סיפור על וואן דיירקשן- פרק 6- האקס.

השם שלי ברשותי. 08/11/2012 1582 צפיות 2 תגובות

שתקתי. לא יודעת למה, אני פשוט רציתי שהם לא ידעו שיש לי חבר. לפחות לא עכשיו.
"אז רון, מתי אני אפגוש אותך שוב?" הארי שאל אותה וחייך. חשבתי שרון עומדת להתעלף.
"אמ.. מתי שתרצה" היא חייכה חיוך מאופק.
"מחר בערב אתן עושות משהו?" הארי שאל אותה
"עכשיו כן" היא חייכה, ניסתה להיות מתוחכמת.
"אני אתקשר אלייך ואגיד לך לאן לבוא" הוא חייך אליה שוב.
"סבבה" היא הייתה בהיי מטורף.
"את יודעת.. בשביל להתקשר צריך לדעת את המספר" הוא צחק והיא אמרה לו.
"ביי בנות" הבחור עם השיער הבלונדיני, נייל, אמר, וקרץ לגילי.
"ביי" הן אמרו, שתקתי.
חזרנו למלון, הפקיד בקבלה אמר לנו שלום ולקח את גילי לצד, הבחור שנתן לטל את השתייה בצהריים היה בלובי, ונתן לה עוד מילקשייק, בטעם בננה. "אובססיבי למילקשייקים" טל לחשה לי "אובססיבי אלייך" חייכתי לה.

כשהתעוררנו, הלכנו למסעדה באזור לאכול ארוחת בוקר, לא רצינו את זאת של המלון.
"אה כן שכחתי להגיד לכן!" גילי אמרה בקול
"הזמנתי שלושה בנים חמודים לאכול איתנו ארוחת בוקר" היא חייכה והסתכלה עליי.
"מה הזמנת? מה חמודים? מה בנים?" נועה הייתה בשוק.
"הבנים מהמטוס אולי?" היא אמרה "אה היי!" היא קמה והלכה אליהם, כשראתה שהם בכניסה.
הם התיישבו, שון התיישב לידי.
"היי" הוא אמר וחייך חיוך מתבייש.
"היי" עניתי בחיוך
"איך עבר עלייך היום הראשון בארצות הברית?" הוא שאל
"אחלה" עניתי בקצרה "ועליך?" שאלתי מתוך נימוס, לא היה לי באמת כוח להקשיב.
"את האמת.. הטיסה לפה הייתה ממש כיפית, לא הפסקתי לחשוב על איזה בחורה שדיברתי איתה במטוס" לקח לי כמה שניות להבין, ואז הסמקתי. איזה מטומטמת אני.
"אמ.." לא ידעתי מה להגיד.
"תרצו להזמ.. " המלצר התחיל לדבר, הסתובבתי וכמעט התעלפתי. "לי..הי" הוא גמגם .
"היי" חייכתי.
"מה את עושה כאן?" הוא שאל, הסמקתי.
"אני.. טיול עם חברות" עניתי
"כמה זמן עבר .. איך השתנית" הוא אמר וחייך "לטובה, כמובן. אפילו הפכת להיות חוקית"
"תודה, גם אתה.. השתנית" לא. הוא נשאר אותו דבר. אותו אחד שהיה החבר שלי כשהייתי בת חמש עשרה.
"אנחנו צריכים להיפגש איזה יום, להשלים פע.."
"וואוו וואוו וואו, אני מצטערת להפריע אבל אנחנו ממש ממש רעבים. אתם יכולים לדבר אחר כך? בפרטיות?" טל אמרה. בחיים לא אהבתי אותה כמו שאהבתי אותה באותו רגע.
"סליחה, אני לא הייתי מרוכז" הוא חייך אליי. התביישתי. "מה תרצו להזמין?" מפה כבר לא הקשבתי. הייתי כולי שקועה בזה שיש לי חבר בבית, והמלצר הוא האקס שלי, יושב לידי מישהו שמתחיל לחבב אותי, וזמר מפורסם דיבר איתי בערב, ושיקרתי שאין לי חבר.
"טוב, אני כבר אדבר איתך" הוא חייך והלך. הייתה שתיקה קטנה.
"מי זה?" טום שאל אותי "לא שזה מעניין או משהו.. פשוט זה הדבר היחיד שאפשר לדבר עליו"
"הוא היה חבר שלי. פעם. לפני המון זמן." אמרתי, ניסיתי לא לפתוח את זה כנושא יותר מדי.
"פעם?" שון וטום שאלו אותי ביחד. חייכתי. " פעם"
הפלאפון של רון צלצל. "שנייה" היא אמרה בחיוך והלכה לצד
"אנחנו צריכים להיפגש רק אנחנו, בלי כל הרעש מסביב" שמעתי את גילי אומרת לטום
"את יודעת מה? בואי נלך אני את שון וחברה שלך לדייט משותף. זה יהיה הרבה יותר שקט" הוא אמר לה וחייך אליה.
"ליהוש, מחר את והבחור עם העיניים היפות באים איתי ועם טום למסעדה" גילי הודיעה לי.
"אני אשמח. רק אם את רוצה.." שון פנה אליי.
"אמ.."


תגובות (2)

תמשיכי!!!!!!!!!!

09/11/2012 01:08

חחחחח "הבחור עם העיניים היפות" אהבתי! תמשיכי מהר!

09/11/2012 05:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך