מוקדש לנופר, לירדן ללוסיני לשיר ולכל מי שייקרא ויגיב....
מקווה שאהבתם......
נ.ב - סליחה על הפרק הקצר... :) :) :)

עיר עתידית – פרק 17 – עונה 2: טום שנוסע בזמן!

26/11/2011 586 צפיות אין תגובות
מוקדש לנופר, לירדן ללוסיני לשיר ולכל מי שייקרא ויגיב....
מקווה שאהבתם......
נ.ב - סליחה על הפרק הקצר... :) :) :)

עיר עתידית – פרק 17 – עונה 2: טום שנוסע בזמן:
טום נראה מופתע, כנראה שהוא לא צפה את השאלה הזאת מראש, "אממ, רון אני לא ממש יכול…" הוא אמר. "מה זאת אומרת לא יכול?" שאלתי. "הטום שנוסע בזמן, הוא יהיה בעתיד, זאת אומרת אני בעתיד אוכל לנסוע בזמן אבל כרגע אני לא יכול כי עוד לא המצאתי את מכונת הזמן". קצת התבלבלתי, טום הבין והסביר לי: "אני חי בהווה שלי, את זה כבר הבנת, נכון?" הנהנתי, טום המשיך בהסבר: "אז אחרי שאני בעתיד אשתחרר יבוא הטום של העתיד ויחזיר אותי לשנה שאני אמור להיות בה ואז הוא יסע למאדים כדי למות שם, אז בקיצור הטום שיש בידו את הכוח לנסוע בזמן כרגע לא פה, אולי הוא בחופשה עם הדינוזאורים עכשיו". עכשיו הבנתי "אז אני צריך למצוא את הטום שיכול לנסוע בזמן" אמרתי. טום ענה לי בחיוך של זה-בלתי-אפשרי "טום שנוסע בזמן יכול להיות בכל מקום, כמו שאמרתי. למצוא אותו זה יהיה מאוד קשה, הוא יכול לנסוע בזמן ללא הגבלות הוא יכול להיות מיליון שנים ממנו עכשיו, לעבר ולעתיד" מיואש יותר אמרתי: "אני חייב למצוא אותו, אני חייב להציל את יהלי ואמה ואדיסון, אני חייב להציל את העתיד של מושבות החלל, אני חייב להגיע לשם". טום הסתכל עלי במבט מבין ואמר: "בוא רון, יש לנו הרבה עבודה עכשיו"…
הערת המחברת – למי שלא הבין:
טום של העתיד שנוסע בזמן אמור להיות מת, אבל לפני שהוא ימות הוא ימשיך לנסוע בזמן, אז כרגע הוא עדיין חי למרות שבעתיד הוא ימות לאחר שהוא יסיים את המסע שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך