זה פרק פיילוט כל שבוע אני אעלה פרק חדש אבל כדי שזה יקרה אני צריכה לדעת אם רוצים בכלל שאני אמשיך לכתוב את הסדרה הזאת. תכתבו הערות ואני אשמח לדעת מה את חושבים

עבדות ואהבה

23/05/2014 636 צפיות 2 תגובות
זה פרק פיילוט כל שבוע אני אעלה פרק חדש אבל כדי שזה יקרה אני צריכה לדעת אם רוצים בכלל שאני אמשיך לכתוב את הסדרה הזאת. תכתבו הערות ואני אשמח לדעת מה את חושבים

פיילוט

היי אני קאמי אבל כולם קוראים לי קאם. השנה היא 0312, 06 שנה עברו מאז המלחמה שמוטטה את העולם. אימפריות קרסו, נוצרו בריתות היו בגידות, טבח עצום ובקיצור בלגן גדול. העולם עדיין מתאושש מההרס. אני גרה במקום שנקרא: "רי בילד דאלאס" כאילו דאלאס החדשה. אני שייכת לאנשים שנקראים "כפריים". כפריים זאת סתם מילה יפה לעבדים. לכפריים יש את שמם את תאריך לידתם ומוצאם מוטבעים על ידיהם. הממשלה עשתה את זה בטענה של "לתת לאזרחים שייכות"…. בטח זה בשביל הצבא כדי שידע לאיזה חור לזרוק את כל מי שהגזענים האלה לא אוהבים או בשביל העשירים המפונקים האלה שיידעו מאיפה העבד שלהם בא. על היד שלי כתוב: קאמי דייווס 31.6.4112 עובדי אדמה שזאת עוד מילה יפה לעבדים. היה לי חבר, קוראים לו ג'יידן. הוא הלך לצבא, יש מלחמה עם הצפון וצריך חיילים. גיל הגיוס הוא נמוך מאוד ולכן ג'יידן צריך ללכת, אבל לפני שהוא הלך הוא נתן לי טבעת הבטחה, היא עשויה מכסף כהה מהמערב ואבן אחלמה מהדרום. היא לא כל כך יקרה, אבל הכוונה חשובה. בטבעת הזאת הוא הבטיח לי שהוא יחזור מהצבא אנחנו נתחתן ונברח מהמקום הזה ונהיה רק שנינו, נברח למדינות הברית ונחיה בשלום ונקים משפחה…… אני חייבת להחזיק את ההבטחה הזאת !להגיד לא לגברים שיתחילו איתי לא להתאהב! כי אם יגלו עליי שהפרתי את ההבטחה שלי יכרתו לי את האצבע עם הטבעת עליה וישרפו אותי במקום! זה קצת קשה לשמור על הבטחה כל כך הרבה זמן אבל בשביל ג'יידן אני אעשה הכל!
אותי הפרידו מהמשפחה שלי שהייתי בת 6. האישה שקנתה אותי היא בעלת הרבה שטחים ולא נמצאת הרבה בבית. שהיא קנתה אותי אני פחדתי, יש עליה שמועות שהיא קונה רק קטינים ושהיא פדופילית אבל אני אצלה כבר 01 שנים ולא קרה כלום אלה סתם שמועות. נראה לי. היא מתייחסת אליינו כמ הילדים שלה, כל אחד חולק חדר עם עוד משהו ויש לנו דברים מאןד בסיסיים כמו מברשת שיניים ומיטה וכאלה. יש לה ילד אמיתי שלה, אבל הוא לא הרבה בבית לפחות לא באיזור שאני עובדת בו. אני עובדת באיזור המטבח האורוות וחדר האורחים. איתי ביחד בחדר האורחים עובדים פיין ותומאס. תומאס מתעקש להישאר בארון למרות שזה שקוף מאוד שהוא מאוהב בפיין. פיין בכלל לא יודע שהוא גיי ודי ולא מודע לעניין הזה. תומאס מנסה להוציא אותו מהארון אחת ולתמיד כמעט כל הזמן אבל הוא ממשיך להכחיש. במטבח עובדים קילה בוני דליילה ואדם. אדם הוא השף והוא נשוי לבוני ושניהם מנהלים את המטבח. קילה ודליילה הן תאומות לא זהות אחת ג'ינג'ית ובהירה והשניה עם שיער חום כהה עם עור כהה. באורווה עובדת שיינה-דיי שאומרים שהיא שכבה עם הבן של הבוסית כדי שלא יימכור אותה. וג'יידן עד לא מזמן. כשג'יידן הלך אני לא רציתי לראות את נער האורוות החדש ואני כל הזמן מתרחקת משם כדי לא לראות אותו. וזהו כל הצוות באזור שלי.


תגובות (2)

תמשיכי ואני אומרת מניסיון אם תעלי כל שבוע לא כל כך יזכרו את הסיפור

23/05/2014 13:31

תודה על העצה

23/05/2014 14:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך