סורי אם יצא לי קצר מדי..
מקווה שאתן אוהבות !! <3
תגיבו <3
ובנות מי פה שמהדרום ואזור גוש דן, תהיו חזקות!! אם אתן צריכות לפרוק או סתם לדבר תשלחו לי הודעה אני פה בשביל לעזור למי שצריכה ורוצה <3 <3

סיפור על וואן דיי המושלמים-פרק 42

16/11/2012 1173 צפיות 6 תגובות
סורי אם יצא לי קצר מדי..
מקווה שאתן אוהבות !! <3
תגיבו <3
ובנות מי פה שמהדרום ואזור גוש דן, תהיו חזקות!! אם אתן צריכות לפרוק או סתם לדבר תשלחו לי הודעה אני פה בשביל לעזור למי שצריכה ורוצה <3 <3

-נקודת מבט של נייל *חדש*-
בבוקר התעוררתי, התארגנתי ויצאתי מהבית. הייתי צריך ללכת לבית חולים לבדיקות לראות מה שלום היד שלי.
אחרי שעה, בסביבות עשר וחצי זאין התקשר אליי.
"הלו?" עניתי
"איפה אתה?" זאין שאל
"בבית חולים" עניתי.
"אתה איפה ?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!" זאין צעק בבהלה.
"תרגע, רק באתי לבדוק מתי אני יכול להוריד את הגבס" אמרתי מצחקק מתגובתו של זאין.
"אדיוט! פעם הבאה תגיד מראש! אני כמעט מתתי פה!!" זאין צעק עליי ואני עדיין צוחק.
"טוב, ביי נתראה עוד שעה" אמרתי וניתקתי.
-אחרי 10 דקות-
"מיזה נייל הורן?" שאלה האחות.
"אני" אמרתי קם ממקומי.
"בוא אחריי" האחות אמרה ונכנסה לחדר ואני אחריה.
"שב פה" היא אמרה והצביעה על המיטה שעמדה שם. התיישבתי.
האחות ערכה לי כמה בדיקות וסיימה אחרי 15 דקות.
"אז, מתי אני יכול להוריד את הגבס?" שאלתי בזמן שנעמדתי.
"בעוד חודש בדיוק תבוא ונוריד לך אותו" האחות חייכה אליי.
"אוקיי, תודה" אמרתי ויצאתי מהחדר.
נכנסתי למכונית ונסעתי הביתה.

-נקודת המבט של טיילור-
"איפה הוא?" שאלתי את זאין אחרי השיחה הסוערת שהייתה לו ולנייל.
"הוא נסע לבית חולים, הוא בודק מתי הוא מוריד את הגבס" זאין ענה.
"אז למה צרחת ככה?" נועה שאלה.
"כי בהתחלה הוא אמר לי שהוא רק בבית חולים אז נלחצתי" זאין ענה טיפה מעוצבן.
כולנו צחקנו עליו.
"טוב בואו נמשיך לראות את הסרט" אמרתי להם אחרי שתי דקות של צחוקים.
כולם הסכימו איתי והמשכנו לראות את הסרט.
אחרי עשר דקות ליאם ירד.
"בוקר טוב" הוא אמר והתיישב בין לואי ונועה לבין הארי ואס.
"בוקקר טוב" כולנו ענינו שקועים בסרט.
"עוד פעם הארי פוטר???" ליאם אמר מאוכזב.
"כן!!" הארי אמר שמח מהעובדה שהוא רואה, *שוב* את אותו הסרט שהוא כלכך אוהב.
"נו בואו נראה צעצוע של סיפור 3!! בבקשה" ליאם התחנן.
"אחרי זה" הארי אמר שקוע בסרט.
"אוף" ליאם אמר ונשאר בכל זאת לראות איתנו את הסרט.

-כעבור חודש ושבוע-
~הסבר על החודש ושבוע שעברו~
לואי הציע לנועה לעבור לגור איתנו והיא כמובן הסכימה. (למי שלא זוכר אס גרה איתם גם).
שבוע שעבר נייל הוריד את הגבס והוא כמו חדש.
בעוד שבוע ושלושה ימים,יום חמישי, זאין מוריד את הגבס סופסוף.
כבר סגרנו על חתונה, היא תהיה בדיוק שבוע אחרי שזאין מוריד את הגבס, ביום חמישי ה- 12.1, כןכן ביומולדת של זאין, הוא התעקש על כך שזאת תהיה מתנת יומולדת מושלמת!! לכו תתווכחו עם כמעט בן 20 שמתנהג כמו בן 5 ..
אלכס כבר באמצע חודש שמיני (זה לא יוצא הגיוני מבחינת זמנים אבל זרמו.. (; ), אני בתחילת חודש שלישי, עדיין אין בטן.
היום יום שני, אני, אס, נועה, אלכס והיילי קבענו לנסוע לקנות נעליים ושמלות לחתונה.
גם הבנים קבעו ללכת לקנות בגדים.
~המשך סיפור~
"נו אס!! אנחנו צריכות עוד לאסוף את היילי ואלכס" צעקתי לאס שעדיין התארגנה בחדרה.
"אני באה אני באה" היא צעקה לי חזרה בזמן שירדה במדרגות שמה סיכת פפיון בשיערה.
"טוב בואו נזוז" נועה אמרה.
נכנסנו למכונית שלי, אני נהגתי.
נסעתי לבית של אלכס, ניק והיילי.
צפצפתי, אלכס והיילי יצאו מהבית ונכנסנו למכונית.
"היי " אמרתי להן וחיבקתי אותן עד כמה שאפשר בתוך המכונית.
הגענו לקניון.
אחרי שהסתובבנו שם שעתיים, היילי אס ונועה מצאו שמלות.
אס: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=63468404
נועה: http://www.polyvore.com/%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94/set?id=63467633#stream_box
היילי: http://www.polyvore.com/%D7%94%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99/set?id=63466953#stream_box
אחרי עוד חצי שעה גם אלכס מצאה שמלה : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=63477115 (דמיינו שזאת שמלת הריון..).
נכנסנו לחנות של השמלות כלה, עכשיו תורי לקנות..
אחרי שעה וחצי של התלבטויות ומדידות מצאתי את השמלה והנעליים: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=63477589.
"את מושלמת!" אלכס אמרה וחיבקה אותי.
"תודה אל" אמרתי וחיבקתי אותה חזרה.
"באמת שאת מדהימה!!" נועה אמרה וחיבקה אותי גם.
"אין דברים יפים כמוך" אס הוסיפה והצטרפה גם היא לחיבוק.
"טיי את מהממת !!" היילי אמרה מתרגשת ורצה לחבק אותי.
אחרי החיבוק הקבוצתי שילמנו על השמלה ויצאנו.
"אני רעבה" היילי אמרה
"גם אני" אלכס אמרה
"גם אני" נועה ואס אמרו ביחד וצחקקו.
"טוב, בואו נשים את הדברים במכונית וניסע לאכול משהו" אמרתי. הבנות הנהנו.
נכנסנו למכונית ונסענו לננדוס.


תגובות (6)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17/11/2012 13:06

תמשיכי מהר!!! אפשר להיכנס לסיפור ולהיות עם נייל?? אני יודעת שבטח זה קצת מאוחר בפרקים של הסיפור אבל ממש בא לי ואת כותבת מדהימה!!!!!! אם את צריכה תיאור שלי אז הנה: שחף, 19, שיער חום מתולתל ועיניים חומות אפורות, גבוהה ורזה, שרה, מנגנת בגיטרה ופסנתר, רוקדת, ומציירת, יותר מידי חכמה ומתקנת את כל מי שטועה, לפעמים זה מרגיז קצת אבל אני יוצאת מזה עם פאפי פייס וכולם נמסים..

17/11/2012 13:36

תמשיכי מהר!!! אפשר להיכנס לסיפור ולהיות עם נייל?? אני יודעת שבטח זה קצת מאוחר בפרקים של הסיפור אבל ממש בא לי ואת כותבת מדהימה!!!!!! אם את צריכה תיאור שלי אז הנה: שחף, 19, שיער חום מתולתל ועיניים חומות אפורות, גבוהה ורזה, שרה, מנגנת בגיטרה ופסנתר, רוקדת, ומציירת, יותר מידי חכמה ומתקנת את כל מי שטועה, לפעמים זה מרגיז קצת אבל אני יוצאת מזה עם פאפי פייס וכולם נמסים..

17/11/2012 13:36

תוווווודה (: זה באמת עוזר לדעת שיש בנות שתומכות בנו (: ויייייש אני גרה עם לוווווואי !!! ;) תמשייייייכיייי!!! :)

17/11/2012 13:45

ברור שאת יכולה להיכנס לסיפור, ת'אמת אני רציתי בדיוק לשים לנייל חברה ולא ידעתי מי אז עכשיו ישלי את מי (;
ונועה כן את גרה איתם ((: ובטח שאני אתמוך אני יכולה קצת להבין, אני גרה בצפון ובמלחמת לבנון השניה המון טילים פגעו באיזור שאני גרה וחלק גם בתוך הישוב שלנו, אז הייתי בכיתה ג' אז אני ממש יכולה להבין ורק לתמוך ולעזור למי שצריכה <3 <3
ותודה על התגובות בנווות :))))))

17/11/2012 14:38

ואני מחכה לאישור של פרק 43..

17/11/2012 14:39
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך