בקי
גילי המתוקה מתגעגעת לאביה וורד משתדלת להוריד ממנה את העצב ככל יכולתה אך מה יהיה ????????? אלוהים השב אותו הביתה בבקשה ♥

עוד פרק מהרומן "ג ע ג ו ע " פרק י"א

בקי 13/11/2011 486 צפיות 2 תגובות
גילי המתוקה מתגעגעת לאביה וורד משתדלת להוריד ממנה את העצב ככל יכולתה אך מה יהיה ????????? אלוהים השב אותו הביתה בבקשה ♥

מיקה וורד נכנסו לחדר של הילדה הקטנטנה והבוכייה כשהיא מבקשת את אבא שלה , מיקה וורד פרצו גם הן בבכי והשתדלו להסתיר זאת מעיני הפעוטה.

"מאמי אל תבכי מתוקה שלי אמרה ורד לבתה, היא לקחה אותה ממיטתה וחיבקה אותה חזק חזק אל ליבה. גילי אבא יבוא עוד מעט עכשיו תראי מי בא לבקר אותך מיקה, נכון שאת אוהבת את מיקה ? אבא אבא המשיכה ליבב והלב של שתיהן ממש נקרע, "
"גילי את רוצה שהיום תשארי עם אמא בבית ולא תלכי לגן"?

"כן" "יופי מתוקה בואי נשטוף לך פנים וידים ונצחצח שיניים וכשתסיימי לשתות את החלב נלך לנדנדה ונהיה ביחד טוב חמודה"? "כן"

ורד לקחה את גילי הקטנה לחדר האמבטיה ולאחר ששטפה את פניה שהיו עליהן אגלי זהב דמעות של תינוקת פעוטה, לאחר מכן צחצחו ביחד שיניים והן יצאו לעבר המטבח.

מיקה חייכה לגילי והושיטה את זרועותיה לעברה ולשמחתה גילי חיבקה אותה חזק. לאחר שורד הכינה כוס חלב לילדה היא הושיבה אותה על הכסא שלה במטבח וגילי שתתה והחשוב מכל שהייתה רגועה.

"מיקה שאלה ורד יש לך סיגריה ?"

" יש לי חפיסה שלמה אבל מה יצא לך מזה , תתחילי לעשן הלוא רוני לא סובל את הריח של הסיגריות ונגמלת בזכותו ובשבילו ומה עכשיו?"

"עכשיו תשאירי לי את הקופסא בבקשה", מיקה שלפה את הקופסא מכיס חולצתה והניחה אותה על השולחן במטבח.

מאמי נישקה מיקה לגילי איזה מתוקה את, מיקה אוהבת אותך מאד מאד .

הילדה התחייכה אליה וזה הסב לה אשר רב.

ורד אני הולכת מתוקה , "מיקה תבואי שוב לבקר אותי בבקשה את מעבירה אלי אנרגיות חיוביות שבגינן אני שורדת, תבואי כשיהיה לך זמן, אל תלחצי אך כשיהיה לך פנאי אשמח שתבקרי אותנו ולגבי שלומי אנא הוציאי מראשך את הג'וק שנכנס בך ואומר לך עוד משהו : ואם באמת יש לו מישהי אז מה תתגרשי ממנו תפרקי את התא המשפחתי שכל כך יציב , תגרמי לטראומה אצל הבנים שלך? כמובן שלא אזי תמשיכי לחשוב שאת טועה וזהו, ואני חושבת וכמעט בטוחה שהמחשבות שלך הזויות, הוא אוהב אותך נ ק ו ד ה !!!!!!

הלוואי שהייתי מאמינה למוצא פי חשבה ורד לאחר שחברתה הלכה , הלוואי ולא יגרום לה כאב לב לאשה זו שהיא ממש ממש מלאך, הלוואי


תגובות (2)

בקי הקסימה תמשיכי לכתוב את הסיפור המקסים הזה :)

13/11/2011 13:09

ערב טוב מירי הרומן הזה "ג ע ג ו ע " מוקדש לך באהבה ממני ♥♥♥♥♥♥ מעמק הלב ♥♥♥

13/11/2011 13:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך