סליחה על הפרק הקצר, אני ממשיכה לכתוב אבל לא באתר. כי באתר זה יותר עיר עתידית שאני עומדת כבר כמעט לסיים, אם אתם קוראים אשמח לקבל תגובה. (ביקורות שליליות לא יתקבלונה;)

עיר עתידית | עונה 3 – פרק 15

28/05/2012 559 צפיות תגובה אחת
סליחה על הפרק הקצר, אני ממשיכה לכתוב אבל לא באתר. כי באתר זה יותר עיר עתידית שאני עומדת כבר כמעט לסיים, אם אתם קוראים אשמח לקבל תגובה. (ביקורות שליליות לא יתקבלונה;)

האור החזק כאילו שאב לתוכו את טום המבוהל. הצעקה הרמה נחלשה תוך שניות ונפוגה באוויר הדומם. טום נשאב לתוך הספר! כרגע לא ידעתי מה לעשות, כמובן שלא לפתוח את הספר ולנסות לשחרר את טום. קרוב לוודאי שאם אנסה זאת אשאב גם אני. אבל הבעיה היא שבלי טום, אני לא יודע מה לעשות.
אם לומר את המת, לא ממש חששתי ממה שקרה עם טום. הייתי כרגע רגיל להיעלמויות ולחזרות שלו כל הזמן. אך לא ידעתי מה יקרה בסוף…
נותרו עוד שלושה ימים להגעתו של אורגון. זהו, זה הכל. מסקנתי הייתה שגם נותרו עוד שלושה ימים עד ליום מותי. מסקנה שנראתה לי נכונה למדי. הבעיה היחידה הייתה שאר האנשים שימותו איתי. כי כמובן שכרגע אני המנהיג שלהם, גם בלי כל הכישורים שאמורים להיות למנהיג, אך עדיין אני המנהיג. לרגע נשמעה צרחה חזקה מבעד לדלת. מפה הכל התחיל לעבור במהירות.

********************************************************

רצתי לעבר הדלת ופתחתי אותה במהירות, ראיתי שם כמובן את יהלי, שהיה אמור לשבת על הספסל. אבל הוא היה תלוי הפוך על חבל שהשתלשל מהתקרה. "יהלי!" קראתי בקול. עמדתי מול פניו ההפוכים, רוצה לקבל תשובה, אך לא נשמע דבר. עיניו בוהות קדימה, נעלם כמעט כל האור מעיניהן, הירוק נפוג כמעט לחלוטין. "יהלי! תישאר איתי, חבר!!"


תגובות (1)

מה הכוונה שלך שאת ממשיכה לכתוב אך לא באתר ???? ולגבי הפרק הזה כמו שאר הפרקים אהבתי מאד מאד ממני בקי ♥♥♥

30/05/2012 05:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך