אני מאוד משקיעה, אז אני אשמח מאוד עם תקראו [=

סיפורי ערסים |פרק 2|

אני מאוד משקיעה, אז אני אשמח מאוד עם תקראו [=

ולא תאמינו!!…
לי הייתה שכובה על הרצפה, כל הרצפה הייתה מלאת דם והיא הייתה מעולפת על הרצפה. צרחתי, לאט לאט כל תלמידי השכבה באו בריצה, בניהם גם גיא וקורל.
נ.מ של קורל:
שיו! אני לא מאמינה!. "רוצחת!" צרחתי, "את פגעת בלי המסכנה!" כל השכבה הייתה המומה, "נכון," גיא הסכים איתי, "אני לא מאמין שעשית דבר כזה," "אבל אתם גרמתם לזה, אתם התנהגתם אליה מגעיל!" "אולי אנחנו התנהגנו אליה מגעיל אבל לא פגענו בה כמוך, מה קרה חשבת שרק בגלל שרצינו שתהיה אחת משלנו, את היית חייבת להיפטר ממנה?!" גיא אמר, אני והוא חושבים אותו דבר. "רצינו?" "כן," גיחכתי, "למה אחרי מה שעשית את חושבת שמישהו ירצה לנשום לידך?" כל התלמידים לקחו צעד אחורה, ממנה, וטוב שכך.
נ.מ של אור:
"זה לא נכון! אני לא עשיתי לה את זה!" מלמלתי בצרחות והתחלתי לבכות, בכי כמו שלא בכיתי מעולם; הרגשתי מגעיל, למה מאשימים אותי במשהו שלא עשיתי, הנה איבדתי את החברה היחידה שבאמת היה אכפת לה ממני, לי, לי שלי תתעוררי בבקשה לי, אני צריכה אותך. "היא קמה!" צרחתי מאושר וניגבתי את הדמעות, "היא קמה ממש פותחת עיניים!" היא באמת פתחה עיניים, תודה רבה אלוהים אני חייבת לך! :) קורל רצה ללי. "לי," היא לחשה בעדינות כאילו היא לא עשתה לה ת'מוות לפני כמה שניות. "מה?" לי לחשה, "אני לא זוכרת כלום" אמרה לי וקורל חייכה חיוך שטני, "את לא זוכרת?" המשיכה ללחוש בקול עדין, "את באת לפה ואז אור באה לפה ופגעה בך, אני וגיא רצנו לעזור לך וממש לא רצינו שתיפגעי, אבל אור הייתה חזקה מידי והגענו מאוחר מידי". אני לא מאמינו שהשטן הזאת קורל מוציאה את המילים האלה מהפה! זה שקר! ואם היה לי עוד טיפה ביטחון עצמי הייתי גם אומרת את זה. "זה נכון?" לי כמה והתחילה ליבב ולבכות."זה לא," גם אני התחלתי לבכות, "הם משקרים לך לי," רצתי אליה, "את חייבת להאמין לי, אני אף פעם לא פגעתי ולא אפגע בך, את החברה הכי טובה שהייתה לי!" "ששששש….אל תקשיבי לה," חזרה קורל ברוך, "למה שאנחנו נשקר לך?" קורל וגיא והחבורה שלהם ליוו את לי למזכירות. נשארתי שם לבד, עם ההרגשה הכי נוראית שעלולה להיות. תום ניגש אליי, בבקשה שיביא עימו מילות עידוד….."את שטן אור, פשוט שטן, לעשות דבר כזה ללי? החברה הכי טובה שלך? את גורמת לי להוציא את החשק שדיברתי איתך בכלל". חשבתי שמצבי היה גרוע מקודם? הייתם צריכים לראות את ההרגשה שלי עכשיו. הנה הגיע הצלצול לסוף היום, אני רוצה ללכת הביתה, להתקלח, וללכת לישון, כן לישון לא יפתור את כל הבעיות שלי, אבל זה אולי קצת ישפר. אז חזרתי הביתה ושני שיכורים התקדמו לעברי, התחלתי ללכת מהר, אבל הם השיגו אותי, "ילדה ילדה," אחד אמר ותפס לי ביד ולפני שהספקתי להבין מה קורה הם……
4 תגובות וממשיכה ^-^


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך