ofekshh
אם יש לכם רעיונות לשם של הפאנפיק אני ממש ישמח להצעות :)

עולם חדש- הקדמה

ofekshh 30/10/2014 685 צפיות תגובה אחת
אם יש לכם רעיונות לשם של הפאנפיק אני ממש ישמח להצעות :)

הקדמה

היי. אני טיילור. ואני גרה בברוקלין- ניו יורק. אני לא ילדה רגילה. אני חצוייה בערך משנה שעברה. אבל לא אחת שאין לה אבא או אמא. אחת אחרת. אחת שיש לה את שתיהם, אבא ואמא אמיתיים שילדו אותה ואף אחד מהם לא אל. אבל זורם בי דם אלים.

אתם יודעים, זה די קשה להבין את זה ובהתחלה אני גם לא הבנתי עד שהתחלתי לחוות את זה. וזה החוויה הכי כיפית ומסקרנת שאי פעם הייתה לי.

בטח אתם סקרנים לדעת מי אני בכלל אז ככה: אז כמו שאמרתי אני טיילור ואני בת שש עשרה מברוקלין. אני דיי גבוהה (יחסית לילדים בכיתה הנוכחית שלי), ויש לי שיער שטני גלי ועיניים כחולות-ירוקות. אני לא רזה במיוחד אך לא מלאה. יש לי הפרעות קשב וריכוז קשות שכל רעש- ואני מתכוונת שכל רעש מציק לי. למשל: כסיסת ציפורניים, פתיחה וסגירה של הפקק של העט, חריקות של מה שזה לא יהיה וכו'. אני לומדת בבית הספר התיכון 'לינקולן היי'. בית הספר השלישי שאני לומדת בו השנה (כן אני עוברת הרבה בתי ספר בשנה אחת, ואני די בטוחה שבקרוב לא יהיה בית ספר שלא ישמע/שמע עליי).

אני גרה בפנטהאוז בבניין שמשקיף על גשר ברוקלין שכרגע עושים בו שיפוצים (לא טוב לבעיות של קשב והריכוז שלי עם רעשים). יש לי שתי אחיות ששמן ג'סיקה (בת 12) ואשלי (בת 7). כמו שאמרתי יש לי גם אבא ואמא, שהם לא אלים ששמם הנרי ובטי.

כל החברים שלי בבתי הספר שאני עוברת אליהם קוראים לי טיי. וזה דיי מעצבן כי אני אוהבת את השם שלי אבל בגלל שכולם קוראים לי ככה בכל מקום שאני הולכת אליו, התרגלתי לשם ואף והתחלתי לקרוא לעצמי ככה.


תגובות (1)

לדעתי סיפור מהמם תמשיכי…אני יגיב לך גם על השני…

01/11/2014 20:45
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך