מוקדש ללוסיני, לשיר, לירדן, לנופר ולכל מי שאהב........ :) :) :) :) :)

עיר עתידית – פרק 18 – עונה 2: מקור כוח!

26/11/2011 530 צפיות 2 תגובות
מוקדש ללוסיני, לשיר, לירדן, לנופר ולכל מי שאהב........ :) :) :) :) :)

עיר עתידית – פרק 18 – עונה 2: מקור כוח:
"עדיין נשאר לך הכוח שלך?" טום שאל, "נדמה לי, אני צריך לנסות" עניתי. התרכזתי חזק חזק, נתתי לכוח שלי בתוכי להתפרץ כמו הר געש, הרגשתי את הכוח שלי מתפרץ… ואז נכבה!
"תנסה שוב" טום אמר. חשבתי על איך יצא ממני הכוח בפעם הראשונה, אני זוכר שכעסתי מאוד, למה?
אהה! נזכרתי, בגלל שאמה אמרה לנו להירגע, אני זוכר איך המנהלת של הפנימייה כל הזמן אמרה לי 'תירגע, תירגע' זה כל כך עיצבן אותי בימים ההם, מאז שנאתי את המילה הזאת. כשחשבתי על המנהלת הטיפשה הזאת התחלתי לכעוס, חשבתי איך כל הזמן היא צעקה עלי, בלי שום סיבה. אולי עשיתי כמה דברים אבל ככה לצעוק? אז הר הגעש בתוכי הפעם עלה על גדותיו והתפרץ כמו לבה מסביב או במילים אחרות… כדור כוח מואר וגדול יצא מאזור ליבי והאיר את השמים שכבר התחילו להחשיך, עמדנו ברחוב שקט במיוחד בלונדון. "אז איך זה יביא את טום מהעתיד?" שאלתי. טום ענה לי: "מקור כוח גדול יגרום לגל בזמן שיכול להגיע עד לטום אפילו, הוא ירגיש בגל ונקווה שידע לבוא לפה". כדור הכוח נשאר דומם באוויר כמה דקות, אחר כך עברו עוד עשר דקות, עשרים, שלושים, ארבעים… בסוף עברה כבר שעה מאז שכדור הכוח הגדול עמד באוויר וטום לא הגיע, "מה נעשה?" שאלתי את טום, ישבנו על סף הכביש השקט. "אני לא יודע, אולי יש מקור כוח אחר שמפריע לגל לעבור". מבולבל שאלתי: "מה זאת אומרת?". טום ענה: "יכול להיות שיש באזור עוד מישהו כמוך עם כוח שמפריע לגל הזמן לעבור". "אז מה נעשה?" שאלתי, טום ענה: "צריך למצוא אותו, אבל אתה תצטרך לחכות פה, רק אני אעשה את זה, אתה קטן מידי" רק באותו הרגע נזכרתי שהוא אבא שלי, מה שהוא אמר הזכיר לי משפט כזה שאבות יכולים לומר לבנים שלהם 'אתה קטן מידי'. רצתי לכיוון טום שהתרחק כבר ואמרתי: "אבא, אני הולך איתך". היה נראה שהמילה 'אבא' עשתה בו צמרמורת הוא גימגם: "אאיך אאתה יויודע?" עניתי לו בקול בטוח: "יש לי מקורות…"
ההמשך יבוא…


תגובות (2)

ייאייי מוקדש לי!!! D:
מדהים! את אחת הכותבות הכי מוכשרות פה!!!!

27/11/2011 21:52

מוקדש לי פעמיים! כי גם הזכרת אותי, וגם כתבת לכל מי שאהב… בעצם… פעם אחת…. כי אני עדיין אוהבת!!!!!!!!
מסכימה עם לוסיני לחלוטין!

28/11/2011 06:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך