אהבה אחת ❤️
אז אל שתי הפרקים הראשונים :) מה אתם חושבים? אז ארבע תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים

סיפור חדש- מלוכת הערפדים

אהבה אחת ❤️ 21/02/2014 966 צפיות 11 תגובות
אז אל שתי הפרקים הראשונים :) מה אתם חושבים? אז ארבע תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים

אתם בחרתם, הצד המנצח הוא ערפדים! ותיקחו בחשבון שאחרי הסיפור הזה, הסיפור של המלאכים יפורסם כאן. ועכשיו קלטתי שרוב הפרקים בסיפור הזה הם די קצרים, אז לעיתים קרובות אני יעשה פרק כפול. תהנו מהסיפור :)
פרק 1+הקדמה
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
קוראים לי קרסטין אדמס ואני בת 17. יש לי שיער אדמוני ומעט גלי שמגיע עד המרפקים שלי. העניים שלי חומות אדמדמות שיותר דומות לאדום כהה. האור שלי מעט חיוור, לא משנה כמה אני נמצאת בשמש. מאז ומתמיד היתה לי חיבה לערפדים.הם יצורים אפלים ומסתורים, שמחכים לרגע הנכון לתקוף. הם צמאים לדם, יפי תואר ומהירים ותמיד רציתי להיות כמהום. ואז יום אחד, המשאלה שלי התגשמה אבל בדרך הנוראית ביותר.
תעזוב אותי!” צרחתי. “את לא הולכת לשום מקום!” ג’רי תפס בידי בחוזקה. ג’רי הוא החבר שלי. הוא רצה לעשות ‘את זה’ אם אתם יודעות למה אני מתכוונת.אני לא רוצה לעשות את זה, אני לא מרגישה מוכנה, ועכשיו הוא מכריח אותי לעשות את זה, בין אם רציתי או לא.הינו בסמטה חשוכה וקרה, וג’רי לא נתן לי ללכת. הוא הצמיד אותי אליו ונישק אותי נשיקה סוערת. התנגדתי אבל הוא לא עזב אותי. “אני שונאת אותך! תעזוב אותי כבר!” התחננתי. הוא ניסה להוריד את החולצה שלי בכוח.”די תפסיק!” בכיתי. ופתאום…
פרק 2
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ופאתום מישהו מהיר כמו רוח סערה, דחף מימני את ג’רי והצמיד אותו לקיר.לא ראיתי את פניו, אבל ג’רי פחד למוות ממראה פניו. “היא אמרה לך שתפסיק נכון?” הוא שאל בקול מאיים. מי זה הבחור הזה? כל מה שראיתי מימנו היה מעיל עור שחור וארוך, ג’ינס שחור קרוע ונעליים צבאיות. השיער שלו היה שחור, מעט קוצני וקצר, וקולו נשמע שונה מפעם לפעם. לפעמים הוא נשמע כמו נהמה של חיית טרף, ולפעמים הוא היה רך ומרגיע.”עכשיו לך! ותעזוב אותה בשקט!” הוא צעק ודחף אותו לכיוון הקרקע. ג’רי נפל ומיהר לברוח משם בצרחות. הייתי מבועתת. מי זה הבחור הזה ולמה הוא מגן עלי? “את בסדר?” הוא שאל בקול רך ונעים. פניו היו מוסתרות בחשכה. “כן. תודה לך… אה…” “קוראים לי דילן. ולך?” הוא אמר. “קרסטין.” עניתי. ואז הוא צעד אל אור הירח, ואני כמע התעלפתי.


תגובות (11)

תמשיכי!!!

21/02/2014 10:50

תמשיכי! אם הפרקים כאלה קצרים במקום לעשות פרק אחד קטן כזה תעשי פרק אחד שמורכב משלושת הפרקים הראשונים נגיד.

21/02/2014 11:09

והקוראים שיש כאן לסיפור אהבה שטנית, אני פשוט לא רוצה להעלות סיפור שהוא הודעה אז אני שואלת כאן ומנצלת את הסיפור הזה כדי לשאול אם אתם רוצים שאני אעלה עכשיו את ההמשך.
[מצטערת שכאן, אני לא אעשה את זה יותר, חד פעמי.]

21/02/2014 11:14

תמשיכי!
זה נורא מעניין, מה גם שאני אוהבת ערפדים…

21/02/2014 11:23

תמשיכי! ואת מוזמנת לקרוא את סיפוריי!

21/02/2014 11:23

תמשיכי!

21/02/2014 12:13

תמשיכי!

21/02/2014 12:23

יש סיפור קודם לסיפור הזה? כי אם כן איך קוראים לו? ואם לא אז תמשיכי!!

21/02/2014 13:10

לאלכס אורדין, למה את מתכוונת סיפור קודם? אם את מתכוונת אם זה עונה שתיים או מהו כזה אז לא, אפשר לקרוא לזה עונה ראשונה, אפילו שאין לזה המשך.
ולתועלת ספרים, עכשיו שמתי לב לתמונות פרופיל שלך, אלה אמורים להיות פרסי ואנבת'?

21/02/2014 18:16

לאלכס אורדין, למה את מתכוונת סיפור קודם? אם את מתכוונת אם זה עונה שתיים או מהו כזה אז לא, אפשר לקרוא לזה עונה ראשונה, אפילו שאין לזה המשך.
ולתועלת ספרים, עכשיו שמתי לב לתמונות פרופיל שלך, אלה אמורים להיות פרסי ואנבת'?

22/02/2014 00:50

זה ממש יפה תמשייייככככייייייייייייי

22/02/2014 01:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך