מלאך הצללים
תודה אנונימית!!! עשית לי את היום!!
(למרות שעכשיו כבר ערב;)

עיר מעופפת פרק 45

מלאך הצללים 12/09/2013 630 צפיות 3 תגובות
תודה אנונימית!!! עשית לי את היום!!
(למרות שעכשיו כבר ערב;)

אנחנו ממשיכים לרקוד בשקט, גופנו זז בהתאמה כאילו תכננו הכול מראש. אני מסובב אותה, מעלה ומקפיץ, היא מביטה, צוחקת וקופצת, שיערה מתעופף באוויר ומלטף לי בעדינות את הלחיים.
"אז מה תעשה בחופשה הקצרה שיש לנו?" היא שואלת כעבור כמה שניות של דממה.
"אני יורד למטה. אני רוצה לסגור כמה קצוות."
ג'ילי משימה אה קטן והמוזיקה נעצרת. כולם מוחאים כפיים ואני ניגש לאכול תפוזים ממותקים. מודע לכך שהמבט של ג'ילי עוקב אחריי לעל מקום.
"היי טיילור!"
אני מביט הצידה ורואה את..נודלה.
"נודלה." אני קורא בשעמום. "מה את עושה כאן?"
"רוצה לרקוד?" היא שואלת.מתעלמת מהשאלה שלי. "זה השיר האהוב עליי" היא מוסיפה.
אני נושם עמוק. "לא." אני אומר ועוזב אותה לבד על יד השולחן. היא מושכת בכתפייה וכמה מחברותיה באות אליה. "אל תדאגי." הן מנחמות אותה. "יהיו הזדמנויות אחרות."
נודלה מלמלת משהו, לוקחת משקה חריף מאחת הבנות ושותה אותו בלגימה אחת.
אני מתעלם ממנה וסוקר את המקום. מחפש אחר ג'ילי. מצאתי אותה. היא ליד אחד הברים. שותה כוס גדולה מלאה בבירה.
"ג'ילי." אני קורא בשמה ומתיישב לידה.
"טיילור!" היא קוראת. "נכון שהמסיבה מדהימה?"
אני נושם עמוק. "אני רוצה לחזור הביתה. שאני יקפיץ אותך או שתיקחי טרמפ מאחד הבחורים פה?"
"אתה רוצה ללכת עכשיו?" היא שואלת. "זה די מוקדם."
"חשבתי שאת לא אוהבת מסיבות."
ג'ילי חייכה חיוך מטורף, היא סימנה למלצר והוא מזג לה עוד כוס של בירה. היא שתתה את הבירה בלגימה אחת. ועיניה זיגגו.
"אני חולה על מסיבות!!" היא צרחה והביטה מסביב. חצי מהתיכון הביטו בנו.
"ג'ילי..כמה כוסות שתית?"
"לא מספיק כדי לאהוב אותך!" היא קוראת וצוחקת צחוק מטורף.
באותו רגע החלפתי צבעים. ג'ילי?אוהבת? אותי?
"את שיכורה." אמרתי באופטימיות. "בואי. אני אקח אותך הביתה."
אני מוציא את ג'ילי מהבר ומתחיל לגרור אותה על פני האולם. אנחנו ניגשים לדלת ושנייה לפני שאני מוציא אותה החוצה. היא מסתובבת. חוסמת את המעבר עם רגליה וידיה ואומרת בקולה השיכור.
"אל תכחיש את זה. טיילור. אתה אוהב אות."
"את לא יודעת על מה את מדברת." אני אומר ומנסה לא להביע רגשות. ג'ילי שיכורה. זה הכל.
"בואי." אני אומר ותופס בכתפה. "אני אקח אותך הביתה."
"לא!" אומרת ג'ילי ומשלבת ידיים.מישהו בקצה האולם צוחק. אני מסתובב ונועץ בו מבט. הוא מתכווץ במקום ואני חוזר לסוגיית ג'ילי השיכורה.
:"בסדר." אני אומר. "אם את בוחרת בדרך הזאת אני.."
"מה תעשה לי?אני לא מפחדת ממך. אתה לא תעיז לפגוע בי. תגיד את זה. אתה מאהב בי."
"ועכשיו את מדברת כמו קמילה."
"אני טובה יותר מאחותי." אומרת ג'ילי ומקרבת אליי את ראשה. "אני יודעת לגרום לגבר לאהוב אותי." היא אומרת ונוגעת בחולצתי.
"בסדר." אני אומר. "זהו זה." אני תופס את ג'ילי ושם אותה על גבי כמו מטען עודף. אני מתחיל לצעוד לכיוון המכונית.
"אתה אוהב אותי!" קוראת ג'ילי. "תגיד את זה! אתה אוהב אותי!"
"את שיכורה."
"לא. אני פשוט מפסיקה לשקר לעצמי." אומרת ג'ילי ונותנת אגרופים לגב שלי. "עכשיו תוריד אותי למטה!" היא צורחת. "אני לא ליאת שלך!"
בסדר. זהו זה.


תגובות (3)

"לא." אני אומר ועוזב אותה.לבד על יד השולחן. ליאת מושכת בכתפייה וכמה מחברותיה…״
חח אני חופרת עם התיקונים, למה כתוב ליאת? זאת נודלה לא?
תמשיכי❤

12/09/2013 12:09

אין בעד מה:)
השתדל להיכנס כל יום כדי לעודד אותך <3
וחוץ מי זה הסיפור שלך צריך להיות ספר!!!
חחח חפרתי:)

12/09/2013 12:35

את לא חופרת!!! את עוזרת!!! אין עלייך!!

12/09/2013 13:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך