בקי
שמחה בשביל הנופשים כי הם נהנים בספינת האהבה וכן מחוצה לה יופי תמשיכו להנות ♥♥♥♥

ספינת אהבה פרק ב'

בקי 07/01/2012 520 צפיות 4 תגובות
שמחה בשביל הנופשים כי הם נהנים בספינת האהבה וכן מחוצה לה יופי תמשיכו להנות ♥♥♥♥

לצידה של קרן מלווה את הקבוצה גם מורה דרך איש צעיר ומאד נחמד ששמו גיא והם מסבירים לנופשים אתרים כאלה ואחרים כדי שיגיעו לביתם עם דבר או שניים בתור מזכרת.

סמוך לשעות הערב ולאחר שנהנו מאד וכמובן קנו מזכרות ודברי נוי הם עשו מעשה מקסים. כל הנופשים יחדיו קנו מתנה מהממת עבור קרן וגיא. השניים היו נרגשים מאד והודו מעמק הלב.

בטרם יעשו את דרכם לספינה נכנסו כולם לאותה מסעדה בה אכלו ארוחת צהרים מאוחרת ולכן יידעו את בעלי המסעדה להגיש לכולם עוגות שתייה חמה וקרה ואולי גם פירות .

הכל הוגש לשולחנות וגם הפעם ציפתה להם הפתעה זמר אחד הידועים בקפריסין נכנס עם הגיטרה ושר בקול צלול כשהוא מלווה את עצמו בגיטרה שירים יפהפים ממש מדהים.

המטיילים לא רצו כלל לצאת מהמסעדה כי היה להם כייף נפלא הן מהכיבוד שהוגש להם וכמובן מהזמר ששר להיטים רבים ויפים.

לאחר ההדרן ששמח הזמר לשיר, קרן וגיא ביקשו מכל הנופשים לצאת מהמסעדה ולצעוד לעבר הספינה.

כולם נעתרו לבקשה של שני הצעירים החביבים בלא רצון כי פשוט היה בילוי מהנה ונפלא.

הנופשים עשו את דרכם לעבר הספינה ולאט לאט עלו עליה וכולם ידעו שעוד זמן לא רב החושך יופיעו אך אין זה מעניין אותם, הם נכנסו לתאים שלהם וכמעט כולם נרדמו לאחר היום הראשון המרגש מאד שחוו.

הספינה עשתה את דרכה לעבר יוון כשהאי הראשון שאמורים להגיע בעוד מספר שעות הוא רודוס, גם שם יבלו יפה ויהנו.

הספינה המשיכה בהפלגתה וסוף סוף יכול היה כל הסגל , לנוח קימעה עד התחנה הבאה שהיא כאמור רודוס.

קרן וגיא התפנו לברר מהי המתנה שהעניקו להם הנופשים ואכן היה מה לראות לקרן קנו שעון יפהפה והוא אינו כזה שאפשר לענדו על פרק היד אלא …. שעון – טבעת . בפירוש נפלא.

גם גיא התרגש מהמתנה שקיבל והיא גם שעון אך הפעם לא טבעת ☺☺☺☺☺ אלא שעון גברי יפהפה אשר גיא מיהר לענדו בשמחה.

המשך יבוא


תגובות (4)

איזה רעיון נפלא. אני משוכנע שההמשך יהיה טוב בדיוק באותה מידה כמו שהיו שתי הפרקים הראשונים. בהצלחה.

07/01/2012 09:38

תודה אור החביב שלי לקבל ממך מחמאה זה לכבוד יחשב לי מאחלת לך שבוע מקסים ומזמינה אותך לשוט בספינת האהבה ☺☺☺☺☺☺☺☺ ממני בקי ♥♥♥♥

07/01/2012 09:46

אני לגמרי מסכימה עם אור :) את כותבת ויוצרת מדהימה!

07/01/2012 17:48

בקר אור ספיר החביבה

תודה על התגובה המחמת אל לבי אשתדל להמשיך בכתיבה וחלילה לא לאכזב אתכם. ספיר יש לי משהו לומר לך את כותבת להפליא והתגובות הכל כך רבות הן ראייה לכך המשיכי לכתוב ואמשיך להנות מפרי עמלך תודה בהצלחה בקי ♥♥♥

07/01/2012 23:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך