מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים!!

סייבר ספייס-

22/10/2012 762 צפיות 2 תגובות
מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים!!

10:00 בבוקר- יומן מסע-
בשעה עשר הכל התחיל עוד ב-10 הייתי עם החברות הכי טובות שלי(שרון ודנה) ופטרנו תרגילים במ'ת ואני לא יודעת מה קרה?? אבל משהו השתבש והציידים מצאו אותנו לפני שיכולנו להתגונן… ולפני שסמנו לב כבר תפסו את שרון ודנה בקשר לשני ואיתמר אנחנו לא יודעים כלום!! הקשר איתם אבד… אני מקווה שכולם בסדר איפה שהם לא יהיו!!אני מקווה ש-ה' ישמור אליהם ועלינו לאורך כל הדרך ושנוכל לחזור בשלום הביתה!! אני נמצאת עם דן(בן דוד שלי) ועם עוד אחד (שגיא) שהצטרף אלינו בלית ברירה ברגע האחרון!! לפני שעברנו לסיבר ספייס תקפו אותנו שתי חוליות ציידים.. בכל אחת מהם היו לפחות 10.. והוא ראה אותם אז לא יכולנו לעשות כלום והיינו חייבים לקחת אותו איתנו!!.
לפי המצלמות שהשארתי בבית ספר הוא הרוס לגמרי הציידים לא השאירו ממנו שריד כל הכיתות הרוסות הקירות את השולחנות הם שרפו באש וכל החלונות נופצו על כל הלוחות מוטבע הסמל שלהם הלוקרים כולם מנופצים וכל הספרים והמחברות קרועים ומפוזרים במסדרונות לפי דעתי הם חיפשו פרטים על המקום של המפקדה ואני מקווה שכולם שם בסדר…


תגובות (2)

אני ממש סקרנית,הקטע הזה השאיר לי טעם של עוד:)
מאוד אהבתי את איך שכתבת את זה,זה מותח,
אבל את צריכה להאריך את הקטע כדיי שנוכל לקבל יותר מידע.
ממש אהבתי,
ואת כותבת מעולה,
מחכה בקוצר רוח להמשך=]

23/10/2012 08:00

הקטע הזה הביא לי רושם:)
יפה מאוד:)
תמשיכי את זה בתור סיפור:ׁ(PLIISSׁׁ)
תודה:)
הלעבתי מאוד:(
=)
=)

23/10/2012 11:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך