moran❤מורן
אני אוהבת את הפרק הזה !! D:
אז יש לי כמה הודעות, תתכוננו -
- את הסיפור הזה אני כותבת עם מוריה הכותבת (: , שאתמול שלחה לי מייל ואמרה שהסיפור מזכיר לה סידרה שהיא אוהבת.. אקיצר אתמול חרשתי על הסדרה, "החברה הטובים" אחת הטובות!! והחלטתי לקחת ממנה כמה שמות ורעיונות, אבל זה לא הולך להיות אותו הדבר !!
- קראתי אתמול תגובות שלכם על הסיפור של יובל ודולב, וממש ממש ממש תודה לכולם ♥ ואפילו עשיתם לי חשק לספר את הסיפור האישי שלי (חחחחח כאילו לא חפרתי על עצמי מספיקXD) אז אולי באמת אני יעשה משהו בסגנון אחרי שאני אגמור את כל הסיפורים האחרים שלי.
- אההה והמורה שלי אמר שאני צריכה טיפה להפסיק עם הסלנג וכל השטויות האלה, ואני אמרתי לו שהוא צריך להפסיק ללמד חחח יש לי מזל שהוא חולהההה עליי D;
אז מקווה שאהבתןןן ♥

סיפור בלי שם ☺- פרק שני

moran❤מורן 24/12/2013 609 צפיות 7 תגובות
אני אוהבת את הפרק הזה !! D:
אז יש לי כמה הודעות, תתכוננו -
- את הסיפור הזה אני כותבת עם מוריה הכותבת (: , שאתמול שלחה לי מייל ואמרה שהסיפור מזכיר לה סידרה שהיא אוהבת.. אקיצר אתמול חרשתי על הסדרה, "החברה הטובים" אחת הטובות!! והחלטתי לקחת ממנה כמה שמות ורעיונות, אבל זה לא הולך להיות אותו הדבר !!
- קראתי אתמול תגובות שלכם על הסיפור של יובל ודולב, וממש ממש ממש תודה לכולם ♥ ואפילו עשיתם לי חשק לספר את הסיפור האישי שלי (חחחחח כאילו לא חפרתי על עצמי מספיקXD) אז אולי באמת אני יעשה משהו בסגנון אחרי שאני אגמור את כל הסיפורים האחרים שלי.
- אההה והמורה שלי אמר שאני צריכה טיפה להפסיק עם הסלנג וכל השטויות האלה, ואני אמרתי לו שהוא צריך להפסיק ללמד חחח יש לי מזל שהוא חולהההה עליי D;
אז מקווה שאהבתןןן ♥

– פרק שני, נקודת מבט גולן –
"טוב תפסיק כבר לצעוקקקקק!!" אמא צעקה מהסלון.
"חתיכת פוסטמה מי את שתצעקי עלייי????" אבא צרח. פתאום היה קצת שקט ואז נשמע בכי.
נתי, אחי הקטן שהיה איתי בחדר הסתכל עליי במבט מפוחד.
"חכה פה רגע" אמרתי לו וקמתי מהמיטה שלי. פתחתי את המחשב, שמתי לנתי GTA ונתתי לו לשחק.. שיעסיק אותו טיפה. נתי לקח ממני את המחשב והתחיל לשחק בהתלהבות. אני אוהב את הקטע הזה בילדים, שבשנייה פתאום הם יכולים לשכוח מהכול ולשנות מצח רוח.. הלוואי עליי..
"ונתי" אמרתי לו, "לא לזוז" הוספתי והסתכלתי עליו במבט רציני. הוא הנהן וחזר לשחק במחשב. ילד טוב.
"תעזוב אותי כבררר!! לא רוצה לראות אותך יותר" שמעתי את אמא צועקת ברגע שיצאתי מהחדר. אחרי שנייה היה קול של דלת נסגרת בסלון.
נשמתי עמוק וירדתי למטה. אמא ישבה על הספה, מחבקת את עצמה ובוכה.
"מה קרה?" שאלתי, כאילו לא שמעתי עכשיו את כל הריב. התקרבתי לספה והתיישבתי לידה.
היא נשמה עמוק, "אבא שלך, האידיוט הזה, זה מה שקרה. הוא לא מוכן לתת לי גט" אמא אמרה והגבירה את הבכי.
"פייי איזה בן זונה" לחשתי והרגל שלי רעדה מעצבים, "מה הוא רוצה עכשיו?? את הבית?? את הכסף?? מההה?? הכול אני יתן לו רק שישחרר אותך כבררר" אמרתי מיואש. וואלה אם לא הייתי בגמילה.. דפוק מי לא היה מעשן עכשיו איזה קופסה אחת, שתיים, פקט.. יא רבייי אני מעדיף סרטן מאשר להיות קשור לבן אלףף זונות הזהההה!!
"הלוואי שזה היה רק זה.." אמא מלמלה והרימה את הראש, מסתכלת עליי. היא הניחה את היד שלה על הרגל שלי שרעדה, וליטפה אותה בעדינות, "הוא רוצה אותכם. אותך ואת נתי.." טפיי עליו נודר אין לי מספיק מילים בשביל לתאר כמה הוא מזדיין!! שונא אותו מכל הנשמההה
"ואני רוצה אותו מת. זה עוזר לי הרצון הזה? לא. אז שירצה מיצידי עד מחר" אמרתי בעצבים וקמתי מהספה עצבני. אמא נבהלה.
"גולן, עוף מפה" היא אמרה באדישות. מה??
"מה?? אמא, הכול טוב??" שאלתי, וואלה מה היא התהפכה פתאום??
"עוף מפה, קח איתך את נתי, ואל תחזרו עד שאתה נרגעע" היא אמרה שבורה. נשמתי עמוק וקראתי לנתי. הוא ירד ויצאנו מהבית.

"מה לאן הולכים??" נתי שאל וקפץ מעל סדק, "לזולה?" הוא שאל בהתלהבות. הנהנתי בשקט והוא צחק וקפץ עליי. "ונועה גם תהיה שם?? אני אוהב את נועה.." נתי שאל וקרץ אליי.
חייכתי חיוך קטן, הילד הזה הוא הדבר היחיד שאני אוהב בחיים
"אבל נועה שלי, אתה לא צריך לאהוב אותה" אמרתי לו צוחק טיפה. הוא חייך חיוך מתכנן ושילב ידיים.
"אבל נועה אמרה שהיא אוהבת אותי יותר!! וחוץ מזה היא כוסית. כוסיות נמשכות אליי יותר" נתי אמר והמשיך ללכת.
צחקתי, חייםשלי הילד הזה..


תגובות (7)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

24/12/2013 09:37

תמשיכיייי!!! חחח :)

24/12/2013 09:57

מושלםםם תמשיכייייייייייי

24/12/2013 10:12

במקרה נכנסתי לסיפור הזה וממש אהבתי (:
אז יש לך קוראת חדשה (:
תמשיכי בבקשה :)

24/12/2013 11:30

תמשיכי

24/12/2013 14:03

תמשיכייייייי אני מתה עליייך

25/12/2013 04:08

תמשיכי(:

25/12/2013 12:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך