מלאך הצללים
אפשר בבקשה לא למחוק לי את הסיפור??זה כבר מתחיל להרגיז!!

עיר מעופפת..12

מלאך הצללים 17/08/2013 583 צפיות תגובה אחת
אפשר בבקשה לא למחוק לי את הסיפור??זה כבר מתחיל להרגיז!!

"אני לא רוצה לדבר על זה." אמרתי.
דממה, המנהל קם יוצא החוצה וחוזר כעבור כמה דקות עם כוס חרסינה קטנה מלאה בקפה רותח. הוא מתיישב וסוקר אותי במבטו, לא לפני שהוא שוקע בכיסא החום.
"העניין הוא, טיילור, זה שאני לא נותן עונש מבלי לחקור את הסיבות שמכריחות אותי לתת אחד. המקרה שלך חריג. אתה לא נולדת פה. היו לך חיים אחרים כך שאני לא יכול להאשים אותך באחזקת האקדח שטחוב לך במכנסיים.
"אבל אני כן יכול להאשים אותך על דקירת נער בסכין בתחומי התיכון, מה שיגרום לפיטורים שלי או לסילוקים שלך."
"או?"שאלתי,
המנהל מחייך. "או שהבעיה אצלך-עוד לא התרגלת לחיים שפה ואתה צריך לרדת לעולם התחתון. או שהבעיה אצלי-אין לי משמעת ואני לא שולט על הנערים שלומדים כאן."
אני שותק לרגע ותוהה אם לשאול את השאלה זה חוצפה. אני מסתכן ושואל:"אתה טוב אליי, למה?"
"היה לי פעם בן כמוך. הוא חיי למטה, בעיר התחתונה, הוא התרגלת להגנה עצמית וכשהגיע לפה-הרג שני אנשים שרבו איתו. ההנהלה לא ידעה מה לעשות איתו, אז הם סילקו אותו בחזרה לעיר התחתונה, מאז לא ראיתי אותו."
"לא חשבתי שגם פה יש פשע.." מלמלתי.
"לריב לא נקרא פה פשע, טיילור. אבל כשאתה מתרגל לעמוד על שלך, להילחם ולהביט מעבר לכתף כל הזמן, זה די קשה להתרגל לחיים היפים."
שתיקה.
"מה אתה מתכוון לעשות איתי? אתה תשלח אותי ללמטה?"
"למטה? לא. לא. אני לא יכול לשלוח אותך, גם אם רציתי."
"למה?"
"אתה מזכיר לי יותר מידי את הבן שלי." הוא אמר ומבטו נישא הרחק, הרחק מכאן, לכיוון הזיכרונות. לכיוון האנשים שלא ישובו.
אני חשבתי על ליאת, היא בטח בבית עכשיו, מנסה לגרום לטלוויזיה לפועל, היא בטח משתמשת במוליך או משהו כזה, היא טובה בחשמל מאז ומתמיד היא אהבה לנסות לחבר דברים.
"אתה השארת מישהו שם, נכון?"
"אני לא רוצה לדבר על זה."
"ואני לא רוצה שתישאר במשרד שלי לחמשת הדקות הבאות, אז עכשיו אתה עף החוצה ואומר לכולם שקיבלת ריתוק."
אני קם מכיסאי, וכל זכר לרכות של המנהל הוחלפה בצינה של ציניות.
לפני שיצאתי מהחדר, הסתובבתי ושאלתי:"אה..אדוני..אמממ…מה זה בדיוק ריתוק?"
"תן לי לנחש, הסיור שלך לא הסתיים עדיין, אה? לך תמצא את ג'ילי ותתנצל בפניה. אף אחד לא אוהב שמקללים אותו."
כיווצתי את עיניי וסקרתי אותו.
"איך אתה יודע על מה שקרה עם ג'ילי?"
"אני המנהל.טיילור. אני יודע דברים רבים.עכשיו תסתלק לי מהחדר!"
הרמתי את גבותיי, זה רק אני או שלמנהל יש מצבי רוח שמשתנים במהירות?


תגובות (1)

מי מוחק?
אחד ההההסיפורים.
תמשיכי!

17/08/2013 13:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך