סיפור חיי .. פרק 6:

שקד 29 05/05/2014 657 צפיות אין תגובות

זה היה ההוא מהמועדון שהחליט למתוח אותי וחשב שזה מצחיק . מה , מה הוא עושה פה לעזאזל?? חחח אני אפילו לא יודעת את השם שלו .
***: ״היי זאת את ״ אמר וחייך חיוך גדול .
אני : ״היי זה אתה״ אמרתי פחות בהתלהבות חחח . נחמדה שכמוני , אבל מה אכפת לי הוא עצבן אותי .
***: ״עדיין כועסת ? ״
אני : ״לא״
***: ״עכשיו בבקשה בבקשה תגידי לי את השם שלךךך בבבקשה ״ עשה פרצוף מתחנן
צחקתי ואמרתי ״נועם ״
***: ״עומר״ ״מה מה את עושה פה ??״
אני : אני באתי לבקר את אבא שלי .. הסתכלתי למטה קצת התביישתי בזה .
הוא הרים לי את הראש ואמר אין לך מה להתבייש , כמוני כמוך , גם אבא שלי הוא בעצם אלכוהוליסט .
חייכתי אליו . הוא דווקא ממש נחמד , לא כמו הרושם שהוא יצר בפעם הראשונה שפגשתי אותו .
אני : ״וואי אני צריכה ללכת .. ״
עומר :״ אפשר את המספר שלך״? אמר בחיוך ..
חייכתי ואמרתי ״כן למה לא ״ . נתתי לו והלכתי לאבא שלי .
ישבתי עוד קצת עם אבא שלי דיברנו שתינו אכלנו והלכתי הביתה .
הגעתי לבית חן לא היה שם . מה יש לו בזמן האחרון כל הזמן הוא לא בבית ונעלם . פעם היינו תמיד ביחד.. היינו עושים מלא דברים ביחד זה השתנה , טוב , אולי בגלל שגדלנו ..
השעה הייתה כבר עשר וחצי אז נכנסתי למקלחת , יצאתי התלבשתי ונכנסתי למיטה , חן עדיין לא בא ..
התקשרתי אליו , הוא ענה ״ חו איפה אתה? ״ אמרתי . ״מה אכפת לך אחות קטנה ?״ ענה . ״ ״אכפת לי פעמיים . לא רוצה לדבר יפה , לא נדבר בכלל , וניתקתי . עצמתי עיניים, פתאום קיבלתי הודעה״הייייייייי״ . ״מי זה ?״ שלחתי . ״תפענחי״ ידעתי שזה עומר כבר חח . ״ מוחמד?״ . ״ בינגו״ צחקנו . עומר : אז מה איפה את לומדת ?״ מסתבר שהוא בגילי חח ..
אני : ״בית ספר צהלה ״ אתה? עומר : ״את לא תאמיני אבל אני עובר ללמוד שם ״ אני : ״יואו מגניב , תראה כבר הרווחת חברה ״שלא תהיה בודד ״ עשיתי סמיילי עם לשון בחוץ .
עומר :״הרווחתי ״ ועשה סמיילי קורץ . ״יאלה לכי לישון נסיכה ״ תחלמי עלייי.
אני: ״ברור ברור חח לילה טוב ״


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך