אהבה אחת ❤️
עשיתי פרק כפול כי זה הרגיש לי יותר מדי קצר. ולדעתי פרק 3 יותר טוב מפרק 2. אוקי אז חמש תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים :)

עולם חשאי פרק 2+3

אהבה אחת ❤️ 05/04/2014 569 צפיות אין תגובות
עשיתי פרק כפול כי זה הרגיש לי יותר מדי קצר. ולדעתי פרק 3 יותר טוב מפרק 2. אוקי אז חמש תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים :)

פרק 2
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בכיסא ישב איש שנרא בשנות ה40 לחיו,עם שיער מאפיר ושפם דק, כמו נבלים בסרטים ישנים. הוא גם היה לבוש בחליפה כמו האיש שהביא אותי אליו. “אה, זואי פרקר. בואי, שבי עימי.” הוא אמר וסימן לי לשבת על כיסא מולו.התישבתי על הכיסא בחשד. “אני מוזס לונדון, המנהל של הסוכנות.”הוא אמר. “סוכנות? איזה סוכנות? כמו של דוגמניות?” שאלתי בגיחוך. הוא חייך. “לא מה פתאום. סוכנות סודית ביותר,האס.אס.איי” “המה?” “סיקרט סאקריטי אייג’נסי. אנחנו מגנים על העולם מכל המרושעים שרוצים להשמיד את כדור הארץ/להשתלט אליו/לצבוע אותו בצבע ורוד.” מוזס אמר. “לצבוע אותו בורוד?” חשבתי שהוא צוחק אלי. “סיפור ארוך. בקיצור, אנחנו עקבנו אחרייך כבר כמה שנים, ואנחנו חושבים שאת יכולה להיות סוכנת באס.אס.איי. מה את אומרת?” הוא אמר. “אה עכשיו הבנתי, נתן מנסה להחזיר לי על זה ששמתי לו טבסקו בעוגה נכון? מצחיק מאוד נתן! קדימה, איפה המצלמות?” קראתי.”מיס פרקר, זאת לא מתיחה. אנחנו באמת רוצים שאת תהיה סוכנת חשאית.”הקול של מוזס היה רציני להחריד. “אוקי,הבנתי זה אמיתי. אבל אין לי תשובה עכשיו.” אמרתי. “אז בואי ונראה לך את הסוכנות,אולי זה יעזור לך להלחליט יותר מהר.” שנינו קמנו והלכנו משם.
פרק 3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הוא הוביל אותי במסדרונות מלאים במסכים וכבלים. הרבה אנשים בחליפות הסתובבו שם. לקחו מסמכים, דיברו בטלפונים, או התעסקו במסכים. “כאן כל אחד עושה את חלקו בהצלת העולם. נלחמים, אוספים מידע, ודואגים שהעולם שלנו היה מקום בטוח יותר.” מוזס הסביר והצביע על כמה סוכנים שעבדו. עצרנו ליד חלון גדול, ובו נראו הרבה בנייני משרדים. פתאום ראיתי דמות שחורה מתקרבת. חשבתי שזאת ציפור, אבל הדמות היתה גדולה מדי ונתלתה מכבל. “מה לעזא-” במהירות מוזס משך אותי הצידה והחלון התנפץ. מישהו בבגד גוף שחור ומסכת גרב התגלגל על הרציפה, ונעמד במהירות. מי שזה לא היה עם מסכת הגרב, שלף רובה וירה דרך החלון המנופץ. משהו נחת על הכביש בקול חבטה מבטיח. לא רציתי לדעת מי היה הקורבן. הדמות החשודה במסכת הגרב זרק נרתיק אפור אל מוזס. “מה-זה-היה?” אמרתי, כולי בשוק ממה שקרה עכשיו. הדמות הורידה את המסכה, ואז נגלה פרצוף נשי, עם זוג עניים כחולות כהות, ושיער בצבע תכלת שהגיע עד העורף שלה. “סליחה על ההופעה המלחיצה. אני ג׳יין.”


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך