בקי
ספינת אהבה מקסימה יפהפייה.

"ספינת אהבה" ה ק ד מ ה

בקי 06/01/2012 699 צפיות אין תגובות
ספינת אהבה מקסימה יפהפייה.

ס פ י נ ת א ה ב ה

הקדמה

מדי שבוע מפליגה ספינת אהבה לארצות שונות. האנייה מפוארת מאד ואם אפשר לתאר אותה היא כמו מלון ***** כוכבים ואולי יותר.

באנייה זו מתארחים אנשים בכל הגילאים. ישנם האורחים המבוגרים כשידם משגת לשוט באנייה שכזו והם תמיד מבקשים משקאות יקרים, שוקולדים למיניהם ועוד כהנה וכהנה בקשות.

באנייה זו מתארחים גם אנשים אשר קיבלו צ'ופר ממקום עבודתם או אשר חוגגים מאורע כזה או אחר ורוצים להנציח אותו בספינה זו.

באנייה מתארחים גם אנשים צעירים אשר בדרך כלל ממנים את העלות הוריהם העשירים או שהם הגיעו לשלב כזה בעבודתם אשר מאפשר לשוט באנייה מפוארת שכזו.

באנייה זו מתקיימת תכנית אומנותית ממיטב האומנים הן מהארץ והן מחו"ל.

צוות העובדים בה הוא גבוה יחסית כדי שכל תא ותא של האורחים יטופל בצורה הכי יפה שאפשר.

המטבח מתנהל ע"י 3 שפים ומספר עוזרים ונוסף לכך נמנים בין העובדים, מלצרים, מלצריות, עובדי ניקיון כאמור לעיל .

משרות נוספות באנייה : המנכ"ל שדואג כי הכל יהיה מושלם, 2 פקידות אשר אמונות על קבלת התשלומים ולענות על כל השאלות שנשאלות מצד האורחים.

ואחרונה חביבה היא זו שמקדמת בברכה חמה את האורחים מאז עלותם על הספינה ועד לסופו של השבוע. בעת הארוחות היא מסתובבת בין האורחים לוודא שהכל כשורה להם ואם הם מבקשים משהו מסויים היא משתדלת כמיטב יכולתה למלא את הבקשה.

זוהי הקדמה לרומן החדש שלי "ספינת אהבה" ומקווה שישא חן בעיני כולם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך