עיר מעופפת פרק 32

מלאך הצללים 01/09/2013 603 צפיות 2 תגובות

"בוא נעשה עסקה, אני יביא לך עזרה רפואית, אתה תגיד לי כל מה שאני רוצה לדעת, עסקה?"
"קפוץ לי."
"אתה בטוח?כי בקצב שהרגל הזאת מדממת יהיה לך קשה לקפץ בחזרה."
חלג גס העביר את מבטו ממני לרגל.
"עסקה." גנח.
"יופי. בוא נעשה את זה מהיר, מה אתה יודע על ליאת?"
"לא הרבה."
"דבר."
"היא החברה שלך. היא שם למטה, ובקצב הזה אתה תצטרף אליה די מהר."
"יופי. שאלה שנייה. מה בדיוק אמרת לג'ילי? זה עלי? על ליאת?"
חלג גס גנח מכאב וסינן:"איימתי עליה. אמרתי לה שארם היא תתקרב אליך עוד פעם, אנחנו נפגע בך."
"כן. אתם עושים עבודה מצוינת בלהפחיד. אבל אתם לא מפחידים לא אותי. בכל אופן." אמרתי. "עכשיו, איפה הטלפון?"
"טלפון? מה זה לעזאזל טלפון?"
"אתה רוצה לומר לי שאין לכם טלפונים?! איך אתם מתקשרים? יודע מה? אני לא רוצה לדעת. איך להביא לך עזרה רפואית?"
"בתור התחלה..אתה יכול לשחרר אותי."
"ולמה שאני יעשה את זה?"
"כדי שתוכל להסיע אותי לבית החולים."
"יודע מה?יש לי רעיון יותר טוב." אמרתי ונתתי בוקס לחלג-גס הוא התעלף, ואני שחררתי ממנו מהכיסא וסחבתי אותו לאחת הספות, כשהוא על הספה אני חותך את החולצה שלי, עוטף את הפצע חזק ומרים את כלי הקשר.
"דרקון כחול, תזמין עזרה למטרה מספר שתיים. אני הולך למטרה הראשונה."
"אהה..טיילור…"
"טינה?! למה קמילה לא על הקשר?"
"אממ… יש שינוי בתוכנית…ה…"
"טינה מה לעזאזל הולך פה? איפה קמילה?"
"היא לא פה!"
"לאו היא הלכה?"
"אתה הולך להתחרפן, אבל כשהיא שמעה על ליאת היא הלכה לג'ילי היא בדרך לשם עכשיו."
מה כבר היא שמע עליה?! רציתי לצרוח. אבל ידעתי שצרחות לא יעזרו, נשמתי עמוק והתחלתי לשלוט על העניינים. חלג-גס. פציעה. דם. עזרה. קמילה וג'ילי -אחר כך.
"בסדר. טינה. אני צריך שתזמיני עזרה לחלג גס. פצעתי אותו. ואני לא ממש מבין את החוקים פה. אני הולך לעצור את קמילה. תזמיני את העזרה. טינה."
"בסדר. אבל מה לגבי מטרה מספר אחד?"
אוויש! לעזאזל!! שכחתי לגמרי מנודלה
"שחררו אותה."אמרתי.
"סתם ככה?"
"טינה!" קראתי ויצאתי מהבית, נכנסתי למכונית והתחלתי לנסוע. "פשוט עשי מה שאני אומר!"
טינה נאנחה. והקשר נותק


תגובות (2)

אומיגאדד תמשיכיי אאעאעא

02/09/2013 05:53

המשךךך!

03/09/2013 07:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך