עיני זאב

לשאוונה 25/11/2011 632 צפיות אין תגובות

יאו , אני מאחרת !! גם כן האוטובוסים של ימינו , אני יקבל עוד פעם ריתוק.. סליחה שלא הצגתי את עצמי אני יולי , בת 16 מבוסטון (ארה"ב) לתאר אותי איך אני נראת זה יכול להיות שעות על גבי שעות אבל יש לכם זמן… יש לי שיער ארוך חלק שטני , עור לבנבן כהה ועיני שקד ירוקות , הבנים אומרים לי ה-שווה אבל החתיכה זה לא אני… שניה יש לי פלאפון מחברה שלי כריס(כרסיטינה) אנחנו חברות מהכיתה ג' – " יולי איפה את ?!?!" , " אני בדרך גם כן האוטובוסים האלה לעזאזל!" , " טוב תמהרי אנחנו מחכות לך " , רצתי ופתאום נתקעתי במישהו גבוה עם קפוצ'ון שחור על הראש ג'ינס כהה ונעלים שחורות ולא רואים את פניו , מפחיייד…… עבר מכונית בינינו והוא נעלם . יכול להיות … ? לא אין מצצצצצב שבעולם… , טוב המשכתי אחרת הייתי מקבלת ריתוק , ראיתי את כריס ושינה (עוד חברה טובה שלי) מחכות לי ליד השער , "איפה את ?! שנים מחפשים אותך עוד שנייה היינו חפרות באדמה " , " אוי נו כריס כולה פספסתי את האוטובוס.." , " טוב בואו נלך נראלי המורה במחזור תכעס עליינו חחחחחחחח" ,"חחחחחחחח אוי שינה" , "חחחחחחחחחחחחחח שינה מה נעשה בלעדייך ?!" , "תמותו " , "חס וחלילה !" . והלכנו לכיתה.
הצילצול להפסקה צילצל ואנחנו הלכנו לאכול , אוי המורה הזו אכלה לי את הראש ! " אמרה שינה , " ולי ממש לא!" כריס צעקה , " ואי היסטוריה השיעור שיכול להרוג אותך הזהרה !" , פתאום מישהו שרירי עם שיער קצר גולש חום בהיר חיוך מנצנץ לבן ופנים חלקות מושלמות עבר לידנו ואמר בקול גברי , " היי יולי , את באה למסיבה היום בלילה נכון ? " , " ברור ! מה יש לי עוד לעשות… " , " יופי חפשי אותי , וגם אתם בנות !" זה היה דאסטי , ה-חתיך בשכבה שלנו , פעם היינו במועדון ומישהו דחף אותו עליי ובטעות יצא לו עליי נשיקה צרפתית עם הלשון … זה היה חלומי ! מאותו רגע הוא לא מפסיק להתסכל עלי…. חברות שלי אמרו לי " לכי על זה !" " מה את מוותרת בקלות כזו ??" ואמרתי " שהוא יבוא עליי !" , פתאום מישהו דוחף אותנו " היי בנות !" זה היה לואי הבן שבחבורה הוא בקבוצת הפוטבול עם דאסטי הוא חבר של כריס דרך אגב , " לואי דיי!" אמרה שינה " אמרתי לך הגב שלי תפווס !" , " סוורי"
ואז כריס לוקחת לו את היד " בנות אנחנו צריכים לדבר היום על הפגישה ביוש " , " ביי " , פתאום שינה מקאנה ואומרת " איזה חבר היא תפסה " , "את רק מקנאה כי לא הולך לך עם סטיב" , " הוא שקרן לא באלי עלייו או אותו בכלל…" , " טוב מה שבאלך " הלכנו לשולחן האוכל ואז כמה חברות שלנו מהשכבה באו עליינו : פאולה , טורי ואמנדה(מנבחרת המעודדות) , "ממצב בננות ? " אמרה טורי הקפטן של הנבחרת , "הכל טוב , תגידו מה אתם אומרות על דאסטי ? יולי בעניין שלו חחח " אמרה שינה , " חחחח זה ידוע שהיא בעניין שלו דהה !" אמרה פאולה , " יש לו ריח של גרבים !" אמרה אמנדה היא לא הכי חכמה .. " טוב סתמו הוא רק ידיד" , "אוי רק ידיד…" טורי אמרה , " רואים שזה יותר מיזה חחח " והמשכנו לפטפט…
הצילצול האחרון שהציל אותי ממתמטיקה צילצל נפרדתי משינה וכריס והלכתי הביתה , פתאום דאסטי הופיע הג'יפ שלו ( הוא שנה מעליי אז כאילו יש לו רשיון) " היי יולי בואי אני יקח אותך טרמפ " הוא אמרה בעניים הכחולות המנצנצות שלו " בטח למה לא" נכנסתי ואז הפך חיי למשהוב בלתי הפיך…. האיש עם קפוצ'ון השחו הופיע כבר שכולם הלכו ורק אני ודאסטי שם זינק עליי , הוציא אותי מהג'יפ חסם לי את הפה ועיני נתהמו לחשכה מוחלטת… כולי מעולפת מנסה לקום בחושך מוחלט שהאיש לקח אותי איתו…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך