בקי
בשעת הצורך גם קרן יודעת להיות תקפיה והכל בלית ברירה ☺☺☺☺☺

"ספינת אהבה פרק ג'

בקי 07/01/2012 514 צפיות אין תגובות
בשעת הצורך גם קרן יודעת להיות תקפיה והכל בלית ברירה ☺☺☺☺☺

לאחר שעות מספר עגנה ספינת האהבה ברודוס. מאחר והיה מוקדם מאד בבקר, הוחלט להמשיך לשהות בה עוד זמן מה עד שאפשר יהיה להוריד את הנופשים.

חדר האוכל הכין את השולחנות כהרגלו כשעליהם מוערמים מאכלים טעימים אחד יותר טעים ממשנהו.

הנופשים חשו בריח הנעים שיוצא מחדר האוכל וכולם הזדרזו לתפוס את מקומם כשקרן "משוטטת" בין כולם לוודא שהכל בסדר ואם חסר משהו אזי היא מיד דואגת להביאו.

הארומה של הקפה הייתה פשוט נפלאה, אפילו מי שאינו אוהב קפה אין מצב שלא ישתכר מהניחוח המדהים.

חדר האוכל התמלא עם כל המטיילים והם נהנו מכל השפע שהיה על השולחנות וכן על השולחן הארוך שאיפשר לכל אחת ואחד לגשת ולקחת לו את מה שהוא אוהב.

גיא ניגש לקרן ואמר לה כי רב חובל האנייה מבקש שתיגש אליו. היא כמובן מיהרה לשם והמחזה שניגלה לעיניה לא היה כלל וכלל לבב וזאת בלשון המעטה.

אורי רב החובל נראה תשוש נראה חולה עם חום גבוה. "הי אורי מה קורה לך ? אתה חולה נכון?"

בצרידות קשה ענה לה:"כן".

"אורי אני ניגשת לרופאה ומבקשת ממנה שתבוא לכאן לבדוק אותך ולעזור לך ובינתיים ברודוס מטייל עוז שסיפרת לי כי הוא חבר טוב שלך ואין לי ספק שיהיה מוכן לקצר את טיולו ולהמשיך עם הספינה לפי התכנית"

אורי ניענה בראשו וקרן יצאה מיד לכיוון המירפאה שעל הספינה. ד"ר אופיר הרופאה המקסימה מיהרה לגשת לאורי.

ובינתיים ביקשה את הטלפון של עוז והיא יצרה קשר עם עוז ולשמחתה הנייד שלו היה זמין. בקול מנומנם ענה : "מדבר עוז" "בקר טוב עוז אני מצטערת שהערתי אותך אך אתה חייב לעזור לנו. אורי חברך הטוב נפל למישכב ואתה תצטרך למלא את מקומו ליד הגה הספינה"

"עם מי אני מדבר"? "עם קרן" "קרן אני מאד מאד עייף תחזרי אלי עוד כמה שעות"

"תגיד לי עוז אתה השתגעת ירדת מהפסים? אורי חולה וכאן יש לי ספינה עמוסה בנופשים רבים אז יעלה על הדעת שאחזור אליך בעוד כמה שעות"?????

" אנא קום תשתה דלי מלא קפה ותתייצב אצלנו, בעוד כשעה הנופשים ירדו לטיול כאן ברודוס ואתה תעלה לספינה ונסביר לך את מה שעליך לעשות. אין לך ברירה עוז, אתה חייב לבוא לקראתנו כשמדובר בסך הכל ל- 5 ימים בלבד

לפי התכנית היו אמורים להיות 2 רבי חובלים למקרה שאחד מהם יהיה חולה או עייף אך רב החובל השני חלה עוד בטרם עלה על הספינה.

"אנא עוז אל תחזור לישון , אדאג שתפוצה כי קטעתי לך את החופשה, תודה ואשמח לפגוש אותך".

"טובבבבבבבבבבבבבב אני הולך למלא את הדלי בקפה , ומקווה שבעלך או בן הזוג שלך אינם מקבלים שטיפה כפי ששטפת אותי באשמורת הבוקר על לא עוול בכפי "

"מתנצלת ולהתראות"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך