Butterfly
סיפור חדש, שנכתב עם שתי עלילות. מקווה שתאהבו :)

סיפורים מהעבר-פרק 1

Butterfly 15/04/2014 1025 צפיות 2 תגובות
סיפור חדש, שנכתב עם שתי עלילות. מקווה שתאהבו :)

"סבתא, אולי תספרי לנו סיפור?" ביקשה בריטני בת העשר.
"כן סבתא בבקשה!" הצטרף גם איאן, אחיה התאום אשר ישן יחד איתה במיטה הזוגית.
"בבקשה, בבקשה?" הצטרף גם דן בן השתיים עשרה אשר שכב על מזרון תחת מיטתם של התאומים.
"כן סבתא! סיפור על נסיכות ופיות. בבקשה סבתא!" ביקשה גם קיילה בת השש ששכבה על מיטה מתקפלת בצד החדר.
הסתכלתי לעבר בקה, בת החמש עשרה, מחכה לאישור. בקה שכבה עם עיניה עצומות וגבה אליי. כל שנה שני ילדי, ג'ינורה ומאטי, מביאים את ילדיהם לישון למשך שבוע אצל סבתם, שזו אני.
השנה, בגלל חוסר מקום, הוחלט שבקה, ביתו הגדולה של מאטי תישן בחדר עם הקטנים. לג'ינורה יש את התאומים בריטני ואיאן, ולמאטי יש את בקה, דן וקיילה.
חמישה זוגות עיניים בהו בבקה בציפייה.
"תעשו מה שבאלכם" היא אמרה והסתובבה לצד השני. קיבלתי את זה כאישור.
"איזה סיפור אתם רוצים שאני אספר לכם?" שאלתי והתיישבתי על מיטתם של התאומים. איאן ובריטני התיישבו אף הם.
"על נסיכות ופיות!!" אמרה קיילה וקמה ממיטתה, ועברה לשבת על מיטתם של התאומים לצידי.
"לא! בבקשה לא עוד אחד מהאגדות המפגרות האלו.." ביקש דן והניח את ידיו על מיטתם הזוגית של איאן ובריטני.
"אני יודעת. אני יספר לכם על הסיפור שלי." אמרתי בחיוך.
"אבל סבתא זה סתם משעמם" נאנח איאן ונשכב בחזרה על מיטתו.
"אל תדאג, אני מבטיחה שאתם תתעניינו בסיפור שלי." אמרתי והצבעתי לעבר דן ואיאן.
"וגם את" הוספתי והצבעתי לעבר בקה. היא נאנחה בקול, לסמן את זה שהיא לא מרוצה מהעניין.
התעלמתי מהרמז.
"טוב בואו נתחיל. הסיפור שלי מתחיל עוד לפני שנולדתי. הוא מתחיל באמא שלי :"

~"ביאטריס! המלכה קוראת לך" קראה קייט, המשרתת האישית של הנסיכה.
"אני כבר באה" היא קראה בקול עליז. היא קמה משולחן הכתיבה שלה, שעליו היא הייתה רכונה וכתבה ביומנה.
היא ניגשה לארונה וקשרה לשמלתה את כל החגורות והסרטים שקשורים אליה, שהוציאה כמה שעות קודם לכן.
לאחר מכן, היא סירקה את שיערה הארוך והזהוב וקשרה אותו בסרט.
היא יצאה מחדרה ועשתה סיבוב במקום. קייט הביטה בה בחיוך ומחאה כפיים.
אחרי קטע ההתגנדרות של ביאטריס, שתיהן החלו ללכת לעבר הטרקלין הגדול, שבו חיכתה המלכה."~
"סבתא מזה התגנדרות?" קטעה אותי קיילה, מתקשה להגות את המילה. היא הביטה בי בעיניי האיילה החומות והתמימות שלה.
"זה כאילו שהיא מתלבשת יפה כזה.." אמרה בריטני.
"כן בדיוק." אמרתי ובריטני חייכה. "עכשיו נמשיך, או שיש עוד שאלות?" שאלתי.
"כן לי יש." אמר דן. "סבתא, אמא שלך היא לא באמת נסיכה נכון? את סתם אומרת בשביל שקיילה תהיה מרוצה?"
"בטח שלא! אמא שלי הייתה הנסיכה ביאטריס, ואחר כך המלכה. אני מציעה לך לא לפקפק בסיפור שלי יותר, אדון צעיר" הזהרתי אותו. דן לא נראה מרוצה כלכך, אבל הוא הביט בי בעיניים המצפות להמשך הסיפור.

~ביאטריס וקייט הגיעו לטרקלין. המלכה ישבה על כיסאה הגדול ודיברה עם הטבחית הראשית, רוז.
"המלכה" אמרה ביאטריס בקול והשתחוותה, מרימה בידה האחת את קצה שמלתה. קייט עשתה אותו הדבר, רק שקט וקטן יותר.
"ביאטריס" אמרה המלכה בחיוך וקולה הדהד בחלל הגדול. ביאטריס עמדה יחסית רחוק מהמלכה, להבעת כבוד.
"קראת לי?" שאלה ביאטריס. בראשה היא תיכננה את הביקור הבא שלה אצל האופה."~
"למה היא רוצה ללכת לאופה? הוא החבר שלה? הוא חתיך?" שאלה בריטני.
"הו, כן. האופה היה אהובה של הנסיכה. היא הייתה מבקרת אותו כמעט כל יום, נפגשת איתו בסתר. החלום שלה היה שאימה, המלכה, תאשר לה להנשא לאופה ביום מין הימים" אמרתי בחיוך. אני אוהבת את החלק הרומנטי הנחמד הזה בסיפור.
"הו," אמרה בריטני, מחייכת לעצמה.

~"כן, קראתי לך יקירה. רציתי להכיר לך מישהו" אמרה המלכה בחיוך וקמה ממקומה. היא הייתה לבושה בשמלת זהב מעוטרת במשי אדום.
ביאטריס וקייט הסתובבו למשמע הדלת הענקית של הטרקלין נפתחת.
מבעד לדלת נכנס נסיך גאוותן לבוש בבגדים מפוארים ולראשו רעמת שיער שחורה ומבריקה.
"זה הנסיך אדוארד" הציגה אותו המלכה בחיוך. היא התקדמה לעברם. הנסיך לחץ את ידה של ביאטריס.
"הוא עומד להיות הבעל שלך" אמרה המלכה בחיוך. "החתונה מתוכננת לעוד שבועיים מהיום."~
השתתקתי.
"נו מה קרה?? סבתא תמשיכי !" קרא איאן.
"לא. זהו להיום" אמרתי וקמתי מהמיטה. "כבר מאוחר, אתם צריכים לישון. נמשיך מחר"
"נו באמת עד שהתחיל להיות מעניין" שמעתי מילמול מעברה של בקה. כולנו הסתובבנו להביט בה. היא ישבה על מיטתה, ברגליים משולבות, שיערה אסוף לפקעת מבולגנת, ופניה נשענו על ידה. חייכתי לעברה.
"סבתא, כל זה באמת קרה?? הנסיכה ביאטריס באמת הייתה צריכה להתחתן עם איזה נסיך שוויצר, במקום עם האהוב שלה, האופה?" שאלה בריטני, עיניה נעצמות.
"כן. כך בדיוק זה קרה" אמרתי בחיוך. "עכשיו לילה טוב ילדים" הוספתי והשכבתי את בריטני על המיטה, וכיסיתי אותה את איאן בשמיכה, ונישקתי אותם בראשם. את קיילה, שנרדמה כבר, נישקתי על האף וראיתי אותה מצחקקת מתוך שינה. לדן נשקתי על לחי ימין ולבקה נשקתי על לחי שמאל. כיביתי את האור ויצאתי מהחדר.


תגובות (2)

וואו! ממש מעניין ומותח.
ממש הזכיר לי את הנסיכה הקסומה והסיפור שאינו נגמר באופן ייחודי משלו.
מה שבטוח- אני ממשיך לקרוא את הפרק הבא.
מדרג 5 :)

15/04/2014 21:47

נחמד מאוד, מקווה להמשך

15/04/2014 22:06
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך