ליליאן
המשכתי...פרק שקצת הצחיק אותי [אהבתי את הפרק הזה ] :)

עולמות שונים (פרק 26)

ליליאן 30/09/2011 602 צפיות 6 תגובות
המשכתי...פרק שקצת הצחיק אותי [אהבתי את הפרק הזה ] :)

דין נכנס בא ללחוץ לאבא את היד ואבא אמר "בוא נדלג על כול החלק שאתה מנסה להיות נחמד ונגיע לעיקר, מה אתה רוצה מהבת שלי.."

אני" אבא תפסיק!… הוא לא היה חייב לבוא לפה ".. אמרתי אבא הסתכל עלי לכמה שניות ולחץ לדין את היד.. [=

ישבנו סביב השולחן ואז אבא התחיל לחפור עם השאלות שלו… אני לא מבינה למה ההורים עושים את זה לפעמים..
לא מספיק להם שהילדים שלהם מאושרים.. שהם שמחים ומחייכים שטוב להם איך שהם.
למה הם תמיד מנסים להתערב גם כשלא צריך גם כשהכול בסדר כמו שהוא ,עם הבעיות ועם הקשיים.. (מי שלא הבין כך זה היה במחשבות שלה )..

פתאום הרגשתי מישהו מנענע אותי קלות (חח שפה גבוהה )…זה היה דין "את בסדר?.. זה ניראה כיאלו את לא כאן "..
אני "סתם חלמתי בהקיץ..הכול בסדר אל תדאג לי".. אמרתי וחייכתי אליו
דין "אני תמיד ידאג לך" הוא אמר וחיבק אותי ולחש לי באוזן "אני תמיד פה בישבילך ,לא משנה מה יקרה " ..

אבא "אני חושב שאני עולה למעלה".. הוא אמר וקם מהכיסא..
אני "רגע אני לא מבינה ,חשבתי שאתה רוצה לפגוש את דין?"..אמרתי מבולבלת
דין "גם אני לא מבין ,קרה משהו?"

אבא "פגשתי אותך ,אני מכיר את המשפחה שלך הם אנשים טובים ,ולפי מה שראיתי עכשיו אתה תמיד תדאג לנסיכה הקטנה שלי.. היא בטוחה ומאושרת כשהיא איתך"..הוא אמר ואני חייכתי קצת.

אבא " וזה מספיק לי..אני למעלה , אל תעשו שטויות" הוא אמר וגיחך כשהוא עולה במדרגות למעלה לחדר שלו.

אני "וואו זה עבר טוב יותר ממה שחשבתי שיכול להיות" אמרתי מחייכת
דין "הכול בזכותי אני חמוד כזה ,שכולם פשוט אוהבים אותי.."
אני "חחח"..
דין "אני פשוט מושלם : אני מתוק ,חתיך ,שרירי ,חמוד ..חתיך אמרתי כבר ?"
אני "שכחת צנוע.."
דין "כן גם זה.. מה לעשות שאת פשוט שרופה עלי" הוא אמר וחיבק אותי כזה כשאנחנו יושבים על הספה..

אני " לא כולם אוהבים אותך "אמרתי מגחכת..
דין "________________________"


תגובות (6)

מדהיםם

01/10/2011 05:45

תודה :)

01/10/2011 07:11

ען על מה תמשיכי

01/10/2011 08:08

אני יכתוב את ההמשך עכשיו..

01/10/2011 12:07

אהבתיייייייי :-]

01/10/2011 12:51

[=

01/10/2011 12:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך