עיר מעופפת פרק 35

מלאך הצללים 04/09/2013 581 צפיות תגובה אחת

דפקתי בדלת הכניסה, אוגה פתחה לי במהירות וללא שהיות הובילה אותי לחדרה של ג'ילי. דפקתי על הדלת.
"רק שנייה!"
נשענתי על המשקוף וחיכיתי שג'ילי תצא.
לבסוף הדלת נפתחה ועל הסף עמדה הנערה הכי יפה שאיי פעם הכרתי, היא לבשה שמלה לבנה קצרה ללא שרוולים, והשיער שלה היה אסוף בסיכה אפורה, היא ענדה תליון קטן ירוק ונעלי עקב גבוהות.
"וואו." קראתי. "ג'ילי! את נראית מדהים!"
ג'ילי הסמיקה ואני הושטתי לה את זרועי, ג'ילי הסמיקה עוד יותר, התכופפה ולקחה ארנק לבן מהשידה שליד, ורק לאחר מכן היא לקחה את זרועי.
התחלנו לרדת במדרגות ומכל עבר נשמעו שריקות התפעלות. אחת הבנות הקטנות אפילו מחאה כפיים. קמילה פתחה לנו את דלת הכניסה וברגע שג'ילי לא הבחינה, היא נעצה בי מבט קודר והנהנה כשעיניה מפשטות את בשרי.
הנהנתי בחזרה והוצאתי את ג'ילי מהבית, הכנסתי אותה למכונית והתחלתי לנסוע, נעזר בהנחיות שקמילה ואוגה שלחו לי שעתיים לפני כן.
הנסיעה הלכה בשקט, אף אחד לא דיבר ואני התרכזתי בנסיעה, ג'ילי רק הביטה מחוץ לחלון.
"אתה יודע?" אמרה לפתע. "זה מוזר."
"מה מוזר?"שאלתי, הבטתי בה במהירות ומיד חזרתי לכביש.
"רגע אחד אתה אומר לי שיש לך חברה רגע שני אתה מזמין אותי לצאת לדייט."
הרגשתי שאני מסמיק. רציתי להגיד לה שזה לא דייט אבל לא רציתי שהחיוך שלה יעלם.
"זה מרגיש כמו דייט?" שאלתי במקום.
ג'ילי שתקה לרגע. "אף פעם לא הייתי בדייט."הודתה.
"הו."
"ואתה?" שאלה. "אתה היית בדייט?"
שתקתי.
"טיילור?"
הסבתי את מבטי והבטתי בה לרגע.
"לא." אמרתי לבסוף."לי ולליאת לא היה דייט. זה היה יותר..'אני ישמור על הגב שלך ואת תשמרי על שלי'."
שתיקה.
"החיים שם עד כדי כך..קשים?"
"לא כשאת לא מכירה שום דבר אחר." אמרתי. "אתה כבר מתרגל, שומר על הגב שלך..סוגר את הדלת, נועל את החלון..זה חיים די נורמאליים, לי למשל היה בית. שם למטה אין בדיוק נדל"ן מכירות."
"זה נשמע נורא."
"זה היה נורא."


תגובות (1)

תמשיכי!

05/09/2013 02:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך