סיפור חיי .. פרק 4:

שקד 29 22/04/2014 567 צפיות תגובה אחת

הגענו למועדון ונכנסנו , ישבנו שלושתינו על הבר הזמנו XL עם קצת וודקה , בכל זאת לא ממש מותר לנו לשתות , אבל הברמן לא אמר לנו כלום אז הזמנו את זה ..
שתינו , וכשסיימנו מאי ואלי רצו ללכת לרקוד
אלי: נועםםםם בואי לרקוד פליזוווש
מאי: כןןן נו בבקשה !
שניהם עשו פרצוף כזה מתחנן .
אני טיפוס שלא ממש אוהב לרקוד , תמיד חשבתי שאני רוקדת מכוער ולא יודעת לרקוד ..
אני : בסדר חחח אני יבוא עוד מעט ..
שניהם אמרו טוב והלכו לרחבת הריקודים .
נשארתי ואז מישהו בא אליי והוא היה נראה שיכור בטירוף !
****:אז כוסית , איך את קוראת לעצמך?
אני: זה ממש לא עניינך , אז סע מפה !
****: מה זה סע מפה דברי יפה לפני שאני לא יודע מה אני יעשה לך!!
אני: חמוד, תאיים על חברים שלך לא עלי , הבנת?!? וגם תבין שאני ממש לא מפחדת ממך!
הוא תפס אותי ביד ומשך אותי לבחוץ.. ניסיתי להתנגד אבל לא הצלחתי ! אני כבר התחלתי לפחד מאוד ! ולא ראיתי את מאי או את אלינור !
יצאנו מהמועדון , לקח אותי לצד ואז שחשבתי שהגרוע מהכל יקרה …
שום דבר לא קרה , הוא רק צחק עליי בטירוף ! הרמתי את הראש והסתכלתי עליו
אני : מה … למה אתה צוחקק? שאלתי עצבנית .
****: מה חשבת שאני יאנוס אותך ?!? אעלק לא מפחדת עוד שנייה השתנת מרוב פחד ! וצחק שוב פעם !
אני : צעקתי עליו ״יטיפש זה לא מצחיק !!
והלכתי בהליכה מהירה למועדון , והוא אחריי , ניסיתי להתחמק ממנו , והצלחתי כנראה .. חייכת לעצמי .
הלכתי למאי ואלי אבל לא סיפרתי להם שום דבר ממה שקרה , הם שאלו אותי איפה הייתי כי ראו שלא הייתי ליד הבר , אמרתי להם שהלכתי לשירותים . ושניהם הנהנו בהבנה .
ואז רקדתי איתם , וכמה בנים נצמדו אלינו ותאמת שזרמתי איתם כי די אני כזאת יבשה לפעמים אז הרשתי לעצמי . ורקדנו ורקדנו , וכבר השעה הייתה רבע לשתיים , כבר אנשים התחילו להתפזר אז גם אנחנו יצאנו מהמועדון , והזמנו מונית . נסענו הגעתי הביתה . חן לא היה בבית , והוא גם לא היה במועדון שהייתי , אז מעניין איפה הוא .
החלפתי לפיג׳מה , צחצחתי שיניים הורדתי את האיפור והלכתי לישון כי בכל זאת מחר אני אמורה לקום לבית ספר :(


תגובות (1)

תמשיכיי

22/04/2014 14:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך