עיר עתידית עונה 2 – תקציר מהיר עד לפרק 27

18/12/2011 557 צפיות אין תגובות

רון מוצא את עצמו בשנת 20,987 לאחר שהתעלף בפנימייה בלונדון בשנת 1993, הוא פםוגש אדם בשם טום שמתברר שהוא מורה בבית ספר. רון מגיע לבית הספר ושם פוגש את אמה, יהלי ואדיסון שמתברר שאמה היא אחותו. יהלי הופך לחברו הכי טוב של רון ואדיסון הופכת לחברה של רון. רון, יהלי ואמה גילו שהם חלק מנבואה שאומרת שהם יצילו את מושבות החלל מפגיעת השמש בירח, המקום שבו הם גרים. הם מצליחים למנוע מהשמש לפגוע בירח ע"י הזזת מסלולה, באותו מסע הם מגלים את הכוחות שלהם. יהלי – חזק מאוד. אדיסון – רצה מהר. רון – מחונן במתמטיקה ואמה – מומחית במדעים. יחד עם מסעם הם צריכים למרוד בשלטון של אורגון שבעצם הצלת הירח מהשמש תוביל למפלתו (אורגון -עב"ם רשע). לאחר שהם חוזרים לירח רון חולם חלום שבו אורגון מודיע לו שזה לא הסוף – ככה נגמרת העונה הרארשונה, בעונה השנייה אדיסון נחטפת למאדים ע"י אורגון. רון יהלי ואמה יוצאים להציל אותה, הם נחטפים ע"י אורגון ומצליחים לברוח, הם פוגשים בגריק, עב"ם שהתחזה למורה רשע בבית הספר של רון. בקיצור אורגון בא להרוג אותם והוא קורא לטום שמתברר שהוא האבא של רון ואמה. ברגע האחרון טום הורג את אורגון אבל בסוך מתברר שטום הוא בעצם אורגון וטום מת. אורגון מאיים על רון והורג אותו, אבל במקום למות רון חוזר לשנת 1993. שם הוא חי זמן מה עד שהוא פוגש בטום, טום של שנת 1993. הם מגיעים למערה במטרה לזמן את טום שנוסע בזמן כדי שרון יוכל לחזור לעתיד. שם הם פוגשים את אדיסון ועוד אדם זקן. הם נכלאים למבוך משם רון נוסע בזמן חזרה לשנת 20,987. הוא מנסה להציל את אדיסון אך נזכר שטום הוא בעצם אורגון ושהוא חטף אותה כרגע. מפה רון פוגש ביהלי ורון של שנת 20,987.
זהו נדמה לי, אם יש משהו שלא הבנת אז תאמרי לי,
ולמרות שזה קצת מקצר את כל הקריאה, עדיין תיהיה עונה 3 אז אם תרצי לקרוא תוכלי לדעת במה מדובר… :) :) :) :) :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך