Galoosh
קאבום

עבריינים צעירים. הקדמה + הרשמה :)

Galoosh 15/05/2014 883 צפיות 25 תגובות
קאבום

'אני מפחד ממנה…'
'את פושעת, רוצחת, גנבת!'
'את מסוכנת! תתרחקי!'
אלו הדברים שאמרו לי עד שהגעתי לבית המחסה.
שם הרגשתי מין חמימות כזאת בלב. אבל לא שלמה. אין לי הורים. וגם אם הם היו הייתי כאן. כי בא לי. אז מה, יכול להיות שהייתי אמורה לשבת בכלא. לולא ג'ורג ואנסטסיה, אולי הייתי שם. תודה לאלוהים על כך שאני בריאה וחייה. אולי לא בכיף גדול. אבל חייה. אני יודעת שרצחתי את ההורים שלי. ולא כל כך אכפת לי. הם התעללו בי. והם התכוונו לרצוח אותי. אז תקעתי להם סכין, בלב. שירגישו את הכאב שאני חווה, בלב. וזה עוד כלום. הם רצחו המון אנשים חפים מפשע. ואני… הייתי אמורה להיות ביניהם. אז… לפחות אני חופשייה, בערך. לאלו שהעליבו אותי, הם טועים. ההורים שלהם היו הבאים להירצח. יש מין מפלגה. סוג של מפלגה. שבגללה ההורים של אותם ילדים היו אמורים להירצח. ואחר כך הם נרצחו בידי מישהו אחר. המפלגה הזאת צמאה לכסף. הם עושים הכל בשביל זה. או שלא רק בשביל זה… אבל מי יודע…
מצאתי חבורה של ילדים בבית המחסה; לא שמותר לנו להיפגש עם אנשים מחוץ לשם. הקמנו חבורה. כדי לבדוק את תעלומות הרצח הלא ידועות. בינתיים אין שום דבר חדש. ישבתי על המחשב המשותף לי ולקתרין בחדר. קתרין היא השותפה שלי לחדר. היא מסתורית כזאת. וגם קצת ביישנית. באותו יום שהציגו אותה לפניי, יכולתי לראות שהיא בן-אדם טוב. ואני אוהבת אותה.
ישבתי במחשב. ונכנסתי למייל. הייתה לי שם הודעה.
ממתי יש לי במייל הודעות?! זה רק בקשר לעידכונים באתרים שאני רשומה בהם. ולמי יש את המספר אימייל שלי?
פתחתי את ההודעה.
'מארי, הרמז לתעלומה נמצא בתוך העין השחורה.'
מה זאת העין השחורה ואיזו תעלומה?
באותו רגע נכנסה קתרין לחדר. היא חייכה והעיניים שלה נצצו. לה היו עיניים חומות. לא שחורות. שאלתי אותה בקשר לזה והיא לא ידעה. היא גם לא ידעה של מי שייך האימייל. היה רק 'חסוי'.
לפתע היא קפצה, "יואו, אני יודעת איך נדע מי זה!"
__________________________________________________________________

יש שבעה שמות. אלו הנערים שיש בבית המחסה.
אחת ביישנית. אחד רגיש. אחת דואגת לכולם חוץ מלעצמה. סוגים שונים של אנשים :)

הנערים הם:
ג'וד
פטר
יופיטר
ג'ייסון
לוקאס
קתרין
מארי

אשמח אם תתנו דמויות :)
זה הולך להיות מרתק. אתם תצמדו למסך. אבל יהיו קודם קצת… תסביכים…
אני רוצה לנסות סגנון חדש קצת {מה הוא – זה סוד.}.

שם:
גיל:
אופי {בקצרה}:
מראה {לא מפורט יתר על המידה}:
פשע:
איך נתפס {לא חובה}:

וזהו ^.^ תגידו גם מה דעתכם על הסיפור.


תגובות (25)

כבר כותבת את ג'ייסון.

15/05/2014 23:49

    תגידי, חייבים להשתמש בשמות מהרשימה? זאת אומרת, זה יהיה ממש נורא אם לדמות יקראו זאק?

    15/05/2014 23:51

    זאק זה שם טוב :)

    16/05/2014 08:17

שם: פטר
גיל: מה שצריך?
אופי: מצחיק , נחמד , עקשן , ציני , ומעצבן קצת , מיתחבר אל אנשים בקלות.
מראה: שיער בלונדיני , פרוע. ענייו כחולות-ירוקות , שרירי ורזה. בעל גזירה טובה. בקיצור חתיך.
פשע: כייס , וליפעמים רוצח , רק אם יש סיבה.

15/05/2014 23:56

    סבבה.

    16/05/2014 08:19

הרחבה על הפשע : פורץ מנעולים , קודים , מפתח וירוסים ברמה גבוהה , ופורץ לכל מקום אפשרי וכך יכול להכניס לעצמו כסף לא קטן…

16/05/2014 00:00

שם: זאק נלסון (לא ענית לי, אז אמרתי שנעשה אותו עם השם הזה ואם זה קריטי אני אני אחליף.)
גיל: 14-17 תלוי בגיל של כל האחרים.
אופי: לא חכם במיוחד, אבל לא מאוד טיפש. ישיר, חסר טקט. אימפולסיבי, נאמן, הוא טוען שהוא אוהב חופש אבל תמיד מחפש (באופן לא מודע.) מישהו שינהיג אותו, יש לו מין נחמה סמויה בזה שאומרים לו מה לעשות. זועף, אבל לא אנטי-סוציאלי. סרקסטי, יש לו חיבה בלתי נשלטת להומור שחור מכל סוג. הוא לא נחמד במיוחד, אבל כשמישהו מנסה להתחבר איתו הוא מנסה חזרה, והוא לעולם, לא משנה מה, לא יבגוד בחבר, ולא יפר שבועה או הבטחה.
מראה: שיער חום-כהה פרוע, עיניים ירוקות-זהובות. כתפיו רחבות והוא גבוה יחסית, אבל לא ממש. הדיבור שלו עילג (לא ידעתי איפה לכלול את זה.) ובכללי יש לו נטייה לתפקוד מעט לקוי.
פשע: גניבה.
איך נתפס: אז ככה- הוא גר עם אמא שלו בשכונה לא משהו, אבא שלו לא היה בסביבה. לא היה להם הרבה אוכל בבית, לא פעם ולא פעמיים יצא לו ללכת לישון בבטן מקרקרת, וכשהוא היה בן שתים-עשרה הוא התחיל לגנוב. בהתחלה זה היה בעיקר אוכל, עוגות קטנות, דברי מאפה, ומהר מאוד הוא התחיל לכייס ולפרוץ לבתים. את הכל הוא עשה בצורה מאוד דיסקרטית, הוא נכנס דרך החלון ולקח דברים קטנים שאולי אפילו לא יבינו שנגנבו. מהר מאוד הוא התחיל לגנוב מחנויות.
לילה אחד, הוא נכנס לחנות כולבו בשביל הפלטינה שיש שם בכמויות. הוא מילא תיק גב ועמד לצאת מהחלון, רק שהתיק לא עבר בחור. הוא נשאר תלוי בגובה של מטר מעל האדמה, אוחז בידיות של התיק שנשאר תקוע בחלון, ומשך. הוא היה חסר זהירות, והתיק באמת השתחרר ונפל, וזאק נפל איתו.
הציק מלא המתכת נפל לו יש על הראש, והוא קיבל זעזוע מוח קשה, שהשאיר אותו עם נזק תמידי. הוא לא היה מסוגל להיזכר מה הוא עושה שם, ובטח שלא לברוח מהשוטר כשהוא הגיע. חקרו אותו במשך שלוש שעות עד שהם הבינו שהוא לא מסוגל לשמוע מילה ממה שהם אומרים, ואז עוד שעה עד שהבינו שהוא נפצע. לקחו אותו לבית החולים, ושם עשו כמיטב יכולתם. אבל זאק עדיין סובל מהתוצאות של הנזק המוחי מאז, כל פעם שהמילים נתקעות לו בפה, הוא לא מסוגל לזכור משהו שאמרו לו לפני דקה, זה בגלל זה. זה שכתב היד שלו מחריד כי הוא לא מסוגל להחזיק את העיפרון בצורה נורמלית, זה שהדיבור שלו עילג וקצת לא מובן, זה הכל בגלל אותו דימום מוחי שהיה לו כשהוא היה בן שתים-עשרה.
אז… הוא בסדר?

16/05/2014 00:27

    הוא בסדר.

    16/05/2014 08:21

שם: מריאן
גיל: 17
אופי:מסתורית, ביישנית, מצחיקה, בעלת ביטחון עצמי, חוצפנית, לפעמים ביצ'ית,קשוחה ומעדיפה לשמור דברים אישיים לעצמה ולא לספר.
מראה: שיער גווני לבן פנינה ושחור, עיניים חומות זוהרות,לפעמים עם פירסינג, שחומה.
פשע: התחזתה לפקידה וניסתה לשרוף את בית היתומים בו גדלה.
איך תפסו אותה: הבית כבר עלה קצת באש אבל ברגע האחרון אחד המלשנים מבית היתומים דיווח למנהלים והם עצרו אותה וזרקו אותה משם, היא חיה ברחוב וגנבה לאנשים מארנק ומשווקים וקניונים כדי לחיות, הסתבכה עם פשעים ודקירות ואז אספו אותה אל בית המחסה.
אמא שלה היית אם חד הורית, האבא עזב שהייתה בת כמה חודשים ואמא שלה לא סיפרה לה עליו מעולם, בגיל 5 אמא שלה מתה – אפשר שהקבוצה הזאת שהמפלגה הזאת הרגה אותה בתאונת דרכים או משהו…

מה שכתבתי מתאים מאוד גם לבן – אז מה שאת רוצה.ובכוונה שיניתי את השם שלה למריאן כי זה יותר מתאים ומארי יכול להיות שם חיבה.

16/05/2014 00:30

    אני מחליפה את השם שלה לג'וד. ואת המראה קצת ;)

    16/05/2014 08:23

שם: לוקאס
גיל: 15
אופי: ביישן אבל חוצפן שמעצבנים אותו.
מראה: שיער חום קצר קוצים, משקפיים קטנות, עיניים חום חלש ואין לו שרירים, הוא חלש כזה…
פשע: פריצה למחשבים של הצבא (?)
יום אחד פרץ מישהו לבית שלו שידע שלוקאס טוב במחשבים וחטף אותו, והוא הכריח אותו לפרוץ אחרת לא יתן לו אוכל ומים וברגע שהוא יסיים הוא יתן לו ללכת.
איך נתפס: הצבא קיבל את המקום של הפורץ והם נכנסו לבית של החוטף. החוטף הצליח לברוח אבל את לוקאס תפסו…

16/05/2014 07:17

    סבבה =)

    16/05/2014 08:23

אוףף…. נתת את השמות מראש….
זה החלק החביב עלי בכל הסיפור.
אפשר אולי לתת דמות לקתרין שהשם שלה שונה מקתרין?

16/05/2014 07:30

בכל אופן, אני אתן את הדמות ואשמח מאוד אם תתחשבי בשם, אבל למקרה שזה לא מובן- זו קתרין בשינוי שם.
שם: מטאליקה נוקס, אבל כולם קוראים לה מטאל או נוקס.
גיל: 15-17 על פי הבחירה של הרוב
מראה: שיער בלונדיני חלק עד הכתפיים עם פס ורוד אחד שהיא תמיד משחקת איתו כשהיא לחוצה, עיניים ירוקות, מפותחת מאוד ולא ממש רזה, אבל לא שמנה, היא באמצע. היא די גבוהה אבל לא כל כך.
אופי: צינית, אוהבת להעליב אנשים אבל לא באמת רוצה לפגוע בהם, לא נחמדה אבל אם זה מגיע למצבי קיצון היא תקריב את עצמה למענך, היא רק מנסה להראות אנוכית וחסרת רגשות אבל היא לא כזאת, היא דווקא די מתוקה מאחורי החזות הקשוחה שלה והיא שקרנית ממש טובה.
פשע: רצחה, גנבה, גנבה, גנבה, גנבה, גנבה רכב ונסעה ללא רישיון ודרסה שישה אנשים, עשתה סמים, החזיקה סמים, שתתה מתחת לגיל החוקי ואמא שלה גם זייפה כספים.
איך נתפסה: כשהשוטרים הגיעו לאמא שלה היא התממה ואמרה שמטאל עשתה הכל, ומטאל נלקחה למקום הזה. היא די חדשה.

16/05/2014 07:35

    סבבה.

    16/05/2014 08:26

שם: מריאנה ג'ונס (מרי פשוט, מרי)
תיאור: שער שחור ועניים אפורות. היא יותר מדי רזה והיא גם גמישה.
אופי: שקטה אמיצה טובת לב ואוהבת לעזור והיא גם נאמנה ושומרת סוד.
היא אוהבת להחליק על הקרח ולצייר וגם דרמה ולקרוא ספרים.
איך נתפסה: היא גרה לבדה בבית ישן יתומה ואז היא היתה חולה ולא היתה תרופה אז היא גנבה המון זמן בלי שידעו ואז נתפסה כאשר גנבה חולצה חמה עם מעקב מכשיר שעוקב לאן החולצה. היא גנבה לוצורך קיום.
גיל: 13

16/05/2014 07:40

    סבבה, אני קצת אשנה 'איך נתפסה'

    16/05/2014 08:28

נשארו יופיטר ומארי החמודות.

16/05/2014 10:22

    אני חושבת שמריאן הייתה אמורה להיות מארי…
    וגם מריאנה.

    16/05/2014 10:31

    נכון. יש כבר את מארי.
    יש את כולם חוץ מיופיטר.

    16/05/2014 10:36

אני אנסה לכתוב את יופיטר בעל השם המוזר.

16/05/2014 10:26

    בת* =)

    16/05/2014 10:29

מה? יופיטר זאת בת?

16/05/2014 20:59

    לעזאל… כבר כתובה לי כל הדמות.

    16/05/2014 20:59

טוב, אני אכתוב אותו בכל מקרה, ואם זה ממש הורס לך אפשר לא להכניס אותו.
אבל ברצינות, יופיטר זה שם הזוי גם לבן.
שם: יופיטר ג'יימס אולסון
גיל: גם, 14-17, תלוי בגיל של כל האחרים.
אופי: כריזמטי, מאוד. אוהב את החברים שלו אבל לא ממהר מאוד להכיר חדשים, יכול להיות מאוד עוין כלפי אנשים חדשים\כאלו שלא מוצאים חן בעיניו, וקל מאוד לא למצוא חן בעיניו. לא משנה לאיזה חדר הוא נכנס, מיד כל הראשים יופנו אליו. הוא משדר אנרגיית מנהיגות מאוד חזקה, ואנשים עם משיכה למנהיגים עלולים להיסחף אחריו בלי שישימו לב. הוא ציני, מאוד, וסרקסטי, מאוד. לא מהסס לשקר ולתמרן אנשים. קצת מאוהב בעצמו. בסך הכל: יש לו שמונה-עשרה מתוך עשרים סממנים של פסיכופתיה.
מראה: שיער בלונדיני בהיר מאוד שנוטה הצידה, (כי מרגיש לי טיפשי לכתוב פוני צד.) ועיניים כחולות חודרות. הוא לא מאוד גבוה והכתפיים שלו לא מאוד רחבות, פניו עגולות ואפו קטן וישר. אה כן, ורגל ימין שלו קטועה מבערך אמצע הירך.
פשע: שוד מזוין, שידול לעבירה, שידול לרצח, נסיון לרצח.
איך נתפס: הוא גדל באזור המאוד-מאוד לא נחמד של ברוקלין, והנהיג שם כנופיה די רצינית ומאוד סודית של עבריינים מכל הצבעים והצורות באיזה שהוא שלב הוא קלט: יש לו מומחה לפריצת כספות, גאון מחשבים, בחור עם זיכרון צילומי בלי יאמן, ומישהו שינהיג אותם. לא צריך להסתפק יותר בלכייס, או לגנוב מחנויות כשאף אחד לא מסתכל, הם יכולים לארגן שוד בנק.
הוא תכנן הכל בקפידה, השיג ארבעה אקדחים לארבעה אנשים, חישב באיזה שעה יהיה הכי קל להיכנס פנימה. הוא תכנן לעשות הכל בלי שיגלו אותם עד שכבר יהיה הרבה יותר מידי מאחור כדי לגלות מי הם.
בשלוש בלילה, הם טיפסו אחד אחד דרך החלון. לא היה אמור להיות שומר בבנק הזה: אבל היה.
היה להם כל ציוד אפשרי, הכפפות, הבגדים השחורים, הכל. חוץ ממסכות. יופיטר חשב מהר: והורה לאחד הנערים לכוון אקדח לראש של שומר הלילה האומלל. היה לו ברור שברגע שמישהו ראה אותם הסיכון להיתפס עלה בעשרות מונים, ואם הוא יהיה זה שיכוון את האקדח המאסר שהוא יקבל יהיה ארוך פי שניים.
הם לקחו את כל הכסף שהם הצליחו למצוא, מבקופות על לכספומטים וכספת אחת שלא היה בה המון כסף. בסך הכל היו שם כמה עשרות אלפי דולרים.
כל אותו זמן השומר ישב על ברכיו שמולו עומד נער שמכוון אקדח לראשו. כשהם סיימו יופיטר סקר את המצב לכמה שניות, ואז אמר לנער המבועת שהחזיק את האקדח לירות בשומר, ללא כל רגשות אשם, ללא כל רגשות נקודה. הוא אמר לנער שכולם סומכים עליו, שזאת ההזדמנות להוכיח שהוא קשוח.
פרץ ויכוח, הנער לא רצה לירות בשומר ויופיטר ידע שכל שנייה שהם שם מקטינה את הסיכויים שלהם לצאת מזה בשלום.
עד שנשמעה סירנה במרחק, ככל הנראה מישהו ראה או שמע אותם. מרוב בהלה הנער ירה בשומר היישר במצח, ואז פרץ בבכי ולא הסכים ללכת. יופיטר התכוון לנטוש אותו שם, אבל הוא לא נתן לו ללכת ולא הפסיק לצרוח, הוא כיוון את האקדח את יופיטר. שני הנערים האחרים היו כבר ברכב המילוט, והמשטרה כבר צעקה מבחוץ עם מגפון. יופיטר שלף את האקדח והתכוון לירות לנער בין העיניים, אבל אז הוא הרגיש כאב שלא יאמן בדיוק בברך ימין.
הוא חטף כדור בפיקת הברך, מה שחיסל לו את התנועה ברגל הזאת לנצח נצחים. היו לו שתי אפשרויות: להיות מרותק לכיסא גלגלים למשך שארית חיו או לכרות את הרגל. ניתן להבין מה הוא בחר.

16/05/2014 22:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך