המשך הדייט שלהם יהיה בפרק הבא.
ובשביל אס, אני אדחה את הפרק של הצעת הנישואין ו... אני אנסה עד יום שישי אבל אני לא מבטיחה...
תגיבו <3

סיפור על וואן דיי המושלמים-פרק 45

19/11/2012 1391 צפיות 6 תגובות
המשך הדייט שלהם יהיה בפרק הבא.
ובשביל אס, אני אדחה את הפרק של הצעת הנישואין ו... אני אנסה עד יום שישי אבל אני לא מבטיחה...
תגיבו <3

-נקודת מבט של נועה-
התעוררתי בבוקר ליד לואי במיטה שלנו.
בטח לואי העביר אותי בלילה.
ירדתי למטה, לא היה אף אחד. שמעתי מבחוץ רעש של משאית, הסתכלתי מהחלון, ראיתי שני סבלי מפרקים משאית מלאה בציוד לבית הסמוך לשלנו- שכנים חדשים!!
הכנתי עוגה מהירה, שמתי אותה בתנור ובנתיים עליתי להתקלח להתלבש.
אחרי המקלחת v,trdb,h : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=63721617
הלכתי למטבח לקחת את העוגה ואת מי אני רואה.?
"נייל! שלא תעז!!" נייל פתח את התנור "זאת עוגה לשכנים החדשים!!" המשכתי ללכת לכיוונו.
"סליחה לא ידעתי, אל תדאגי עוד לא אכלתי, את הולכת אליהם?" הוא שאל.
"כן, אתה מצטרף?" אמרתי בזמן שהנחתי את העוגה בצלחת הגשה יפה.
"כן" הוא אמר חייכתי אליו.
השארתי ללואי פתק שכבר נחזור ויצאנו.

-נקודת המבט של לואי-
התעוררתי, נועה לא הייתה לידי במיטה.
ירדתי לחפש אותה למטה, היה מונח פתק על השולחן במטבח: "בוביר שלי, אני ונייל הלכנו לבקשר את השכנים החדשים, כבר נחזור, אוהבת נועה" וסימן של שפתון ליד שמה.
הכנתי לי קפה וישבתי לראות טלוויזיה ולחכות לנייל ונועה שיחזרו.
"בוקר טוב" טיי אמרה בחיוך בזמן שהתיישבה ליידי.
"בוקר טוב" עניתי בחיוך.
"איפה נועה ונייל? הם לא היו בחדרים שלהם" טיי הוסיפה.
"הם הלכו לבקר את השכנים החדשים ולפי הריח שהיה פה הם גם בטח הכינו עוגה" אמרתי.
"מזה לואי? אתה מקנא?" טיי שאלה בנימה מתחכמת.
"אני? לא למה לי לקנא ?" שאלתי במהירות, ת'אמת, כן קינאתי, לא רציתי שנועה תכין עם נייל עוגה, רציתי שהיא תכין איתי !!
"די לואי, אני בטוחה שהם לא עשו כלום חוץ מלהכין עוגה!!" טיי אמרה עוצרת את עצמה מלצחוק.
"תודה טיי" אמרתי לה בציניות ולגמתי מהקפה שלי.

-נקודת מבט של נועה-
דפקנו בדלת.
"רק רגע" שמענו מהצד השני.
הדלת נפתחה ומולנו התייצבה מישהי גבוהה ורזה, בעלת שיער חום מתולתל שמתפזר על כתפיה, עינייה חומות-אפורות, מיוחדות.
"היי, אני נועה וזה נייל אנחנו גרים פה בבית ממול" אמרתי והצבעתי על הבית שלנו.
"היי, אני שחף, כנסו" היא אמרה והזמינה אותנו להיכנס.
"סליחה על הבלאגן, היום רק עברנו" שחף אמרה בזמן שהתיישבנו על הספה.
"עברנו? את פה עם מישהו? " נייל שאל והיה נראה די מאוכזב.
"לא, עברתי לפה עם חברה שלי, היא צריכה להגיע יותר מאוחר, דרך אגב, אתם.. ביחד?" שחף שאלה.
"לא לא, מה פתאום, ישלי חבר" אמרתי לה בחיוך.
"תודה על העוגה" היא אמרה בזמן שהביאה צלחות קטנות וסכין כדי לחלק בנינו את העוגה.
"אז אני מבין שאת לא מזהה אותי" נייל אמר בחיוך.
"לא, אני אמורה?" היא שאלה לא מבינה.
"זה נייל הורן, מהלהקה וואן דיירקשן" אמרתי "אגב החבר שלי זה לואי טומלינסון, גם הוא מהלהקה" הוספתי לדבריי.
"אהה, אז זה אתם הלהקה הזאת, שמעתי כמה שירים שלכם, נחמדים" שחף אמרה בחיוך.
נייל בחן את הבית שלה.
"את מנגנת על גיטרה?" הוא שאל כשראה גיטרה שוכבת בצד על הרצפה.
"כן, וגם על פסנתר" היא ענתה.
"את עושה עוד דברים?" שאלתי לוקחת ביס מהעוגה הטעימה שלי.
"כן, אני גם שרה, רוקדת ומציירת" שחף אמרה ואני הייתי בשוק, כלכך הרבה כישרון במישהי אחת!! "אווואו העוגה טעימה" היא הוסיפה בחיוך.
"תודה" עניתי.
"מתי נזכה לראות את השותפה שלך?" שאלתי בזמן שנייל העביר לה מבטים והיא הסמיקה קצת.
"לא יודעת, מתי שהיא תחזור" שחף ענתה.
"אולי תשירו לי ביחד משהו?" שאלתי את שחף ונייל.
"אממ, אינלי בעיה" שחף ענתה, נייל רק חייך והנהן בראשו.
נייל לקח את הגיטרה ושחף התיישבה ליד הפסנתר.
"את מכירה ליטל טינגס?" נייל שאל את שחף.
"כן" היא ענתה והם התחילו לנגן וכמובן גם לשיר.
בסוף השיר מחאתי להם כפיים.
"וואו, זה היה ממש יפה " החמאתי להם. הם הביטו בעיניים אחד של השניה והסמיקו.
"תודה" הם אמרו ביחד וצחקקו.
"טוב, נראלי שאני אלך, תהנו" אמרתי להם ויצאתי מהבית.
נכנסתי לבית שלנו.
לואי, טיי, אס, הארי וליאם ישבו על הספה וצפו בטלוויזיה.
היה מתח בין הארי לאס.
"שלום אהובי" אמרתי ללואי והתיישבתי עליו. נישקתי אותו והוא לא החזיר לי נשיקה.
"מה יש לך?" שאלתי אותו לא מבינה מה קרה לו פתאום.
"לא יודע, אולי תלכי לאפות עוגות עם נייל וזה יבהיר לך כמה דברים" לואי אמר ועלה לחדר בעצבים.
עליתי מיד אחריו. נכנסתי לחדר וסגרתי את הדלת.
"מה קורה לך? " שאלתי אותו והתיישבתי על המיטה בזמן שהוא מהלך בחדר במעגלים.
"לא יודע, אמרתי לך תאפי עוגות עם נייל זה בטח יותר כיף" הוא אמר.
"דבר ראשון תשב! אתה עושה לי סחרחורת, דבר שני ממתי אתה נהיית כלכך קנאי?" שאלתי אותו.
"אני לא מקנא" הוא אמר מתיישב על המיטה.
"אתה כן! זה דבר ראשון, דבר שני, קמתי מוקדם וראיתי שהגיעו שכנים חדשים אז אפיתי להם עוגה *לבד*" אמרתי והדגשתי את הלבד "אחרי זה עליתי להתארגן וכשירדתי נייל התעורר והוא רצה לבוא איתי אז הלכנו ביחד! " אמרתי בעצבים, לואי רק הסתכל עליי במבט מבקש סליחה ושתק.
"הוא בכלל התאהב בשכנה הזאת, אל תדאג! אני לא אבגוד בך אף פעם!!" אמרתי בקול רגוע יותר והתקרבתי אליו.
"אני.. אני מצטער, אני סתם קנאי" לואי אמר והשפיל את ראשו.
"זה בסדר, העיקר שעכשיו הכל טוב" אמרתי לו ונישקתי אותו קלות על השפתיים.
"בוא נרד למטה, צריך לבדוק עם נייל חזר הביתה עם החברה החדשה שלו" אמרתי ללואי. הוא נתן לי נשיקה, תפס בידי ומשך אותי למטה.
"איפה נייל?" ליאם שאל בזמן שירדנו למטה.
"הוא נשאר אצל שחף השכנה החדשה, נראלי משהו קורה שם בניהם" אמרתי והתיישבתי על לואי.
"אהה" ליאם אמר די מבואס, כנראה בגלל שעכשיו הוא יישאר הרווק היחיד.
"יש לה חברה.." אמרתי לו ומבטו התיישר וחיוך קטן נפרש על פניו.
"יופי, עכשיו אני רוצה שכל הזמן יישאר לך החיוך הזה!!" אמרתי לו וחייכתי אליו חזרה.
אחרי חצי שעה בערך זאין נזכר גם הוא להתעורר.
"בוקר טוב לך באמת" טיי אמרה לו בזמן שהוא התיישב לידה על הספה.
"בוקר טוב " הוא אמר ונישק אותה.
העברנו את היום בצפייה בסרטים ובלאכול, נייל עדיין לא חזר, הוא כנראה ממש נהנה עם שחף הזאת ..
בסביבות חמש וחצי עליתי לחדר על מנת להחליף את הג'ינס, לא הכי נוח להסתובב עם ג'ינס כל היום.
"אפשר להיכנס?" לואי דפק על הדלת.
"כן " אמרתי לו והוא נכנס.
"רגע לפני שאת מחליפה לפיג'מה או טרנינג, אני. את. שמונה יוצאים. בסדר? " הוא שאל, יותר נכון קבע.
הנהנתי בראשי. הוא חיבק את מותניי ונישק אותי, נישקתי אותו חזרה.
לואי נכנס להתקלח בזמן שאני בוחרת מה ללבוש, אינלי מה ללבוש!
"אס, טיי, עכשיו לחדר של טיי וזאין! עכשיו" צעקתי לבנות מהמדרגות. תוך שתי שניות הן היו בחדר של טיי, סגרתי את הדלת והתיישבתי על המיטה ליד הבנות.
"מה קרה?" אס שאלה.
"אז ככה, דבר ראשון אני ולואי יוצאים הערב ואינלי מה ללבוש ודבר שני מה קרה בינך לבין הארי?" הפניתי את השאלה האחרונה לאס.
"אחר כך, עכשיו בואי נבחר לך בגדים!!" אס אמרה.
"ניראלי ישלי שמלה בשבילך" טיי אמרה והוציאה מהארון שלה שמלה מדהימה ונעליים תואמות: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=63724134
"תודה טיי, זה מדהים" אמרתי לה.
"בכיף נועה, עכשיו לכי להתלבש ותחזרי לפה שנארגן אותך" טיי אמרה.
יצאתי מהחדר, הלכתי לחדר שלי ושל לואי, לבשתי את השמלה ונעלתי את הנעליים וחזרתי לחדר של טיי.
"שבי פה" אס ציוותה עליי.
טיי איפרה אותי ואס התעסקה לי בשיער.
כל אחת הלוותה לי תכשיט שיתאים.
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=63724585
"יאללה, השעה כבר רבע לשמונה, ולואי מחכה לך למטה, רדי" אס האיצה בי.
"בסדר בסדר" אמרתי לה.
"וואוו!!" לואי אמר בזמן שירדתי במדרגות.


תגובות (6)

תמשיכי!!! תודה שהכנסת אותי!! מדהימה!!!!

19/11/2012 11:23

תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19/11/2012 11:25

המממשךךךך!!!

19/11/2012 12:09

יהיייייייי פרק מווווווושלם עלייי ועל לווווואי <3 תמשייייייייכייייייייי

19/11/2012 13:51

הי רונה החביבה
תמשיכי לכתוב הכתיבה שלך ממש ממש ממש מקסימה ממני בקי ♥

20/11/2012 00:19

רום מושלמי לא יכולה לחכות ותעלי בחמישי בערב חח יש לך את מחר לעשות ויש לי הצעות תמשיכיייייייייייייייייייייייייי

20/11/2012 13:04
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך