עיר עתידית | עונה 3 – פרק 2

19/12/2011 577 צפיות 2 תגובות

"להרוג אותם, הא?" יהלי שאל. אדיסון אמה ואני נראינו מבוהלים, הציניות של יהלי קצת הדאיגה אותנו. "נו מה אתם כל כך אנטי, יש לנו משימה!" הוא ענה "אתם רוצים להרוג את אורגון או לא?" הנהנתי, כמוני אמה ואדיסון, כולנו עדיין לא הצלחנו לדבר. "יופי, צריך לאסוף תלמידים, כמה שיותר, אבל צריך להזהיר אותם, זה יהיה ממש מסוכן". הלכנו למזכירות- כצפוי, המזכירה לא הייתה שם, היה שם מיקרופון גדול על המשרד, ניגשתי אליו וצעקתי "לכל התלמידים – כל מי שחושב שהוא יכול להילחם, כדי להרוג, שיבוא עכשיו למזכירות, אנחנו נלחמים באורגון" תוך עשר שניות, גל של תלמידים הציף את כל הקומה של המזכירות "לא את כולם" הזכרתי לאדיסון, אמה ויהלי "רק את החזקים". תוך עשר דקות מיינו את כל התלמידים, לפי מה שמיינו רק 20 מתוך 400 יכלו להילחם "זה לא מספיק, ידרש לנו יותר זמן" אמרתי. אדיסון ואמה הסתכלו עלי במבטים מבוהלים, נראה שכולנו חשבנו על אותו הדבר. לאחר המיון השני השגנו עוד 50 תלמידים ועוד כמה מורים – שאר המורים או אמרו שזה מסוכן מידי או ברחו מהמקום בצרחות. נאספנו בחצר בית הספר. לכל תלמיד או מורה נתנו אקדח, "הכדורים שיש לכם באקדחים, לא עושים כלום חוץ מקצת רעש, אנחנו צריכים לאמן אתכם לירות, אז מהר, אורגון מתקרב". לאחר שעה של אימונים אמרתי ליהלי "זה לא יעבוד, צריך דרך אחרת". "איזו?" יהלי שאל. "אני לא בטוח" עניתי, הרגשתי שאנחנו מתקדמים מהר מידי, אבל הלחץ שאורגון קרוב, גבר על התחושה הזאת…


תגובות (2)

תמשיכי מהר!!!! :D

19/12/2011 11:28

כן ברור, התחלתי כבר את הפרק הבא… :D

19/12/2011 12:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך