רייבן והזאבים: פרולוג

It is just too late 07/03/2015 482 צפיות תגובה אחת

אני אזהיר אתכם כבר עכשיו, זו לא התחלה של סיפור, אך זה גם לא סופו.
אני מניחה שזה מעט לא הוגן כלפיכם, אך החיים לעולם לא מתחילים מההתחלה, הם גם לא מתחילים מהסוף, הם פשוט מתחילים ולכן, אני חושבת שיהיה נכון להתחיל כך את הסיפור, מהאמצע.
אל תדאגו, אתם תבינו הכל ככל שהפרקים יעברו, כנראה, יכול להיות שלא.
אני מניחה שאתם מבולבלים מעט, אך אל תדאגו, רייבן אינה שוכחת דבר, והיא תשמח להסביר לכם הכל, כאשר ואם זה יתאים לה.
יש אנשים, למשל הזאבים, אשר היו רוצים לשכח הרבה דברים שקרו בעבר, אך רייבן לא רוצה, בעיקר בגלל שהיא לא יכולה, אבל זה לא כל-כך חשוב, לפחות לא כרגע.
הזאבים, זה נושא ששווה לדבר עליו, אתם מבינים, ליד עיירה נידחת מסויימת מאוד, יש בית ספר פרטי,אקדמיית טונדרה אלסקי, אשר כפי שאתם בטח מנחשים זהו תת מין של הזאב האפור.
המקומיים, הם לא טורחים להגות את כל השם, האלים יודעים שזה ייקח יותר מידי זמן, אז פשוט מכנים את כל מי שלומד שם 'זאב' כי זה קל יותר.
הזאבים, הם בניהם של דיפלומטים, אילי נפט , ופילגשים של השניים הראשונים, בקיצור, כל מי שהיה לו מספיק כסף בשביל בית ספר פרטי מהמעלה הראשונה.
וכן, כמו שבטח הבנתם, זה בית ספר לבנים בלבד, אם כי אני חייבת להודות שזה לא משעמם כמו שזה נשמע, בעיקר בגלל שלמרות שבית הספר משמש כפנימייה, לא ממש אכפת לאיש מה הזאבים עושים לאחר רדת החשכה.
אני חוששת שיותר מזה, אני לא יכולה לספר לכם, משום שזה ידרוש חיטוט בעבר, או כניסה לפרטים קטנים, וכולם יודעים שהשטן נמצא בפרטים הקטנים, אך אל תדאגו, גם בלי פרטים קטנים יש מספיק דברים מרושעים בסיפור הזה.


תגובות (1)

התחלה נחמדה ^~^
תמשיכי

08/03/2015 19:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך