עיירת רוזלווד פרק 1

rachel the killer 29/03/2014 874 צפיות 32 תגובות

הבטחתי היום פרק ראשון, נכון?
"רובין, את ערה? אנחנו הגענו." אבא שלי ניער אותי, פקחתי עין אחת וראיתי אותו רכון אלי, דלת האוטו הייתה פתוחה ומאחוריו עמד אח שלי והסתיר את המקום החדש שאליו הגענו.
"אני ערה, אני ערה." רטנתי, אבא שלי זז הצידה ואפשר לי לצאת מהמכונית ולראות את הבית החדש.
"תקחו את המזוודות!" הוא צרח עלינו כשאני ואחי הגדול, מקס, רצנו לכיוון הבית, חזרנו לקחת את המזוודות וחיכינו לאבא שייכנס איתנו.
בזמן שחיכינו לו בחנתי את הבית: זה היה בית ממוצע בשביל שכונה בפרוורים של עיר ממוצעת כלשהי, חצר קדמית לא גדולה, גראז' לבן בשביל להחנות את האוטו, הנחתי שיש גם חצר אחורית. הבית עצמו היה לבן עם חלונות כחולים וגג רעפים כחול, דלת עץ כחולה עם חלונות קטנים קבועים בה וחלון עצום שחשף את כל המטבח הריק מחפצים.
אבא הגיע ופתח את הדלת עם המפתח ודחף אותה קלות, אני ומקס התפרצנו פנימה בשאגות שמחה.
כל פנים הבית היה עדיין ריק מחפצים, משאית ההובלות הייתה אמורה להגיע בעוד שלוש שעות, הקדמנו את ההגעה כי סבתא וסבא נסעו ולא היה טעם להעכב לפרידות.
אני הנחתי שהם כעסו על אבא על שהתגרש מאמא ולכן המציאו את סיפור ההלוויה המגוחך, אבל אבא שכנע אותנו שהם נסעו להלוויה של דוד שלנו, שלפי הסיפור האמין לחלוטין של אבא מת בתאונת דרכים על גשר שקרס אל הנהר.
"אין בינתיים שום דבר לעשות בבית, אז תשאירו את המזוודות ותצאו לטייל." אמר אבא שלנו, אני ומקס הסכמנו ויצאנו החוצה.
כשאני ומקס טיפסנו על גבעה בקצה העיירה גילינו שהעיירה בגודל של חצי מהשכונה שגרתי בה פעם בניו-יורק, היה אפשר לראות את בית הספר, גדול וברור במרחק, עשרה רחובות בערך, כולם מלאים בבתים זהים לשלנו, עם גינות מטופחות מלאות בפרחים ועצים, בית קברות קטן בקצה השני של העיר, מאחורי בית הספר היה עוד רחוב עם כמה בתים גדולים יותר ויפים יותר, בקצהו היה בניין יפה מאוד שעליו היה כתוב: "עירייה" באותיות שחורות, לידנו הייתה תחנת משטרה קטנה וממש קרוב אליה קניון קטן כל כך עד שנראה שהבית ספר יותר גדול ממנו.
כשהסתובבנו ראינו המון שדות פתוחים, אגם ואת הכביש המוביל אל תוך העיירה, הוא היה ריק ושומם, שום מכונית לא יצאה ושום מכונית לא נכנסה.
"אוח, לאיזה חור עברנו!" מלמלתי בכעס.
"עיירת רוזוולד היא לא חור, היא חור גדול מאוד באמצע שום מקום." שמענו לפתע קול, הסתובבנו וראינו שלושה נערות עומדות מאחורינו, לראשונה היו תלתלים אדמוניים, עיניים ירוקות ושפתיים בורקות, לשנייה עיניים חומות-ירוקות, שיער זהוב אסוף לצמה מרושלת לצד, צנומה ונמוכה, השלישית הייתה מוזרה יותר מכולם: שיערה ג'ינג'י עם פסים לבנים שנראו טבעיים לחלוטין, עיניה היו בצבע שקד והריסים שלה היו ארוכים מאוד, וכמעט הסתבכו אחד השני.
מאחוריהם עמד בן, בעל עיניים תכולות ושיער שטני חלק וארוך מעט.
"חדשים? אחים? גדול ממנה בכמה… שנתיים?" שאלה הראשונה.
"כן. איך ידעת?!" התפלאתי, היא חייכה במסתוריות.
"אני כריסה, את יכולה לקרוא לי כריס, יש לי חוש מיוחד לניחושים." היא הציגה את עצמה.
"ואני היילי ג'ונסון, אני סתם איתם כי הם הדבר היחיד לעשות פה." אמרה השנייה בחיוך גדול.
"ליסה." אמרה השלישית בשקט, על פניה הבעה של אדישות.
"תתעלמי ממנה. אני ג'ון." אמר הבן.
"רובין, וזה אחי, מקס. אנחנו חדשים, מניו-יורק, ההורים שלנו התגרשו והנה אנחנו פה, בעקבות הצעת עבודה מדהימה בשביל אבא שלי." אמרתי.
"איפה הוא עובד?" שאלה כריס.
"במשטרה, בניו-יורק התחנה שלו הייתה גדולה יותר, אבל אל שלמו לו הרבה. כאן משלמים לו פי שלושה, והתפקיד שלו בכיר הרבה יותר, אז אין פלא שעברנו." אמרתי.
"טוב, לא יודע מה איתך, רוב," מקס תמיד קורא לי רוב, זה שם החיבה שלי, "אבל אני חוזר הביתה, תישארי עם החברים החדשים שלך, הרהיטים בטח כבר הגיעו. אני אגיד לאבא שתחזרי בעשר, הכי מאוחר, טוב?"
"ברור. תודה. אם משהו משתנה אני אקפוץ הביתה להגיד." אמרתי לו, הוא הנהן וברח משם בריצה.
"נראה לי שהבהלנו את אחיך, חבל, הוא נראה ממש חתיך!" אמרה כריס, חייכתי, אולי המקום הזה לא גרוע בכלל.
"חבל שהגעת כל כך מאוחר, פספסת את כל החופש הגדול. מחרתיים חוזרים ללימודים." אמר ג'ון.
"באמת חבל. אני אאלץ לעשות קניות של ציוד." אמרתי, הם הנהנו.
"טוב, יש לך עוד יומיים לבלות איתנו, ואת חצי היום הזה, עכשיו רק שלוש בצהריים, אז מה את רוצה לעשות?" שאלה כריס.
"בואו נלך לאגם?" הציע ג'ון, הנהנתי וכולם הסכימו.
"לכו תתארגנו, שימו בגדי ים, ניפגש פה בעוד חצי שעה, אוקיי?" שאלה היילי, כולם הנהנו ונפרדנו.
כשנכנסתי הביתה והוצאתי מהמזוודה את בגד הים החלטתי: רוזוולד היא לא חור, היא החיים החדגשים שלי, והם יהיו מצוינים.


תגובות (32)

יואו אני אוהבת את הכתיבה שלך…תמשיכי!!

29/03/2014 18:46

יאאאי יא מוכשרת ;)
טכנית- ליסה אמורה להיות ברונטית {כי לא רציתי שהיא תיראה כמו זאתי מפורזן.}
אבל אוקיי ❤️
תעלי. היום. עוד. פרק.

29/03/2014 18:49

*נערות זה נקבה אז זה שלוש ולא שלושה… שלוש זה לנקבה ושלושה זה לזכר… אלוהים יודע למה זה ככה…
אבל תמשיכי! העלילה תסתבך, נכון? זה לא יישאר סיפור תיכון רגיל, נכון?
תמשיכי!!!

29/03/2014 18:53

אווווח פספסתי את ההרשמה! לא נורא בכל זאת תמשיכי..זה נראה מעניין חח

29/03/2014 19:22

    אני נחמדה בצורה מטרידה היום ומרשה לך לכתוב לי דמות, ממילא אני כותבת את הפרק השני וצריכה תפנית נחמדה בעלילה.

    29/03/2014 19:24

    יש! טוב אז אני אכתוב לך בן כי זה נראה כאילו יש לך מחסור בבנים
    שם:מייסון ארתוני
    גיל: 17
    מראה: יפה אמיתי. טיפה שרירי עם עיניים חומות ושיער בלונדיני בעל עצמות לחיים בולטות.
    אופי: כמו שיש כלבות אצל בנות ? אז הוא פשוט כלב. לא מבחינה של להתעלל ברגשות של בנות , אלא להתעלל ברגשות של טנשים בכלל. הוא יודע איך לגרום לאנשים להאמין בו , הוא מצחיק שנון ומיסתורי. מחביא המון סודות בינהים רצח שהוא סבור שנגרם באשמתו. הוא יודע איך לשבות לב של בחורה , אבל הוא לא נוהג לעשות את זה. מתרחק מרובין כשהיא עוברת אך זה הופך להיות בלתי אפשרי אחרי שהוא מגלה שהוא התאהב בה. (בהצלחה אם לגרום לזה לקרות חחחחחחח)

    29/03/2014 19:34

    זו דמות מצוינת, אני צריכה איזה חבר טוב בשביל רוג'ר.

    29/03/2014 19:39

דרך אגב, אני מודה לך כי בדרך כלל לא מאשרים את הדמות שלי.
#לאשמתישאניהורסתעלילות
כוונתי הייתה שכדי להפסיק את המוות הקבוע כל חמש וחצי שנים, צריך קורבן.
וכשהספר מופיע, הוא נותן ליסה רמזים. מילים, תעודות, כסף, כרטיסים..

29/03/2014 19:27

    אני אבדוק את העניין עם הספר, ואם יהיו לי שאלות אני אדבר איתך.

    29/03/2014 19:31

אלוהים, אני כבר רואה שהסיפור הזה עומד להיות אדיר!
אני ממש אוהבת איך שאת מתארת הכל ובכללי את הכתיבה שלך!
אני חייבת המשך… של כל הסיפורים בבת אחת!!
חח סתם… אבל הכי מהר שתוכלי! D:

29/03/2014 20:14

    של כל הסיפורים בבת אחת? משאלת לבך תתגשם אם תהיה מחוברת ביום רביעי, אז אני מעלה את כל ההמשכים, ויש לי הרבה המשכים.

    29/03/2014 20:18

תמשיכי את זה כבר.

29/03/2014 20:28

אוקיי זה מהמםםם! הסיפורים שלך בכללי מאד מעניינים ואני פשוט מתה עליהם♥
:)

29/03/2014 20:34

אוקיי זה מהמםםם! הסיפורים שלך בכללי מאד מעניינים ואני פשוט מתה עליהם♥

29/03/2014 20:35

    וואו, זה מרגש שאתם כל כך אוהבים את הסיפורים שלי! תודה! אני אשתדל להמשיך מחר, אני ממש אוהבת את הסיפורים הזה!

    29/03/2014 20:36

ברור את מוכשרת♥ :)

29/03/2014 20:37

אהע זה פשוט הווררס ! תמשייכיי … ♥♥

29/03/2014 20:37

וואו, ממש טוב! רק דבר אחד קטן הפריע לי, השתמשת לפעמים בפסיקים במקומות שמבחינת הקריאה היה יותר מתאים לשים נקודה. לא משהו גדול, סתם הערה קטנה בשביל הפעם הבאה. חוץ מזה הכל היה ממש מעניין, ואני מצפה להמשך!

29/03/2014 20:46

    כן, יש לי טיפה בעיה עם העניין הזה, וגם עם שמות מספר. אבל אני עובדת על זה.

    29/03/2014 20:56

את מודעת לזה וזה מה שחשוב :) אבל הכתיבה מעולה וגם הרעיו :)

29/03/2014 21:00

זה מושלם!!!!!!
תמשיכיייייי♥♥♥♥
***אניבמתחחחח***

29/03/2014 21:05

ממש יפה.. :)

30/03/2014 13:16

את ממשיכה ?
אני כבר רוצה לראות שם את אריאל
;-) ♥

30/03/2014 14:15

    ואני רוצה גם לראות את שלי… ;)

    30/03/2014 14:17

    אהמ.. פרק הבא כמעט מוכן אבל יעלה רק ביום שלישי או רביעי ואריאל ומלי כבר בפנים.

    30/03/2014 14:18

אני יודעת אני פשוט כבר מתה לראות דמויות בפעולה או כשמתחיל בית הספר…
ושכחתי לכתוב שמלי מצטיינת בלימודים ובספורט כי היא רוכבת על סוסים ;)
ונ.ב תמשיכייייייייייייייייי! סליחה על החפירות אבל הכתיבה שלך מדהימה!

30/03/2014 14:20

פשוט מושלם :)

31/03/2014 13:12

רייצ'ל, תתחברי למייל :)
אני מהמחשב של הבית ספר :)
– אנג'לה :) –

01/04/2014 11:01

וואו…….. מלא תגובות :)
זה היה פרק ממש טוב, אבל נסי לתאם את זה טיפה יותר למציאות.
כלומר, אם אני הייתי רוצה ללכת עם ארבעה ילדים שרק עתה פגשתי, ההורים שלי היו רוצים שאשאל אותם -לפחות בארבע עיניים-.
וגם… לא שאני אומרת שזה לא טוב, זה היה אחלה!
אבל כריס היא ילדה עצובה.
היא דיכאונית, בודדה, אין לה כמעט חברים (בעיקר לא בזמן לימודים).
היא מנסה להתגבר על מות אימה ועל התאבדות אביה. (אם לא כתבתי את זה, אז אבא שלה התאבד ואחרי חודשיים העבירו אותה לבית האומנה והיא שם כבר חצי שנה, שנה).
הכול עדיין טרי…
מקווה שתכתבי אותה עכשיו יותר בהתאם.
תודה,
המעודדת.

01/04/2014 14:30
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך