rachel the killer
מקדישה לגל שהכריחה אותי.

עיירת רוזוולד פרק 9

rachel the killer 04/05/2014 882 צפיות 39 תגובות
מקדישה לגל שהכריחה אותי.

ישנתי הלילה אצל היילי. ההורים שלה התבררו כנחמדים מאוד אבל מטומטמים לא פחות, אם לא יותר.
אמא שלה בישלה טוב, היא הכינה לארוחת ערב עוף וירקות מבושלים שיצאו טעימים מאוד למרבה ההפתעה.
היילי פרסה בשבילי מזרון בחדרה, התכוננו לשינה ואז היא נזכרה שמחר יש מבחן בחשבון. התכוננו שעתיים ובסופו של דבר הלכנו לישון סופית.
בבוקר היילי התעוררה לפני, היא עזרה לי לארגן את הדברים שלי בארון שלה בזמן הפנוי שנותר לנו.
בסופו של דבר כשהשעה הייתה כבר שבע לבשתי חולצה לבנה ומכנסיים שחורות קצרות, נעלי הליכה גבוהות. אספתי את השיער שלי לקוקו גבוה וארגנתי את התיק.
בבית הספר כריס לא הגיע אז ישבנו עם מלי ואריאל. דיברנו המון והתכוננו למבחן בחשבון עוד קצת.
בשיעור חשבון היה המבחן, סיימתי אותו מהר מאוד כי ידעתי הכל. הרגשתי טוב בהמשך היום, אפילו השיעורים המשעממים לא הורידו לי את מצב הרוח.
רק ליסה וריי הצליחו.
הן הגיעו בשיעור הרביעי, אחרי המבחן, לבושות באותן הבגדים: מכנסיים שחורות צמודות וחולצה כתומה תחובה בהן, השיער של שתיהן היה אסוף בקוקו גבוה והעגילים הגדולות בצורת חישוק, גם הן זהות, נצנצו כשהן הלכו.
הן התנצלו בפני המורה ללשון והלכו לשבת ביחד, כשהן מדברות בלי הפסקה. הן היו גרועות יותר מאנסטסיה.
"מה עובר עליהן?" לחשתי להיילי אבל היא רק הנידה בראשה, מלי ואריאל נראו בהלם.
הן לא אותן אתמול… אז מותר להן.
המשך השיעור היה נורא אפילו יותר. ליסה וריי כל פעם התפרצו, התשובות שלהן אמנם היו נכונות אבל הן עצבנו את המורה, היא כעסה עליהן וצעקה עליהן לצאת מהכיתה.
"עד שאני מנסה להשתתף ומפסיקה ללבוש את המסכת גז שלי את אומרת לי שזה לא טוב?! אולי עדיף שאני אחזור למסכה!" צעקה ריי על המורה המסכנה.
"תשתתפי! אבל בהרמת אצבע, את מתפרצת פה!" היא ענתה לה לבסוף.
"אבל אני לא יכולה. כשאני יודעת את התשובה אני לא יכולה לחכות!" צעקה ריי.
"את חייבת. אחרת את עוברת על החוקים של בית הספר." אמרה המורה בעדינות, ליסה ניגשה את ריי ולחשה לה דברים מרגיעים באוזן.
"רק החוקים מעניינים אתכם. לא ילדה שסובלת פה ומנסה להשתלב. ואתם פשוט דוחפים אותה לקצה שלה! נורא מה שקורה פה!" צעקה ליסה על המורה והובילה את ריי המתייפחת החוצה.
כולם ישבו לשנייה בדממה והביטו אחד בשני בהלם.
"מה קרה פה הרגע?" שאלה אנסטסיה לבסוף.
"לא יודעת. הן מתנהגות מוזר מאז אתמול. הלכנו לעשות איתן את העבודה על העיירה בספרייה והן התנהגו ממש מוזר. וגם, ממתי הן חברות בכלל?" אמרתי, כולם הנהנו.
"זה לא רע שהן חברות זה פשוט נורא מוזר…" הסכימה איתי אנסטסיה, כולם התחילו להביע את הדעה שלהם.
המורה לא ניסתה לעצור אותנו, היא פשוט ישבה בצד עד סיום השיעור.
בהמשך היום ליסה וריי לא הופיעו, לא ראו אותם בשום מקום. שמועות החלו להתפשט בשיעור השישי, כשמכוניות משטרה ואמבולנס אחד הופיעו בחצר של בית הספר.
השיעור בוטל וכינסו את כולם באולם שבו מקיימים טקסים, הסבירה לי היילי כשתפסנו מושבים בשורה האחרונה. מלי ואריאל התיישבו לידנו.
"קרה מקרה חמור עם שתי בנות בבית הספר היום, אנחנו מבקשים מכולם לשמור על שלווה בזמן שהמשטרה מטפלת בעניין." קול נשמע מהרמקולים, אני הבטתי בהיילי שישבה מאובנת במקומה.
"מה ליסה וריי עשו?" היא שאלה אותי בפחד.
"זה הזמן לגלות." אמרתי, עברתי בין כל האנשים וירדתי במדרגות עד שהגעתי לבמה, עליתי עליה ורצתי לקצה שלה. איפה שיש חלון קטן.
לא הצלחתי להגיע אליו, הייתי נמוכה מידי.
"היילי!" קראתי, היא מיד התייצבה לידי עם מלי ואריאל והן הרימו אותי.
צפיתי באימה בחצר, שם העמיסו על האמבולנסים גופות מכוסות. ועוד גופות. אבא שלי עמד ליד מכונית משטרה אחת ודיבר עם שוטר אחר. הם נראו לחוצים ואפילו מפוחדים.
"תורידו אותי." לחשתי ותוך שנייה הייתי על הקרקע, כולם דרשו לדעת מה ראיתי.
"אני חושבת שהיה רצח!" קראתי אל כל התלמידים, דממה השתררה. כולם חיכו שאני אמשיך.
"ראיתי אותם מעלים המון גופות על האמבולנס. הגופות היו מכוסות ולצערי לא ראיתי מי הם, אבל הם לא היו גבוהים מספיק כדי להיות מבוגרים. אני חוששת שאלו ילדים מבית הספר שנרצחו. למישהו כאן יש חברים שלא הגיעו לפה?" שאלתי.
כולם הביטו סביבם ולפתע נערה מכיתה ט' קראה, "איפה כיתות ט'4, וט'6?"
אף אחד לא ענה, עד שמישהי אחרת אמרה שהכיתות האלו אמורות להיות כולן בשיעור ספורט.
"ראיתי את המורה לוקח אותם למגרש!" היא הוסיפה, לחשושים מילאו את האולם, אני, היילי, מלי ואריאל עלינו חזרה למקומנו.
"אני חושבת שליסה וריי רצחו אותם. כשהיו בדרכם למגרש, או אפילו במגרש עצמו." אמרתי, משהו בראשי עקצץ, זיכרון סורר שביקש לצוף אל פני הקרקע. אבל משהו לא הניח לו.
רציתי לבכות מייאוש.
"מה קרה? את נזכרת במשהו? רובין?" היילי שאלה, הנהנתי והרמתי אליה מבט, עיני היו מלאות בדמעות.
"אני מרגישה שאני יודעת מה קרה שם והזיכרון שלי לא מאפשר לי להגיד את זה!" אמרתי בבכי.
"תרגעי. אני בטוחה שתיזכרי, עוד קצת והזיכרון יחזור." עודדה אותי מלי בשקט, הנהנתי וניגבתי את פני.
"תלמידים יקרים, ברצוני לבשר לכם שהתבצע רצח במגרש. שתי כיתות ט' נרצחו. החשודות העיקריות הן ריי וליסה, שתי בנות מכיתה ח' שברחו משיעור חצי שעה לפני הרצח. אתם מתבקשים להישאר במקומות שלכם ולא לזוז, אל תפחדו. המשטרה תגן עליכם." קול שוב נשמע מהרמקולים, זה היה אבא שלי.
"אוי לא… אבא שלי פה, נכון!" קראתי באימה, היילי חיבקה אותי.
היום הזה רק נעשה גרוע יותר ויותר.
ואז האורות כבו, והצרחות החלו.


תגובות (39)

וואו, העליתי בדיוק כשכולם התחילו להתחבר. מצחיק.

04/05/2014 15:09

בשעה הזו נגמר הבית ספר, ילדה.

04/05/2014 15:11

אני מעיד לטובת יהלי

04/05/2014 15:16

    אתה לא יכול לעצבן אותי.
    אף אחד לא יכול לעצבן אותי.
    כי היום זה היום.
    היום יעשו לי ספויילרים לדם אולימפוס.
    ספויילרים ממישהי שממש *מכירה* את ריק ריירדן.
    מהחברה של דודה מדרגה רביעית שלנו מארצות הברית.
    אעאעאעאעאאעאעאעעאעאעאאע. אני במצב כזה כל היום, אפילו שיעור אנגלית לא גרם לא להרגיש רע יותר.
    אעאעאעא.

    04/05/2014 15:20

    ווה באמת? איזה ספוילר? כי קראתי בטוויטר של ריק ספוילר O: אולי זה אותו אחד O:

    04/05/2014 15:32

    עוד לא קיבלתי אותו, עוד שעה.
    עוד חמישים ושבע דקות למען האמת.
    עוד קצת.
    אני מתפוצצת.
    או מיי גאד.
    אני מרגישה פרחה.
    פרחה שנשואה לליאו!
    אבל עדיין פרחה.
    לא, אכסה! פרחה וליאו ביחד.. איזו מחשבה מחרידה.

    04/05/2014 15:37

    למה את מרגישה פרחה לול

    04/05/2014 15:40

    בגלל האו מיי גאדים שלי.
    אני התלהבתי כל כך בבוקר שאמא שלי הייתה צריכה להשתמש באמצעים נואשים כדי להרגיע אותי, אני בקושי ישבתי בשקט בשיעורים.
    קראתי שלוש עשרה סיבות כדי להירגע.

    04/05/2014 15:43

    הו XD
    אני אומרת הרבה אומייגאד אבל אני לא חושבת שאני פרחהXD
    שלוש עשרה סיבות):
    את נהנית מהקריאה?

    04/05/2014 15:49

    מאוד!
    אני עוד לא הגעתי לקטע על קליי כי אני יושבת בשורה הראשונה והתקשיתי לקרוא שם בלי להיתפס.
    אני בקלטת הרביעית צד ב'.
    אני ממש אוהבת את ההומור החולני של האנה.

    04/05/2014 15:51

    הו
    הגעת לטוני? כי אני לא בטוחה איפה את

    04/05/2014 15:53

    בדיוק. הם עברו את 'רוזי' עכשיו, את כל הקטע שהיא הייתה ב'רוזי', ועכשיו אני בקטע עם השיעור החובה ששכחתי את שמו, כשגונבים לה פתקים מהשקית והיא מבקשת לדבר על התאבדות בשיעור.

    04/05/2014 15:55

    אני כל כך אוהבת את טוני♥
    ותאמיני או לא אבל אני מרחמת על המון נאשמים. ואפילו לכמה התחברתי.

    04/05/2014 15:57

    היא נטפלה די הרבה לדברים קטנים, אני מניחה שבסוף זה יתחבר למשהו גדול יותר, אבל בהתחלה קצת כעסתי עליה.
    זה היה נראה כאילו היא מאשימה הרבה אנשים כדי להצדיק את עצמה, או לגרום להם להרגיש רע בעקבות המוות שלה, אבל עם הזמן היה אפשר להבין אותה בכמה מקומות.
    אבל רובם לא ממש רצו לעשות משהו רע, נגיד זה שפרסם את הרשימה על התחת הסקסי, [זה היה אלכס או טיילר?] הוא לא התכוון להעליב אותה.

    04/05/2014 15:59

    אלכס):
    זה כל כך יפה ועצוב.. והסוף פשוט מלא תקווה. ומוכיח שאפשר לשנות בנו משהו. ושיש לנו את הכוח לעזור לאחרים.

    04/05/2014 16:02

    לא עוד ספויילרים, עשו לי מספיק בתקופה האחרונה.
    אל תהרסי לפחות את הספר הזה!
    את תומכת או שונאת פרסיקו? [החלפת נושא מהירה כדי לא להתחיל לבכות]

    04/05/2014 16:04

    תומכת וואו
    פאנארטים של פרסיקו♥3♥

    04/05/2014 16:10

    עוד תומכת!
    אני מתה על שניהם ביחד!
    הם כאלה מתוקים!

    04/05/2014 16:17

    לגמרי!

    04/05/2014 16:36

אחי מסוגל אבל מזל שהוא לא כאן , וכיף לך , יש סיכוי להצצה? ואני בכלל לא סומך על הסרטים כי הם קצת משנים את זה …

04/05/2014 15:21

    כשיספרו לי אני אספר לך.

    04/05/2014 15:30

    סיפרו לי ולך לא!
    עיין ערך הסיפור של מור כדי להבין….

    04/05/2014 18:36

תמשיכי.

04/05/2014 15:33

גל, מדברים פה?

04/05/2014 15:44

אין בעיה

04/05/2014 15:48

אהמ מישהו?
חברה, אני צריכה עצה.
לא אני לא, אבל אני אשאל בכל זאת, כדי לפקפק שוב בהחלטה שלי.
יש לי רעיון חדש, ויש לי חצי פרק מוכן, והוא נראה כמו מיני פרק כזה במצב הנוכחי שלו.
אז להעלות הקדמה והרשמה עכשיו, או להמשיך את זה לבד בלי הרשמה?
אני רוצה לעשות סיפור בלי הרשמה. תעזרו לי.

04/05/2014 16:08

מתי פרק 10?

04/05/2014 17:22

פרק מושלם :O
אני מתה על רצח דמויות :P
עוד, עוד, עוד!! אולי את… מלי?
אני לא מכירה אותה! אז לא אכפת לי ממנה!

מוחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעח.

04/05/2014 21:07

אווווווווווווווווווווווווו רצח.

04/05/2014 21:07

אני יעלה היום בערב… כי אני לא רוצה להעלות בזמן יום הזיכרון….

05/05/2014 06:49

סיימתי את שלוש עשרה סיבות…
הסוף מדהים.

05/05/2014 11:20

Give me part 1 richel!!! Plz!!!

05/05/2014 11:31

איך לא ראיתי כלום?!?! המשך!

05/05/2014 14:01

    כי את מפספסת תמידית…
    היום בערב אולי יהיה המשך, כי אני הולכת למופע של אורי חזקיה.

    05/05/2014 14:04

תמשיכיייי

05/05/2014 14:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך