עיר עתידית – פרק 18

13/10/2011 639 צפיות 3 תגובות

טום התקרב אליי ואמר: "מישהו הדליף… על הנבואה, הם יודעים…" "מי יודע?" שאלתי. "העב"מים, הם הממשלה, אנשים לא אוהבים את השלטון שלהם אבל אסור להם להתנגד, כי אם הם יתנגדו ישלחו אותם לפליגרט" "מה זה פליגרט?" שאלתי. "זה בית הסוהר פה, העב"מים לא רוצים שנעצור את השמש מלפגוע בירח, הם רוצים לשלוט…" טום אמר לי. אני שאלתי אותו: "אבל איך אפשר לשלוט כשהירח יתפוצץ?". טום אמר לי: "הירח לא יתפוצץ כשהשמש תפגע בו, אבל זה יצור הרס וחורבן גדול וככה יהייה קל יותר לעב"מים לשלוט…" "אז מה נעשה??" שאלתי. טום אמר לי: "יש שינוי בתוכנית אתם טסים מחר….."
"מחר?!" שאלתי, את האמת הבנתי מה הוא אמר אבל ההלם היה כה גדול, מחר יהייה בעוד כמה שעות.
"אתה צריך למצוא את האחרים להודיע להם, המנהל כבר יודע הכל הוא הכין את המעבורת, תארזו את הדברים שלכם ותתכוננו כי מחר בשעה 2:17 בבוקר אתם יוצאים……" רצתי מהר ככל שיכולתי למעבדת המחשבים שם היה אמור להיות לנו שיעור ביולוגיה, ושם הייתי אמור לפגוש את יהלי, אמה ואדיסון. "יש שינוי בתוכנית.." אמרתי כשנכנסתי. "בואו, אני אסביר לכם בדרך… סליחה EK4 אנחנו צריכים לזוז" אמרתי בעודי מתנשף. "העב"מים גילו על הנבואה הם רוצים למנוע מאיתנו לטוס אנחנו טסים מחר ב-2:17 לפנות בוקר טום אמר לי להגיד לכם, צריך לארוז את כל הדברים ולזוז בואו מהר…" יהלי ואמה היו בהלם: "מה?! מחר איך נספיק? מה נעשה? אנחנו לא מוכנים……." אדיסון לא הייתה נראית מופתעת היא רק עמדה דוממת ואמרה: "זה היה ברור הם תמיד עושים את זה……". הלכתי לקניון הקטן וקניתי כמה בגדים שיהיו לי, בחנויות בגדים פה יש מסכים שאפשר לבחור איתם בגד ואז מכונה סורקת את הגוף שלך וזה מתאים, שירבתי כמה בגדים ותוך רבע שעה היו מוכנים לי 4 חולצות, 2 ג'ינסים , טרנינג, שני מכנסי פיג'מה ולבנים. רצתי מהר לחדר בפנימייה, יהלי אמר: "הכנתי לנו תיק גב ומזוודה קטנה, תשים את כל הדברים שלך במזוודה, בתיק גב שמתי כמה בקבוקי שתייה, מזון, מצפן, טלפון נייד, ארנק עם יולים ועוד כמה דברים שנראה לי שנצטרך. טום התקשר, הוא אומר שכדאי שנלך לישון מהר כי צריך לקום מחר ב-1:30." התארגנו מהר והלכנו לישון, היה לי קצת קשה להירדם אבל בסוף הצלחתי, בלילה חלמתי שאני בפנימייה בלונדון והמנהלת אמרה: "אפילו לאוניברסיטה לליצנים לא תלך" ואז אדיסון באה ואמרה: "ליצנים לא יכולים ללמד אותי מתמטיקה" יהלי ואמה הגיעו הם הלכו עם אדיסון לכנסייה שרו שם שירי חג המולד, טום נכנס עם המורה למתמטיקה ופרופסור לינקוי, טום אמר: "פרופסור לינקוי אמר לי שאתה צריך להשתפר במדעים, והמורה למתמטיקה לא מסכים לקבל אותך עם כישורי המדעים שלך לא טובים" לא היה לי חלום ממש מוצלח אהא?!…….


תגובות (3)

תמשיייכיייייייייייי

14/10/2011 04:47

תודה שאת ממשיכה לקרוא, סליחה שלא המשכתי מקודם נסעתי עם המשפחה שלי לצפון, אני אמשיך היום. תתתתתתווווודדדדדדדהההההההה!!!!!!!

16/10/2011 01:21

חחח… ממש יפה

18/10/2011 12:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך