מוקדש לbuuveukhar שבאמת כתב לי תגובה שמאוד חיממה לי את הלב.
גם לlucenee שממש עודדה אותי להמשיך לכתוב (למרות שהייתי עושה את זה בכל מקרה- אבל בזכותה היה לי חשוב לפרסם את הסיפור כמה שיותר מהר). וכמובן ירדן ששכחתי מקודם (סליחה ירדן) אני מקווה שאהבת...
וכמובן לכל מי שיקרא ויאהב!!!!!!!!!!!!!!!!

עיר עתידית – פרק 15 – עונה 2: החזרה לפנימייה!

21/11/2011 511 צפיות 6 תגובות
מוקדש לbuuveukhar שבאמת כתב לי תגובה שמאוד חיממה לי את הלב.
גם לlucenee שממש עודדה אותי להמשיך לכתוב (למרות שהייתי עושה את זה בכל מקרה- אבל בזכותה היה לי חשוב לפרסם את הסיפור כמה שיותר מהר). וכמובן ירדן ששכחתי מקודם (סליחה ירדן) אני מקווה שאהבת...
וכמובן לכל מי שיקרא ויאהב!!!!!!!!!!!!!!!!

עיר עתידית – פרק 15 – עונה 2: החזרה לפנימייה:
"מה? איך הגעתי לפה…" שאלתי, חצי לוחש ומבולבל. "רון!" המנהלת של הפנימייה קראה. חזרתי לאותו היום שבו הגעתי למושבת החלל. עצמתי את עיני והרגשתי כמה זוגות ידיים תופסות בי ומושכות אותי לעבר החדר הקטן שלי בפנימייה.הרגשתי מים ניתזים על פני אחרי שמישהו אמר "מים עוזרים להתעורר מעילוף". הרגשתי מסוחרר, רק לפני שנייה אורגון הרג אותי ופתאום אני שוב בשנת 1993. ואז נרדמתי.
"אני הייתי על מאדים, אורגון" גמגמתי. "זה בסדר" שמעתי קול אומר לי, זה היה הרופא של הפנימייה "הוא קצת הוזה, זה יעבור לו עוד יום יומים". "לא! אבל הכל נכון, אני הייתי בשנת 20,987 ואדיסון ו…" צעקתי (או כמה שיכולתי לצעוק). הרופא והמנהלת של הפנימייה יצאו מהחדר שלי והשאירו אותי שם, ישן.
הימים עברו לאיטם, כל יום חלמתי את אותו חלום, צעקתה של אדיסון ואז הבזק ברק, והחלום נגמר. כבר עבר שבוע מאז שחזרתי, ואז שבועיים ואז שלושה, כל אותו הזמן הרגשתי לא שייך, למרות מה שאמרו כולם שרק הזיתי, ידעתי שהכל קיים שם, בעתיד. שטום שוכב אלפי שנים ממני, מת. על הקרקע של מאדים. שאדיסון יהלי ואמה בטח נחטפו בידי אורגון. שהם תוהים כעת איפה אני ומחכים שאבוא להצילם. רציתי לחזור, לחזור לעולם השני שלי, למקום שידעתי שהוא הבית האמיתי שלי. למרות מה שחשבתי, כנראה שלונדון זה לא הבית שלי באמת. חזרתי לחיים הקודמים שלי בפנימייה, החיים של הפחד. בעתיד לא פחדתי, בעתיד הסתכנתי, לקחתי צעדים שלא לקחתי אי פעם לדעתי. בעתיד הרגשתי חזק ואמיץ יותר…


תגובות (6)

ומה אני?! :P סתם, סתם.
ממש ממש יפה (ואני גם ראשונה)
תמשיכי מהרררררררררר

21/11/2011 13:42

תודה… :) :) :)
אני אשנה עכשיו, אבל תזכרי להקדיש לי בפרק הבא של צדדים…

21/11/2011 14:10

יש!!! מוקדש גם לי D:
סיפור מדהים כרגיל!!!! תמשיכי מהר מהר מהר D:

21/11/2011 21:08

וואו! תודה רבה על ההקדשה! P: אבל לא נורא, נסלח לך:))
אבל רק בגלל הסיפור המדהים הזה!!! המשך עכשיו!

22/11/2011 04:45

ערב טוב סיסי ממש יפה מקסים תמשיכי מהר תודה וערב טוב בקי ♥

22/11/2011 08:33

תודה רבה על ההקדשה רק שתדעי העלתי את הרעיון לסיפור שלך לעיתון והם אמרו שזה סיפור מעולה!!!!
הפרק הראשון הולך להעלות בשבוע הבא!

23/11/2011 09:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך