Butterfly
אני עושה מין סידרה כזאת של יומנים מכל השכבה של תיכון ניו יורק סיטי (אני המצאתי ואתם לא לדאוג הם לא אמיתיים)
האנשים הם :
נדיה, ג'ניס, קופר, ג'ייסון, סטפני, (שהכרתם כבר)
ו :
אנבל, ניה, סיירה ואד (החדשים שאתם עוד לא מכירים)

סיפורים מהתיכון של ניו יורק סיטי- הסיפור של נדיה.

Butterfly 01/08/2012 1941 צפיות 2 תגובות
אני עושה מין סידרה כזאת של יומנים מכל השכבה של תיכון ניו יורק סיטי (אני המצאתי ואתם לא לדאוג הם לא אמיתיים)
האנשים הם :
נדיה, ג'ניס, קופר, ג'ייסון, סטפני, (שהכרתם כבר)
ו :
אנבל, ניה, סיירה ואד (החדשים שאתם עוד לא מכירים)

יום ראשון ה-30.8
היי יומן.
זאת אני נדיה.
שני דברים.
אחד : מחר החופש נגמר וחוזרים ללימודים !!
שני : אתה יודע שאני כבר עולה לכיתה ט' ? נכון שזה מגניב ? סוף סוף ההורים שלי ירשו לי לצאת עם בנים (בכל שאר השנים לא משנה כמה ניסיתי לשכנע אותם, הם לא הסכימו) ובזכות זה אני הולכת להפוך מ-ילדה רגילה-לילדה הכי מ"ל (מקובלת לגמרי) בתיכון.
קיצר אני דיי מתרגשת לפגוש את קופר שוב, בכוונה שהפעם אני יסכים לו לצאת, ואז תפשוט שמועה שאני יכולה כבר לצאת עם בנים !!
בעצם אני לא אצא עם קופר… הוא דיי חננה כמוני… אני צריכה לצאת עם מישהו מה-מ"ל…
כמו למשל עם ג'ייסון !
אז אני יציע לג'ייסון לשבת לידי בארוחת הצהריים, ואז אני אפתח את השיחה, ואגלוש לארוחת הערב בבית קפה איתו. הוא בטוח יסכים, כי לפי השמועות האחרונות שאני מנסה לדעת דרך המחשב, הוא וג'ניס נפרדו. כלומר שהוא מאוד פגיע, וגם שהוא יסכים לצאת עם כל אחת, העיקר שתהיה לו חברה רצינית, ואוהו כמה שאני רצינית בעיניין הזה.
אתה יודע יומן ? אף פעם לא היה לי חבר באמת….
אתה זוכר את טרי ? שאמרתי שהוא היה הנשיקה הראשונה שלי ? אז זה לא באמת היה נכון…
כאילו חצי כזה… היה משחק של אמת או חובה באחת המסיבות, ואמרו לו לנשק את הילדה שהוא מכיר הכי הרבה זמן (אנחנו מכירים מגן טרום חובה) ואז כשהוא בא לנשק אותי בלחי, בטעות הזזתי את הראש, והנשיקה שלו יצאה על השפתיים שלי. אני יודעת שזה לא כלכך נחשב אבל אני יגיד למישהו אי פעם (חוץ מלך) שלא התנשקתי עם אף אחד ? זה מאוד מביך !!
טוב בקיצור אני חייבת לעבוד על הכישורים שלי עם בנים כדי שג'ייסון יהיה שלי.
בואו נקווה שהדבק הזאת, סטפני, שנדבקת לכל בן פנוי (וגם תפוס) לא תדבק אליו ואז יהיה מאוחר מדי.
כל הבנים אוהבים את סטפני, כי היא לא ביישנית ומתחילה איתם.
אני יכולה להיות כמוה, אבל זה פשוט לא ההתנהגות שלי.
אני פשוט לא כזאת.

יום שני 31.8

אני מתרגשת שאין לי כוח לכתוב !!

יום שלישי 32.8

היום זה היה היום הראשון בכיתה ט' !!
אז קופר קפץ על ההפסקה והזמין אותי לצאת איתו, כמובן שלא הסכמתי, כמו תמיד.
אחרי זה הלכתי וישבתי לצד ג'ייסון בזמן שהוא דיבר עם החבורה שלו.
סטווווווווווווווווווווווווופ

אני נזככרת שלא תיארתי את עצמי יומן.
אוקיי אז קוראים לי נדיה לורן, ואני עולה לכיתה ט'.
אני יחסית גבוהה ומאוד רזה.
יש לי גוף חטוב ודיי שזוף. אני מאוד אוהבת לשחק ואני חושבת שאני יהיה שחקנית כשאני יגדל.
שיער בלונדיני חלק וארוך, עיניים ירוקות, שפתיים לא דקות מדי אבל גם לא עבות ויפות.
פלאייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

ג'ייסון הסתכל עליי ושאל אותי :
ג'ייסון :" היי מה קורה ?"
אני :" בסדר מה איתך ? שמעתי שאתה וג'ניס נפרדתם…"
ג'ייסון (האדים לגמרי):" מה… איך את יודעת ?"
אני (התחלתי להרגישה לא בנוח):" סתם שמעתי… אז שמעת על הדיסק החדש של משה פרץ ?" (אני לא בדיוק אוהדת מזרחית, אבל שמעתי שיצא לו דיסק חדש)
ג'ייסון :" ג'ניס סיפרה לך את זה ?"
אני :" אני לא ממש חברה שלה, ואנחנו לא ממש מדברות ואני לא ממש אוהבת את משה פרץ…" התבלבלתי מהשאלה ונאלצתי להודות שהוא התקיל אותי, וגיליתי לו על משה פרץ…
ג'ייסון (שנראה מבולבל יותר ממני) :" מה קשור משה פרץ ? טוב אל משנה תקשיבי אני צריך שתעשי בשבילי טובה…"
אני :" אה אוקיי…"
ג'ייסון :" אנחנו צריכים לדבר. אבל לא כאן." הוא אמר ומשך אותי לתוך החדר הקטן הזה של המנקה.
אני :" מה אנחנו עושים פה ?"
ג'ייסון :" אני רוצה לבקש ממך טובה…"
אני :" אז תבקש !"
ג'ייסון :" אבל את בטח תצחקי עליי…."
התחלתי להיבהל. למה הוא חושב שאני יצחק עליו, הוא הילד הכי מ"ל בכל התיכון.
אני :" אני לא אחת שצוחקת מכל דבר…"
ג'ייסון :" טוב אז הטובה שאני צריך ממך היא…."

המשך יבוא !!!!


תגובות (2)

אז אתם אוהבים ? תגיבוו בבקשה <3

03/08/2012 04:59

כתבת את זה ממש. ממש. ממש. מזמן, אבל זה יצא לי בסיפור אקראי ואני חייבת לומר שאהבתי!!!

15/05/2014 21:33
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך