עיירת רוזוולד פרק 19

rachel the killer 26/05/2014 823 צפיות 29 תגובות

אחרי פחות משעה היינו בדרכנו להשיג את אבא שלי ואת שאר השוטרים.
מסתבר שהיינו מעולפים כמעט יומיים, והם הספיקו לעבור עוד שני ערים [אקוודור וקולומביה] ועוד כמה קבוצות איים [איי גאלפגוס, איי ליין, איי פניקס ועוד כמה] והיינו צריכים לעלות על טיסה היישר אל האי הקטן סוּלָאווֵסִי.
זה היה אי קטן, אבל גדול יחסית לשאר האיים באותו אזור. שדה התעופה שלו היה פצפון, היו בו רק שני מסלולים להמראה ונחיתה כי כמעט אף אחד לא טס לשום מקום.
היינו היחידים בשדה התעופה, היה מוזר להיות שם לבד. רק אני, כריס וויל.
כריס אמרה שאנחנו נפגוש את אבא שלי ואת השוטרים במלון גרנד במרכז העיר, שם הם מחכים לנו.
אחרי שיצאנו משדה התעופה לקחנו מונית למלון גרנד. הרחובות היו צרים ומזוהמים, הבתים היו ישנים ומטים ליפול. היו מעט מאוד מקומות שבאמת נראו טוב, מלון גרנד היה גן עדן בהשוואה לשאר העיר.
הוא היה עצום בגודלו, עם חלונות זכוכית ענקיים לאורך כל הקירות של הקומה הראשונה ששמשה כלובי. היו בפנים ספות בצבעים של חום וכתום בהיר, רצפת עץ יפהפייה ומעליות שקופות שלא זזו. נברשות קריסטל נתלו מהתקרה ולמרות שלא היה בהם צורך הן נראו מרשימות. שתי דלתות עצומות מעץ הובילו לחדר האוכל.
האנשים היחידים בלובי היו העובדים בקבלה, זוג זקנים שישבו על ספה גדולה ושתו קפה ואבא שלי עם שלושת השוטרים האחרים. הם ישבו על שתי ספות קטנות אחת מול השנייה ושתקו.
"היי, אבא." ניגשתי אליו מאחור בהפתעה, הוא קפץ במקומו.
"את לא יכולה להפחיד אותי ככה!" הוא אמר, התיישבתי לידו והוא עטף אותי בחיבוק אוהב.
ראיתי שהוא נמנע מלהביט ביד שלי.
"אבא, זה בסדר. לא אכפת לי שאין לי יד." אמרתי, הוא מחה דמעה מעינו.
"אבל לי אכפת. קשה לי עם זה. ובגלל זה אני מחפש יד תותבת בשבילך." הוא אמר.
"לא חושב שכדאי לחכות עם השטויות האלו עד סוף הטיול הקטן שלנו?" שאלתי בחיוך.
"טיול… פחח." הוא מלמל והשתתק.
"אז, אנחנו ממשיכים בעבודה?" שאלתי.
"כן. הייתי שמח לשאול את ויל עוד כמה מקומות נותר לנו לעבור בהם." אמר אבא שלי.
"האמת שאני לא ממש יודע… כלומר, אנחנו אמורים להניח את הדברים האלו במרחקים שווים, של כמה קילומטרים אחד מהשני. אז יוצא שאנחנו מדלגים על שני איים קטנים ונשארים לנו תשע מקומות לעצור בהם." אמר ויל.
"זה לא כל כך הרבה." אמרתי.
"כן, כל השאר זה אוקינוס."הוא אמר.
"רגע, אנחנו אמורים להניח את זה גם באוקינוס?!" שאל אבא שלי באימה.
"לא, אל תדאג. אנחנו לא שמים את זה שם. זה יסתדר גם בלי זה… אז אנחנו זזים? אני ממש מעקצץ כולי מהקרבה למקום שבו אנחנו אמורים לשים את זה." אמר ויל.
"אז בואו נזוז." אמרתי, יצאנו מהמלון והלכנו ברחובות בתור קבוצה אחת גדולה.
הריחות לא היו נעימים במיוחד, ריח של ביוב פתוח וקקי של כלבים. המון כלבים שוטטו שם בחופשיות, עצרתי ללטף את כולם.
בסופו של דבר הגענו לכיכר גדולה. היו שם כמעט עשרה אנשים, המקום היה באמצע פארק והכל היה פורח. באמצע הכיכר הייתה מזרקה של מלאך שירק מים מתוך פיו. סביבו גדלו פרחים וצמחים.
"אנחנו צריכים להניח את זה על הראש של המזרקה… צריך להעסיק את האנשים." אמר ויל והוציא מתוכו חתיכה שחורה קטנה, הוא אחז אותה בידו כך שאחרים לא יכלו לראות מה יש בפנים.
"אוקי, אני אסיח את דעתם. כריס, את באה איתי? "שאלתי, כריס הנהנה.
"אני הולכת לעשות משהו מטורף, תזרמי איתי." אמרתי, כריס הנהנה שוב. הנהנתי אליה וכשלתי בצרחות רמות אל הקצה הרחוק של הכיכר.
"אלוהים, כל כך כואב לי! הצילו, הצילו! אני עומדת להתעלף!" צעקתי, וקרסתי.
שמעתי את כריס ממשיכה לצרוח לאנשים לעזור לי, אחרי כמה דקות כבר טיפלו בי כל האנשים בכיכר.
"סלחו לי, אני אבא שלי…" אבא שלי נדחף בין האנשים.
"רובין, את בסדר?" הוא שאל אותי, פקחתי חצי עין וראיתי את ויל עומד מאחוריו.
"אני… אני חושבת שכן. פשוט נורא כאב לי הראש לפתע וראיתי רק לבן… אני חושבת שהתעלפתי לכמה זמן…" אמרתי.
"כן, אני חושב שהתעלפת." הוא אמר.
"קחו אותה לטיפול רפואי." הציע מישהו בן ארבעים בערך, אבא שלי הנהן והודה לו. יצאנו משם.
"זהו? ממשיכים הלאה?" שאלתי.
"כן. היית מדהימה." אמרה לי כריס.
"לאן עכשיו?" שאלתי את ויל.
"עכשיו לבורנאו. בואו לשדה התעופה." הוא אמר, ופנינו לשדה התעופה.


תגובות (29)

אני שכחתי להוסיף- פרק עשרים יעלה לא בקרוב כי הוא יהיה ממש ארוך.
אני רוצה סוף סוף קצת אקשן…
ובינתיים אני אכתוב הרבה מהסיפור שלי של אהבה שטנית, כי הוא ממש בשלבי סיום.
כשהוא ייגמר צפו לפרקים ארוכים יותר של עיירת רוזוולד למרות שגם היא די לקראת סיום, אני חושבת שעד פרק שלושים או שלושים וחמש אני אסיים לכתוב את זה.
ואז אני אתרכז באמסטרדם, זהו. תהנו.

26/05/2014 17:52

    רייצ'ל את פנויה לכתוב עכשיו?

    26/05/2014 17:53

    מפתיע אבל עכשיו בהחלט כן.

    26/05/2014 17:58

    אני מתה על הסיפור הזה! המשך! ^.^

    26/05/2014 17:58

    אוקי… אני אשתדל להעלות במיוחד למענך עוד פרק עד יום חמישי.
    אני אשתדל לכתוב מחר, למרות שביום רביעי אני עסוקה… אז ביום חמישי בערב זה יעלה.

    26/05/2014 17:59

    אוקיי לא חשבתי שנעני בחיוב חחחח תכנסי לדף :)

    26/05/2014 18:02

וכללים:
– לפחות 33 דקות זמן קריאה.
– תעשי את רובין פחות מסכנה.
– תעיפי את ויל מהסיפור. שימות או משהו. תעשי אותה עם ריק ~חיוך זדוני~

26/05/2014 17:59

    באמת?! זה מה שאת רוצה?!
    טוב, אני לעולם לא אגיע ל33 דקות קריאה כי אין לי הרבה זמן לכתוב אבל אני מבטיחה להשתדל… משהו כמו עשרים דקות.
    ואני מתכננת לרובין משהו גדול אז אל דאגה, היא כבר תהיה מסכנה אחרי הפרק הבא.

    26/05/2014 18:03

    אז אני מקצרת.
    לפחות 26. אחרי וויתור גדול.
    אבל בפרק האחרון הרף הוא לפחות 35, עמודים.
    חחחח סתם, 35 דקות XD

    26/05/2014 18:06

    אני הגעתי ל35! ומאז ירדתי :(

    26/05/2014 18:27

יד תותבת. יד תותבת. זה נשמע כ"כ זקן. עדיף כבר שתשאירי אותה בלי יד אם תכננת לה יד תותבת 0-0
תהפכי את ויל חזרה לתרנגול. הוא היה יותר נחמד ככה.
ואיך יכול להיות שהם היו מעולפים יומיים? ביום שהם יצאו למסע שלהם להנחת כל הדברים האלו שלהם ריי וליסה אמרו שביום למחרת (שכמה מפתיע, כבר עבר) הם יפתחו בהשתלטות כוללת על העולם. ואיך זה שהם לא פוגשים כל מיני משועבדים? הגלים לא עברו בכל העולם? וגם אם ריי וליסה אכן נתנו למשועבדים עוד יום כדי לעשות את השטויות שלהם – היום הזה כבר עבר! איך כל העולם לא משועבד עכשיו?
זהו. סיימתי להתלונן. עכשיו תמשיכי.

26/05/2014 18:09

    לאוגאסטוס מאשמת יש רגל תותבת~

    26/05/2014 18:11

    מי זה?

    26/05/2014 18:11

    גאס מאשמת הכוכבים, דא!

    26/05/2014 18:15

    לא קראתי… *מבט-נבוך*

    26/05/2014 18:15

    גאס.
    למה את גורמת לי לבכות?
    גאס.
    לאייזיק יש עיינים תותבות.
    בואו נדבר על אייזיק, כי הוא לא מת.

    26/05/2014 18:17

    אוקיי. אייזיק מוזר.

    26/05/2014 18:24

    מה הקטע שלך בלהספים את הקישור הזה בכל מקום?

    26/05/2014 18:15

    מה יש בקישור?

    26/05/2014 18:24

    לא יודעת. נראלי וירוסים שהורסים לך את המחשב או משהו 0-0

    26/05/2014 18:30

אני עומדת לקרוא את אשמת הכוכבים בקרוב… אני במחפשים את אלסקה עכשיו.

בכל אופן, את צודקת מיכל, אני לא שמתי לב. אני אמצא תירוץ נחמד לעניין הזה בשלב מאוחר יותר…

26/05/2014 18:24

    לא! אל תקראי את אשמת הכוכבים! החיים שלך יהרסו ואת תירדמי בבכי כל לילה!

    26/05/2014 18:25

    אני באמת ובתמים מעדיפה שיזרקו לי את הספר על הפנים מאשר לקרוא אותו, עם כל היתרונות.
    זה יכאב פחות.

    26/05/2014 18:29

    היי, אני אמרתי את זה!

    26/05/2014 18:30

    הי, אני גנבתי את זה כי אני מרושעת וממש התאהבתי בו.

    26/05/2014 18:33

    גרר.

    26/05/2014 18:38

מושלם! כמו תמיד!
תמשיכי!

26/05/2014 18:28

    כמובן, ביום חמישי פרק ארוך.

    26/05/2014 18:39
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך