ליליאן
אין מתח...בפרק הבא...[=

עולמות שונים (פרק 16)

ליליאן 16/09/2011 586 צפיות 9 תגובות
אין מתח...בפרק הבא...[=

*נקודת מבט של לוק*

אחחח הילדה הזאת משגעת אותי ,היא כזאת יפה אני לא מאמין שאני דלוק עליה כבר חצי שנה ואין לי אומץ לעשות משהו..

דין ולילי סידרו בצד השני של החדר אז יצא שאני מסדר עם נוי..לילי עשתה את זה בכוונה אני בטוח ,טוב מה אכפת לי עכשיו יש לי הזדמנו לדבר עם נוי..

הייתה שתיקה מביכה כזאת אז חשבתי שצריך לשבור אותה "ובטעות" הפלתי אותה על הרצפה והיא צעקה ואני לא הפסקתי לצחוק מהפרצוף שהיא עשתה :-(

פתאום אני שומע את לילי שואלת "מה קרה" ואת נוי אומרת " הוא דחף אותי ועכשיו הוא צוחק… זה לא מצחיק" ואז היא משכה אותי מהרגל ויצא שאני נפלתי עליה.

אני פשוט לא הפסקתי להסתכל על העניים של נוי אבל פשוט לבהות בהם לנצח..
אחרי כמה דקות אני שומע אותה אומרת "לוק אתה פה" ומעבירה את היד שלה מול הפנים שלי…
ניערתי את הראש וקמתי ממנה ועזרתי לה לקום ואמרתי "סליחה " עם חיוך נבוך היא חייכה עלי וזה פשוט קרה נישקתי אותה …

אני" רוצה להיות חברה שלי?" שאלתי מקווה שהיא תאמר לי כן..
נוי "ברור" ואני חיבקתי אותה חזק ..המשכנו לנקות ואז התיישבנו וסתם דיברנו ,אני יכול לדבר איתה שעות בלי להשתעמם.

*נקודת מבט של לילי*

סיימנו לנקות וכולם נכנסו בשביל הטקס..אחרי הטקס שחררו אותנו הביתה אז הלכנו עלי וישבנו בסלון בבית שלי (ושל נוי כי היא גרה איתי) וראינו טלוויזיה

לוק יצא מהחדר כדי להתקשר למישהו…
ואני הבאתי שתייה לכולם בדיוק לוק חזר…ואני ראיתי שנוי קצת עצובה
לילי "נוי בואי איתי שנייה לשירותים.." היה הנהנה וקמה
לוק" למה בנות תמיד הולכות ביחד לשירותים?" הוא אמר והתחיל לצחוק אני זרקתי עליו כרית ואני ונוי עלינו למעלה לשירותים שבחדר שלי והתיישבתי על המיטה..

נוי" את לא רצית להתפנות?"היא שאלה עלי מבולבלת..
לילי " סתם אמרתי את זה כדי שנתרחק מהבנים…מה קרה שאת עצובה..? "
נוי" מחר אני צריכה ללכת הביתה עבר שבוע כבר.. ]="
לילי "נכון שכחתי.." ואז הבנים נכנסו ושאלו אם הכול בסדר ..

לוק "אני רוצה לספר לכן משהו…יש לי חדשות טובות" אני ונוי היינו מבואסות בגלל שהיא עוזבת אז מה שלוק אמר לא ממש עניין אותנו.. לוק לא שם לב והמשיך לדבר..

לוק" מי חתיך? מי דיבר עם ההורים של מישהי כאן והם מרשים לה להישאר ולגור אצלי" פה אני ונוי הבנו למה הוא מתכוון ונוי קפצה עליו ואמרה" אתה הכי חתיך שיש..[="


תגובות (9)

אני חייב להודות, זה לא הסגנון שלי אבל זה די חמוד. יש לי מורה נהדרת למתמטיקה בשם לילי אז בכלל זה בחירה מוצלחת של שם D=.

16/09/2011 11:00

היי לילי נהניתי לקרוא את הסיפור שלך תמשיכי ♥♥♥
ב ק י

17/09/2011 01:36

חחח

17/09/2011 02:05

כן..אני אוהבת את השם שלי [=

17/09/2011 02:05

לילי. . וואי כמה שאהבתי את ההמשךך חח (המבין יבין )
טוב נסיכה שלי נראה אותך כבר מחר בבצפר :-)

17/09/2011 14:05

חח…הבנתי למה התכוונת [=

28/09/2011 02:20

יאאא נוי ולוק התנשקו והם חברים איזה עולם ורוד ושמחחח גם אני רוצההההה♥

11/11/2011 10:11

[=

11/11/2011 10:53

הלוואי וזה היה קורה לי באמת :-/

12/11/2011 10:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך