סיפור חדש – החיים שלי לא מה שרואים מבחוץ הקדמה

23/12/2013 557 צפיות אין תגובות

ואו הרבה זמן לא הייתי פה.. אבל חזרתי (: אני אשמח שתקראו את הסיפור שלי ותרשמו לי הערות או מחמאות..

-הקדמה-
קוראים לי האנה, אני בת 17 מחר, עיניים כחולות שיער שיער שחור ארוך.
הכל התחיל לפני שנתיים.. הייתי ילדה קטנה ותמימה בת 15 ההורים שלי עברו תאונת דרכים ומתו אחים אף פעם לא היו לי.. עברתי לגור אצל דודה שלי אורין היא בת 43 ויש לה בן אחד בן 16.. קוראים לו נאור לבעלה קוראים אייל.

~שנתיים לאחור:~
אחרי שההורים שלי מתו שקעתי בדיכאון.. די התנתקתי מכולם בעצם מהעולם.
יום אחד התחברתי לפייסבוק ומישהו שלח לי הודעה קראו לו דין הוא סיפר לי שהוא בגיל שלי.. שמחתי דיברנו המון הוא די הוציא אותי מהבוץ. אחרי חודשיים של דיבורים החלטנו להיפגש… שנפגשנו גיליתי שהוא בן 17 אבל באותו זמן זה לא ממש הפריע לי גיליתי שהוא לוקח סמים הוא שאל אם אני רוצה לנסות.. ואני בתמימותי כמובן ניסיתי.. בבוקר שלמחרת מצאתי את עצמי ערומה בסמטה חשוכה.. והבגדים שלי על הרצפה לקחת אותם התלבשתי וברחתי הגעתי לבית של דודה שלי שעכשיו אני גרה אצלה.. סגרתי את הדלת והתחלתי לבכות.. באותו רגע הבנתי שפשוט נהרסו לי החיים.. עד היום אני לוקחת סמים אבל כמובן שאורין אייל ונאור לא יודעים.. אין יום שאני לא חושבת על כל מה שקרה.

~היום:~
מחר יש לי יום הולדת 17 ואני לא יתן לשום דבר להרוס לי את זה.. הלכתי לישון..
שקמתי בבוקר קמתי בדרך קצת שונה מהרגיל..
חחח נאור הביא לי עוגה בפנים וצעק מזל טוב.. צחקתי וחיבקתי אותו ומרחתי עליו הכל (:
נאור: אז מה עושים היום ילדת היום הולדת?
אני: אמממ.. אני לא יודעת נראה שאני יגיע מבית ספר..
אוףף שונאת ללכת למקום הזה טוב ממילא אני לא בדיוק נכנסת לשיעורים..

~הפסקה:~
כמובן כמו בכל יום אף אחד לא מתייחס.. אז הלכתי לפינה שלי עישנתי לי בשקט..
פתאום הרגשתי מישהו עומד מאחוריי הוא נגע בי הסתובבתי ו…

10 צפיות ואני ממשיכה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך