עיר עתידית – פרק 17

13/10/2011 543 צפיות אין תגובות

היום הצלחתי להפתיע את פרד כי מרוב הרגשת ההקלה שלי והשמחה הבאתי לכל התלמידים מה שהם ביקשו וכולם שמחו והביאו לי הרבה טיפים. "אתה יכול לקחת חצי מהטיפים" אמר לי פרד: "על זה שהשתפרת, כל הכבוד ילד" פרד היה איש גבוה ורזה היה לו עור בהיר ושיער חום פרוע, עיניים חומות כהות והוא היה די צעיר אולי בשנות ה-20 לחייו. לקחתי חצי מהטיפים שזה היה 10 יולים (בערך 3 לירות סטרלינג) והלכתי לחנות השלישית מההתחלה של הקניון הקטן, בינתיים הסתובבתי בקניון ושמתי לב שהוא היה בעל שתי קומות ובקומה השנייה בית קולנוע, הקומה הראשונה הייתה צבועה כולה בלבן באמצע היה טור של ספסלים בלי משענת לגב הם היו שטוחים וצבועים בכתום כמו צבע של עפרונות, ליד כל ספסל היה עציץ ופח קטן בין כל ספסל היה מרחק של 6 מטר. הקניון נראה כמו שדרה ארוכה של חנויות, בכל חנות ומסעדה היה קיר שקוף וכל החנויות נראו דומות מאוד חוץ ממה שיש בפנים. מחות לחנויות על הקיר תלו שלטים זוהרים, היו אנשים שהוציאו מוצרים כדי להציג אותם לראווה, אבל מה שבאמת היה מאפיין שהקניון הזה הוא בשנת 20,987 זה שאם היו מסתכלים לתקרה היו רואים פרסומות של מוצרים שיש בקניון וכל מסך התאים את השם של התלמיד שמסתכל עליו למשל זה היה אומר: "שלום SA, תן לי להציע לך אופניים מעופפות במחיר של 600 יולים בלבד" גם היו שם מסכים קטנים מעופפים עם כנפיים קטנות ממתכת שפרסמו מוצרים. היו גם מסכים מיוחדים שהיית מבקש מהם משהו למשל בקבוק מים הם היו מביאים לך בתמורה לחצי יול. בקיצור המשכתי ללכת בקניון עד שהגעתי לחנות השלישית מההתחלה של הקניון הקטן, זה היה כמו בנק קטן, נכנסתי לשם, היו שם שולחנות מסודרים בשורה שבינהם היה קיר קטן ששימש למחיצה התיישבתי על אחד הכיסאות המעופפים ואמרתי לעובדת: "שלום קוראים לי SA אני תלמיד חדש ואני רוצה להעביר את הכסף שלי לכרטיס" העובדת ענתה בחיוך: "אוקי אז זה עובד ככה, כשמשלמים לך משהו או כשאתה קונה משהו אם זה מעל ל-4 יולים מביאים לך בכרטיס אם זה מתחת משלמים לך במטבעות וככה להפך. אם אתה רוצה להוסיף כמות של יולים לכרטיס ממטבעות אתה צריך לבוא לכאן וזה צריך להיות מעל ל-4 יולים, הבנת?" הנהנתי. "אוקי" העובדת ענתה, כרגע היו לי 55 יולים, ביקשתי מהעובדת להכניס לי רק 50 יולים שיהיו לי גם מטבעות קטנים. אחרי רבע שעה העובדת חזרה עם כרטיס שהיה רשום עליו: 'בית הספר: שדרות 115 7KL. שם: SA. מספר יולים: 50'. 5 מטבעות קטנים וארנק מתנה. "תודה" אמרתי לה והלכתי. בדרך פגשתי מישהו, שהתנהג די מוזר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך