sivanoz
הסיפור עומד להיות על מפורסם ששמו ג'סטין ביבר, מי שלא אוהב אותו ואני יודעת שיש הרבה כאלה חח , יכול פשוט לדמיין מפורסם אחר שהוא אוהב.

עד שהצלחתי לשכוח, חזרת. -פרק 1

sivanoz 02/12/2013 809 צפיות אין תגובות
הסיפור עומד להיות על מפורסם ששמו ג'סטין ביבר, מי שלא אוהב אותו ואני יודעת שיש הרבה כאלה חח , יכול פשוט לדמיין מפורסם אחר שהוא אוהב.

פרק 1-
"היי, חזרתי" צעקתי בכדי שג'וס תוכל לשמוע.
"בסדר בסדר אני שומעת, את לא צריכה לצעוק" אמרה בזמן ששטפה את הכלים.
"נו.. אז מה עשית כל היום בבית יא מובטלת?" שאלתי בזמן ששמתי את התיק על השולחן.
"לא מצחיק. היה משעמם. כל היום רק אכלתי וראיתי טלוויזיה" היא אמרה וניגבה את ידיה . "איך היה בסטודיו?"
"היה נחמד, את יודעת.. רגיל" עניתי ונכנסתי לחדרי.

אני אליסון, כולם קוראים לי אלי או אליס אבל אני הכי אוהבת את השם האמיתי שלי.
אני בת 19 וחצי, אני חיה באנגליה כבר 5 שנים. אני בעיקרון מישראל, אבל אני לא יהודייה ובגלל שהרגשתי לא קשורה פשוט החלטתי לטוס עם החברה הכי טובה שלי (ג'וס) לחופשה באנגליה.
זה התחיל כחופשה, אבל ראינו כמה כיף לנו פה ונשארנו, וככה עברו כבר 5 שנים.
אני רוקדת, ואני מלמדת בסטודיו לריקוד שסבתא שלי מנהלת.
אני פשוט חולה על הסבתא הזאת.

ירדתי למטה.
"היי ג'וס.. היום בערב אני צריכה להיות שוב בסטודיו, אז אני לא יכולה לצאת היום" אמרתי.
"אוף את והסטודיו שלך" אמרה ג'וס ונאנחה.
"אמרו שמישהו מפורסם מגיע היום" אמרתי.
"אני מקווה שזה לא מישהו שדומה למפורסם ה.. את יודעת" אמרה.
"כן, אני גם מקווה" עניתי.
הכנתי לעצמי ארוחת צהריים ודיברתי עם ההורים שלי.
"היי מותק מה קורה?" שאלה אמא.
"בסדר, איך איתכם?" עם אמא שלי דיברתי עברית ובכל יום שעבר היא שמעה את השינוי בקול שלי.
"אנחנו מסתדרים בינתיים, אבל חייבים קצת חופש. את זוכרת שאח שלך בא בעוד שבוע , נכון?" שאלה.
"כן אני זוכרת, אבל אמא..אני מקווה שהוא לא יעשה לי בעיות, אני עובדת בסטודיו והוא כבר לא ילד קטן, הוא יכול לדאוג לעצמו" אמרתי.
"אבל תמיד תזכרי שהוא בגיל ההתבגרות, ואת היית בדיוק כמוהו" ענתה.
"טוב אמא, נדבר כבר מחר"
"ביי מותק" אמרה וניתקה.
אח שלי בן שש עשרה, הוא עומד להגיע. אני לא כל כך שמחה לגבי זה כי הוא פשוט אסון מהלך. אני מפחדת שהוא יתדרדר לאיזה משהו, בכל זאת אנחנו נמצאים באנגליה.

הגיע הערב והתכוננתי לסטודיו. לבשתי קפוצ'ון ארוך וסווצרט עם כובע מעליי. יצאתי החוצה, הנעתי את המכונית והתחלתי לנסוע לכיוון הסטודיו.
כשהגעתי הסטודיו היה ריק.
נכנסתי לחדר הלימוד שלי, הסתכלתי עליו, היו מזרונים על כל הרצפה ומראות בגודל הקירות, הייתה שם גם תמונה של סבתא שלי כשהייתה צעירה.
הסתכלתי במראה. יש לי שיער ארוך שטני בהיר גלי, עיניים חומות לא קטנות ולא גדולות, ריסים ארוכים ושפתיים ורדרדות עבות אבל לא יותר מידי.
הורדתי את מכנס הטרנינג שלי וגם את הסווצרט וכרגע הייתי לבושה בטייצון קצר וגופיה שחורה צמודה .
אספתי את שערי עם קליפס שמצאתי בתיק ושמתי מוזיקה.

EMINEM- love the way you lie f.t rihanna

עמדתי מול המראה והתחלתי לרקוד.
יידי הונפו מטה ומעלה, רגליי זזו בהתחלה לאט ואז התחילו לזוז מהר יותר. קפצתי עם רגליי פתוחות והתגלגלתי לנפילה על הרצפה.
ראשי הורד והורם בסיבוב כאשר מבטי לכיוון המראה . הידיים שלי זזו לאט יותר, מהר יותר, ימינה , שמאלה וההרגשה הייתה פשוט מדהימה.
הריקוד משחרר אותי, את כל מה שאני רק רוצה לומר.
השיר הסתיים ופתאום שמעתי מחיאות כפיים מאחורי. חייכתי והסתובבתי לכיוון הדלת.
ראיתי שלושה אנשים. אחד היה אדי- חבר טוב שלי, השני היה מין שומר לבוש שחור ואקדח בחגורתו והשלישי היה….. הוא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך