בקי

איזה יופי לטייל שבוע ימים בספינת אהבה להינות מכל היופי שממתין להם בתוכה וכן לטייל בכמה איים לפי המסלול שלגביו סוכם ♥♥
בילוי נעים לכל הנופשים ואלה הם אותם אנשים "אשר הפרוטה מצוייה בכיסם"

ספינת אהבה פרק א'

בקי 07/01/2012 657 צפיות 5 תגובות

איזה יופי לטייל שבוע ימים בספינת אהבה להינות מכל היופי שממתין להם בתוכה וכן לטייל בכמה איים לפי המסלול שלגביו סוכם ♥♥
בילוי נעים לכל הנופשים ואלה הם אותם אנשים "אשר הפרוטה מצוייה בכיסם"

מוקדש לרותם אחת המחברות שאני מאד אוהבת לאהוב ♥♥♥♥

פרק א'

בבוקרו של יום קיץ חמים בנמל חיפה עולים אט אט כל המטיילים אשר בכוונתם לבלות וליהנות במהלך שבוע ימים בספינת האהבה הן מכל היופי שבתוכה וכן לעצור במספר נמלים ולסייר בהם.

דיילת חמודה מקדמת בברכה את כל הנוסעים עם חיוכה המרטיט לבבות ואט אט כל הנופשים נמצאים בתוך תוכה של ספינת האהבה וכעבר כמחצית השעה כשכולם מתארגנים בתאים שהוקצבו להם יוצאים לעבר הסיפון כדי לראות מקרוב כשהספינה עוזבת את נמל חיפה ויוצא לדרכה. מחזה מרנין במיוחד.

חדר האוכל האקסקלוסיבי פתוח לנופשים ושולחנות ארוכים מלאים כל טוב ממתינים להם לארוחת בקר ראשונה בספינת האהבה.

הדיילת אשר פגשה את הנוסעים בעלותם לספינה נמצאת בחדר האוכל כשהיא עוברת מאחד לשני לוודא שהכל בסדר ואם צריכים משהו מסויים מנסה להיעתר לבקשם ככל יכולתה.

לאחר סיום ארוחת הבקר הדשנה חחחח, יוצאים הנופשים לעבר הלובי היפהפה וחלק נכנסים לאותם תאים המשמשים למכירת מזכרות, תכשיטים וכיו"ב הכל באיכות גבוהה ביותר.

הנופשים שמעוניינים ליהנות מחדר הכושר, הנופשים אשר מעוניינים ליהנות ממשחקי הקלפים למיניהם, הנופשים אשר פשוט רוצים לנוח קימעה כל אחת ואחד מהם רשאי לעשות כרצונם והחשוב ביותר שיהנו.

הספינה ממשיכה בדרכה כשהיעד הראשון הוא להגיע לקפריסין בעוד 7 שעות לערך ושם יוכלו לרדת ולטייל לאורך החוף וכמובן יקבלו הסבר מהדיילת שלנו קרן.

בקפריסין ישהו יממה שלמה, כשיטיילו באי קסום זה בהדרכת קרן. בשעות אחה"צ נכנסים כולם למסעדה המתורגלת לארח מטיילים בספינת האהבה ומיד המלצרים הזריזים מושיבים את המטיילים מסביב לשולחנות ומגישים להם ארוחה אשר טעמה לחיכם של כולם.

במהלך הארוחה מופיעה רקדנית בטן מהממת ולצלילי הבוזוקי רקדה נערת הגומי כך אפשר לכנותה בגלל הגמישות והריקודים הנפלאים שביצעה.

האורחים לאחר שסיימו את ארוחתם ולאחר שנהנו מהרקדנית הנפלאה יוצאים מהמסעדה להמשך הסיור בה כשהם שבעים ומרוצים מאד.

המשך יבוא


תגובות (5)

++

07/01/2012 11:05

ממש אהבתי דרך אגב העלתי פרקים חדשים לשני הסיפורים

07/01/2012 11:06

תודה בקי המתוקה גם אני אוהבת לאהוב אותך :) ואני מאוד שמחה שהקדשת לי את הפרק :) תמשיכי זה מאוד יפה ואני כבר עוברת לקרוא את הפרק השני :)

07/01/2012 11:11

מקסים!! אני ממש מוקסמת מהכתיבה הרהוטה שלך כל פעם מחדש! פשוט יפיפה :)

07/01/2012 17:45

לכל המגיבות המתוקות שלי תודה מעמק הלב ואשתדל לעשות כמיטב יכולתי לכתוב רומן מעניין ♥♥♥♥♥♥ תודות ממני בקי ♥♥♥

08/01/2012 09:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך