עיר עתידית – פרק 10 – עונה 2: משהו שלא ידענו קודם…!

02/11/2011 532 צפיות 5 תגובות

עיר עתידית – פרק 10 – עונה 2: משהו שלא ידענו קודם…:
הסתובבתי! ראיתי אותו! הוא היה פרופסור לינקוי, או יותר נכון העב"ם שהתחפש לבן אדם שהיה בעצם פרופסור לינקוי. "אתה כבר לא חזק כמו פעם… נכון?" הוא שאל. "לא" עניתי לו, "אני יותר חזק". שלחתי אליו כדור כוח קטן, הכדור התנגש בעב"ם, והפיל אותו לרצפה.הוא קם. ראיתי תוית זיהוי קטנה על חולצתו,
'גריק' זה היה שמו. "גריק, אהה?" אמרתי צוחק על העב"ם הרשע, כמובן שהוא עצבן אותי ולכן צחקתי על שמו, בכלל לא הבנתי מה מצחיק כל כך בשם שלו. "אל תזלזל בי ילד, יש לי כוחות יותר חזקים משחשבת…
למשל מי נראה לך הצליח לעשות את זה?" הוא אמר והקיש באצבעותיו, כמה אבנים קטנות ואדומות עלו מן הקרקע והתגבשו למלבן דק שנראה כמו מסך טלויזיה, ראיתי שם שני אנשים קשורים על כיסא והם היו חבולים בכל הגוף, הם היו טום ומנהל בית הספר. "תגיד לי… אתה יודע מי זה האיש הזה? כן האיש הזה שם" הוא אמר והצביע על טום "אתה יודע מי הוא?". "כן הוא טום מורה בבית הספר" אמרתי כמובן מאליו.
"אבל הוא עוד משהו…" גריק אמר לי. "טום יקר שלנו, אולי תגיד לרון ואמה החמודים מי אתה באמת?".
טום הניד בראשו. "טוב אז אני אומר לכם מי הוא, הוא לא מאשר האבא שלכם!". "אבל לא יכול להיות.. אבאר שלנו מת!" אמרתי. "איך הוא מת אם הוא יושב כאן מולך?" שאלתי גריק. "אאאבל אמרו לי שאבא שלי נטש אותי, לטובת לטובת אווררגג…" אמה אמרה בבכי. "אורגון?!" שאלתי. "כן, האיש הזה פעל עשר שנים במפלגה של אורגון, בזכותו אורגון עלה לשלטון". הסתכלתי על טום, במבט של אכזבה עמוקה, ועוד הוא היה אבא שלי, למה הוא בגד בנו ככה? טום ניסה להסביר לנו: "אאני, אתם לא מבינים…" מה לא מבינים? חשבתי לעצמי, שמעתי קול פיצוץ!


תגובות (5)

n

פשוט ידעתי שזה הוא……
אבל לגביי טום-איך זה שלא סיפרת לי בסקייפ?!!?!?!?!?!

02/11/2011 13:11

כי עוד לא כתבתי, כשהיית מחובר,
עכשיו זה יותר מעניין? :)

02/11/2011 13:18
n

סתם אמרתי כי התעצבנתי שאף אחד
לא שם אליי לב……

02/11/2011 13:26

גם לי זה ככה לפעמים, זה ממש מעצבן אתה צודק, אבל צריך להמשיך לחפור!!!!

02/11/2011 13:47

מזל טוב, סתיו !
את ראויה לתגובה הזו !!

04/11/2011 04:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך