סיפור חיי . פרק 3:

שקד 29 20/04/2014 592 צפיות אין תגובות

הסתובבתי וראיתי שזה היה ה-פרחות של הכיתה , קארין , שובל וליאת.
שראו שהסתובבתי , קראו לי , באתי אליהם בהתחלה , אני עדיין לא יודעת בכלל למה באתי אליהם!! קארין : ״אז נועם בתור הזונה של הבית ספר , שכבר עשתה את זה מלא פעמים , יש לך עצות לתת לנו ? שמענו שאת זורמת ואת טובה במיטה . בגלל זה אנחנו שואלות אותך . והם חייכו חיוך ערמומי .הייתי בשוק , לא ידעתי מה להגיד . כאילו הלשון שלי נבלעה ולא יכולתי לדבר. אני בכלל בתולה , בחיים שלי לא עשיתי את זה , למרות שהייתי ככה קרובה לעשות את זה עם עוז , אבל למזלי נפרדתי ממנו ..אני :״מה.. מאיפה שמעת את השטויות האלה ?!?!? הייתי עצבנית קצת .קארין:״ נועם אל תכחישי , גם את וגם אני יודעות שזה נכון . וגם עוז סיפר לי .
הייתי כל כך עצבנית שפשוט התחלתי ללכת הליכה מהירה עד לבית . ושהגעתי לבית פשוט נכנסתי לחדר ונפלתי על המיטה ופשוט בכיתי ..אח שלי שמע את הבכי ונכנס אליי לחדר . חן: ״נונה מה קרה ? למה את בוכה? מישהו עשה לך משהו? כי אם כן אני ישבור אותו . ! שנייה אחרי התחלתי לצחוק עליו חחחחחח הוא תמיד יודע להצחיק ברגע הנכון .אני: אחרי שסיימתי לצחוק אמרתי ״ לא , סתם אני בוכה , פשוט .. הצ׳ינצ׳ילה של חברה שלי מתה , וזה עצוב נורא ״.. שנינו הסתכלנו אחד על השנייה ואז התחלנו לצחוק פשוט …!! חחח ..״אחותי את יודעת שאת יכולה לספר לי הכל , נכון? ״ חן שאל.. אני : ברור שאני יודעת . אלי התקשרה אלי ודיברנו , סיפרתי לה הכל על הפרחות וזה . היא גם הייתה בשוק , והיא אמרה לי שמחר היא תראה להם מזה . חחח צחקתי . ואז היא אמרה שזהו היום אני מאי והיא יוצאות למסיבה טובה , ומנסות לשכוח מהכל ולהשתחרר , אולי גם להכיר בנים חדשים ;) הלכתי לישון שנ״צ , וכשקמתי השעה הייתה 8 וזה השאיר לי בדיוק שעה להתארגן , מצוין . קמתי התקלחתי רבע שעה , שמתי שמלה שצמודה בחזה , ומשוחררת למטה , נעלי בובה , אני לא אוהבת עקב . טיפטיפה התאפרתי רק מסקרה סומק ואודם , שחררתי את השיער לפזור וזהו . ירדתי למטה וחיכיתי למאי ואלי שיבואו כי סיכמתי שנלך ממני . חן בא לסלון ושאל אותי ״לאן את הולכת , גברת שמש?״ אני : אממ אני הולכת למסיבה עם אלי ומאי ״ חן: ומי הרשה לך בדיוק ? אני : אמא ! והוצאתי לשון ! וצחקנו אחד על השנייה ! ״אני יכול גם לבוא ״? אני : ״לא״ ! חן: מי שואל אותך בכלל פחחח ״ והלך להתארגן כנראה . מאי ואלי באו לקחנו מונית והגענו למועדון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך