוני – בן שלוש שרה (שונאת אותו! הוא כל כך מציק).

יכולת הישרדות: שלוש. בקושי למדתי איך להילחם אבל אני כל כך חלשה ולא אוכל להילחם, רק להראות איך נלחמים. ואני יכולה לשכנע כי תמיד אומרים שאני חמודה (אבל זה עדיין מרגיז שאומרים שאני חמודה, במיוחד טוני, מה הוא יודע בכלל?)

23/07/2016 17:16

    תודה, קצת מסובך אבל בסוף הבנתי.

    24/07/2016 14:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך