אני חדשה ואשמח עם תיתנו לי הערות לשיפור ;)

סיפורה של דני-פרק 1 (אני אשמח עם תגיבו)

13/07/2013 589 צפיות 2 תגובות
אני חדשה ואשמח עם תיתנו לי הערות לשיפור ;)

"היי דני", ליטל קראה לי בזמן שראיתי אותם מתנשקים.
זה היה אכזרי, הרגשתי צביטה בלב, שהחברה הכי טובה שלי תתנשק עם ילד שאני אוהבת!?
לא הרגשתי כלום, לא זזתי, לא מצמצתי, אפילו לא נשמתי.
כך היה במשך יותר מ5 דקות, הרגשתי שאני רוצה למות, שדיי אין לי כוח לחיות!
זה התחיל לפני חודש:
סיימתי שיחה של שעתיים עם ליטל (החברה הכי טובה שלי).
ונכנסתי להתקלח,המים היו קפואים, כי רוני (אחותי התאומה) התקלחה 4 שעות, וגמרה לי את המים החמים.
רוני התחילה להתקרב לכיוון החדר שלנו בצעדים איטיים, ואמרה לי בפשטות את יודעת מה יש ביום שני?, לא מה יש?, עניתי לה בחזרה.
יש מסיבה אצל נדב,(אקס של ליטל) שאלתי אותה: את מתכוונת ללכת? והיא ענתה בהתלהבות כן ברור, אבל בטח את לא תלכי, למה? שאלתי אותה,כי את צריכה ללמוד לא?,
(אני הייתי האחות החרוצה מבין שתינו).
עניתי לה ברוגע: כן את צודקת. טוב אז תלכי את, ואני אשאר בבית.
לפני שסיימתי את המילה האחרונה שמענו את הפעמון המעצבן שמגיע מכיוון הדלת,
רוני רצה מהר, כי טל (החבר שלה) היה צריך לקחת אותה לבית החולים, כדי שתלך לבקר את גיל,(האח הקטן שלנו) אני לא הלכתי, בגלל שאתמול ביקרתי אותו,(אנחנו עושים תורנות ביקור) לגיל יש סרטן כבר שנה, והוא עבר יותר מ-10 ניתוחים,גיל בן 10 .
יום המסיבה:
רוני מתארגנת, ומנסה לשכנע אותי לבוא,גם ליטל מנסה לשכנע אותי לבוא, כי גם היא הולכת.
שתיהן חופרות לי במשך חצי שעה:נו תבואי,יהיה שם בנים,נחזיר אותך מוקדם,יהיה כיף…
בסוף השתכנעתי, ידעתי שהן לא יפסיקו לחפור לי עד שאני ייבוא.
לבשתי ג'ינס סקיני, בצבע שחור וגופייה ורודה.
רוני לבשה שמלת מיני שחורה.
וליטל שורט וחולצה ארוכה.
הגענו לבית של נדב:
נכנסנו באלגנטיות, רוני ישר הלכה עם טל (שנתן לנו טרמפ למסיבה), והחברים שלו.
ליטל ואני ישבנו בצד, דיברנו, במשך שעה, עד שנער(בגילנו) הזמין את ליטל לרקוד.
אחרי כמה דקות התחלתי להשתעמם, ורוני הסתכלה עליי ואמרה לי בואי לרקוד,ואני כמו תמיד מקשיבה לה,קמתי לרקוד, פתאום ראיתי נער, שחרחר ,עיניים כחולות כמו הים, רזה ,גבוהה, חטוב ושרירי, עם חיוך מדהים. הוא היה הבחור שחלמתי עליו.
במשך כל המסיבה מבטינו הצטלבו.
שלוש-ארבע שעות עברו, מאז שהמסיבה התחילה.
הבחור ההוא ניגש אליי ושאל אותי, את יודעת מה השעה?
ועניתי לו ברוגע, (שלא יחשוב שאני מתלהבת) 12:30
תודה, הוא אמר באדישות (כאילו שכח מה שאל).
בואי נצא החוצה, הוא אמר.
ואני בתמימותי יצאתי איתו, דיברנו, והכרנו במשך שעתיים, הוא היה נחמד אליי, ונתן לי הרבה מחמאות הרגשתי שאני מתאהבת.
בשעה 2:45 רוני צועקת לי (היה הרבה רעש), אנחנו הולכים!, ואני צועקת בחזרה, טוב אני באה. לפני שהלכתי, הוא הספיק לשאול אותי, קוראים לי יונתן, איך קוראים לך? ועניתי בעייפות (כי הייתי עייפה), דני.
אמרנו ביי אחד לשני, והלכתי.
החזרנו את ליטל הביתה, וטל הוריד אותנו בשביל של הבית, נתן נשיקה, לרוני ונסע.
רוני כל הלילה שאלה אותי, מי זה הבחור שדיברת איתו?, איך קוראים לו?, הוא מוצא חן בעינייך?.
היא ממשיכה לשאול, ואני לא עונה.
אחרי שבוע ראיתי אותו(את יונתן) בקניון החלפנו מספרים, והתחלנו להיפגש כל יום.
שבוע אחרי הפגישה בקניון,נפגשנו ואחרי הרבה דיבורים, הוא נישק אותי.
הרגשתי שאני בעננים, כל כך שמחתי, הקשר התהדק, נהפכנו להיות חברים.
עם ליטל ניתקתי קשר, במשך כמעט חודש(מאז שהכרתי את יונתן).
יונתן הזמין אותי, למסעדה חדשה בעיר, בשעה 8 בערב.
כרגיל אני מתארגנת,יוצאת מהבית,ומגיעה למסעדה 10 דקות יותר מוקדם.
אני נכנסת, עוברת בין האנשים, ופתאום אני רואה זוג מתנשק, אני לא רואה את יונתן.
לפתע הפניתי את מבטי ואני רואה את ליטל ויונתן, הם התנשקו,חרב עולמי, יונתן מנסה להסתכל לי בעיניים, ואני בהלם.


תגובות (2)

תממשיייכיי מותח XD
ולמשל שיש דיבור אז במקום צאט תעשי "חוזרים הביתה" צעקה רוני,אחותי התאומה.
:]

13/07/2013 07:08

את גם מעריצה של אחים תאומים??? השם ישמור, דברים כאלה קורים גם לאנשים רגילים. אין צורך לשלב תאומים בכל דבר, להיות תאום זה לא דבר כזה מסעיר ( מנסיון. של 12 וחצי שנה. ).
אה, וגם, שאני אבין, הסיפור צריך להיות על מה שקרה לפני שהיא ראתה את יונתן וליטל מתנשקים? או על מה שקרה אחרי? כי לפי דעתי, זה אמור להיות על מה שקרה לפני, אבל בגלל שכבר כל כך רצית להגיע לקטע הזה, גרמת לזה להישמע כאילו הסיפור מתרכז במה שקורה אחרי. בקיצור, עצה לשיפור, תנסי להרחיב יותר בתיאורים, זה יגרום לקצב התקדמות העלילה ( המהיר יחסית ) להיראות כאילו הוא מאט.
עוד משהו, תרחיבי יותר על הרקע של הדמויות, אני לא יודעת עליהן כמעט כלום, לא על המשפחה ( הורים בעיקר… ), הגיל… וגם, אם אח שלהן חולה בסרטן, אז איך הן מסוגלות ככה ליהנות, ולהתנהג כרגיל? יש לי תחושה שרק רצית להכניס קצת ריגוש לחיים שלהן, ושהוא בכלל לא יוזכר בסיפור, חוץ מקטעים קצרים, בהם הוא כנראה יסבול, יעבור ניתוח, ואז באחרון, ימות. ואז הן יבכו, יתאבלו, ומישהו יעודד אותן. קטעים קטנים כאלה של עלילת משנה, לא חשובים ולא הכרחיים ( שבינינו, עדיף כבר להוריד).
מקווה שלא הייתי בוטה מדי… מיכל

13/07/2013 08:03
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך